Συνέχεια των «μπελάδων» για το Facebook - Η Cambridge Analytica μοιράστηκε τα δεδομένα με Ρώσους - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Συνέχεια των «μπελάδων» για το Facebook - Η Cambridge Analytica μοιράστηκε τα δεδομένα με Ρώσους


Συνέχεια στο σκάνδαλο Facebook και Cambridge Analytica

Η Cambridge Analytica προσέφυγε σε Ρώσους ερευνητές και μοιράστηκε τα δεδομένα που είχε αποκτήσει με άλλες εταιρείες οι οποίες συνδέονται με τις ρωσικές υπηρεσίες πληροφοριών, υποστήριξε ο πληροφοριοδότης Christopher Wylie, καταθέτοντας σήμερα στο Κογκρέσο για το σκάνδαλο με το Facebook.
Ο Wylie, ο οποίος συμμετείχε στη δημιουργία της βρετανικής εταιρείας ανάλυσης δεδομένων προτού να καταγγείλει τις ενέργειές της και να φέρει στο μάτι του κυκλώνα το Facebook, κατέθεσε στο πλαίσιο της έρευνας για τη ρωσική ανάμιξη στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, το 2016.
Τον Μάρτιο είχε ήδη αποκαλύψει ότι η Cambridge Analytica συνέλεγε τα στοιχεία εκατομμυρίων χρηστών του Facebook και χρησιμοποιούσε τις πληροφορίες αυτές για να φτιάξει τα «πολιτικά και ψυχολογικά» προφίλ τους ώστε να επηρεάσει την ψήφο τους με τα κατάλληλα πολιτικά μηνύματα.
Ο Wylie, καταθέτοντας σήμερα σε μια επιτροπή της Γερουσίας, είπε ότι οι υπηρεσίες πληροφοριών της Ρωσίας είχαν πρόσβαση στα δεδομένα που είχε συλλέξει η βρετανική εταιρία.
Αναφέρθηκε κυρίως στον Ρώσο ερευνητή Aleksandr Kogan, ο οποίος είχε αναπτύξει μια εφαρμογή ψυχολογικών τεστ που επέτρεπε να συλλέγονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του Facebook και στη συνέχεια να καταλήγουν στην Cambridge Analytica.
Σύμφωνα με τον Wylie, ο Kogan εργαζόταν ταυτόχρονα για άλλα προγράμματα που τα χρηματοδοτούσαν οι Ρώσοι.
Στη γραπτή κατάθεσή του υποστηρίζει επίσης ότι η Cambridge Analytica χρησιμοποιούσε Ρώσους ερευνητές για να συγκεντρώνει τα δεδομένα και μοιράστηκε φανερά πληροφορίες αναφορικά με τις «φήμες τις προεκλογικής εκστρατείας» με εταιρείες και στελέχη που συνδέονται με τη ρωσική υπηρεσία ασφαλείας (FSB).
Ο Wylie εξήγησε ότι το 2016 στις ΗΠΑ στοχοποιήθηκαν συγκεκριμένα οι Αφροαμερικανοί ψηφοφόροι.
Όπως είπε, η στρατηγική της εταιρείας ήταν να αποθαρρύνει αυτό το τμήμα του εκλογικού σώματος –που διάκειται ευνοϊκότερα απέναντι στους Δημοκρατικούς– να πάει να ψηφίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share