Στους Ιταλούς (και επισήμως..) η ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Στους Ιταλούς (και επισήμως..) η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

  • Στην Κέρκυρα «έπεσαν οι υπογραφές» για την παραχώρηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλικούς Σιδηροδρόμους, την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη. 
  • Οι Ιταλοί σχεδιάζουν επενδύσεις ύψους μισού δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια, ενώ η συμφωνία προβλέπει ότι συρμοί, σταθμοί και δίκτυα παραμένουν στην ιδιοκτησία του ΟΣΕ και οι θέσεις των 700 εργαζομένων είναι διασφαλισμένες για τουλάχιστον μία πενταετία.

Με ιταλική τεχνογνωσία και κεφάλαια

Άλλαξε και επισήμως ο μηχανοδηγός του Ελληνικού Σιδηροδρόμου. Στο τιμόνι βρίσκεται πλέον η Ferrovie dello Stato Italiane μετά τη μεταβίβαση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι τιμήματος 45 εκατ. ευρώ. Η ιδιωτικοποίηση επέφερε και το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της ευρωπαϊκής επιτροπής σχετικά με το χρέος της εταιρίας προς τον ΟΣΕ, ύψους 692 εκατ.

Ο ιταλικός σιδηροδρομικός όμιλος είναι ο τρίτος μεγαλύτερος στην Ευρώπη, με έσοδα 8,5 δισ. ευρώ το 2015. Παίρνει ως «προίκα» και τους προαστιακούς της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και Πάτρας. Στα χέρια του περνά μόνο το μεταφορικό αντικείμενο. Συρμοί, σταθμοί και δίκτυα παραμένουν στην ιδιοκτησία του ΟΣΕ.

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απασχολούνται 650 εργαζόμενοι οι θέσεις των οποίων διασφαλίζονται, ενώ αναμένονται και προσλήψεις κυρίως σε κρίσιμους τομείς, όπως μηχανοδηγοί και συνοδοί.

Στη νέα σελίδα που ανοίγει για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η μεγάλη πρόκληση για τον ιταλικό όμιλο είναι ο εκσυγχρονισμός των ελληνικών σιδηροδρόμων αλλά και η δυναμικότερη διείσδυσή στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Η αναβάθμιση ενισχύεται από τον ΟΣΕ με την ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, η οποία ολοκληρώνεται τον επόμενο χρόνο εξασφαλίζοντας δρομολόγιο σε μόλις 3,5 ώρες, αλλά και με την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι την Πάτρα έως το 2020.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share