Στην αυτοκτονία οδηγήθηκε -και μάλιστα live μέσω Διαδικτύου- ένας Τούρκος, επειδή η κόρη του παντρεύτηκε χωρίς την έγκρισή του...
"Μεταδίδω ζωντανά αυτό που κάνω με τη θέλησή μου. Δεν θέλω αυτοί που με έφεραν εδώ να έρθουν στην κηδεία μου" λέει ο Αϊχάν Ουζούν.
Και προσθέτει: "Κανείς δεν με ρώτησε. Κανείς δεν με αντιμετώπισε ως άντρα. Ο πεθερός μου πήρε τη θέση μου και ενέκρινε αυτό το γάμο χωρίς να έχει αυτό το δικαίωμα".
Όπως υποστήριξε, τον ενημέρωσε η γυναίκα του τηλεφωνικά για το γάμο λέγοντάς του ότι δεν μπορούσαν να του κάνουν ειδική πρόσκληση.
"Μπορεί ορισμένοι να θεωρήσετε σόου όσα κάνω. Δεν θέλω κανείς να περάσει όσα πέρασα εγώ. Σε λίγο θα βάλω τέλος στη ζωή μου με αυτό το όπλο που κρατάω» ανέφερε.
Πήρε το όπλο του το έβαλε στον κρόταφό του και αφού είπε "γεια σας, φεύγω, να προσέχετε τον εαυτό σας", μέτρησε αντίστροφα και πυροβόλησε.
