Απίστευτη δήλωση της Σκοπιανής Κυβέρνησης για τα επεισόδια στη Φλώρινα! - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Απίστευτη δήλωση της Σκοπιανής Κυβέρνησης για τα επεισόδια στη Φλώρινα!


Ανανεωμένο.

Απίστευτης προκλητικότητας δήλωση και ευθεία ανάμειξη σε εσωτερικά ζητήματα της Ελλάδας αποτελεί η ανακοίνωση της Σκοπιανής κυβέρνησης σχετικά με τα επεισόδια κατοίκων του Δήμου Μελίτης στη Φλώρινα εναντίον άσκησης του Ελληνικού Στρατού στην περιοχή του χωριού"Λόφοι".
Το γραφείο τύπου της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ εξέδωσε την εν λόγω ανακοίνωση αργά χθες το βράδυ και ως τώρα δεν υπάρχει επίσημη Ελληνική απάντηση.Μάλιστα τιτλοφορεί το σχετικό δελτίο τύπου με τον τίτλο:"Σχετικά
με τις διαδηλώσεις "Μακεδόνων"στη Βόρειο Ελλάδα εναντίον δραστηριοτήτων του Ελληνικού Στρατού"..
Συγκεκριμένα η προκλητική δήλωση αναφέρει:
"Έχουμε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις διαδηλώσεις αυτές και ελπίζουμε η Ελλάδα να λάβει υπόψη της,τις αντιδράσεις των κατοίκων σε αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι της χώρας.Ελπίζουμε πως οι ασκήσεις του Ελληνικού Στρατού δεν αποτελούν επίδειξη ισχύος''(!!).
. Όσοι βιάστηκαν να χαρακτηρίσουν τις διαδηλώσεις αυτές
-στις οποίες πρωτοστάτησαν αυτοαποκαλούμενοι μειονοτικοί*-ως"απλές αντιδράσεις κάποιων κατοίκων εξ αιτίας της όχλησης που προκαλούν οι ασκήσεις του στρατού στην περιοχή"ας ξαναδιαβάσουν προσεχτικά την προκλητικότατη δήλωση της κυβέρνησης των Σκοπίων.
Περισσότερα για την εν λόγω διαδήλωση πατώντας εδώ
και
.για την επόμενη μέρα εδώ.
*Βέβαια δεν άνηκαν όλοι οι διαδηλωτές στην ομάδα των αυτοαποκαλούμενων "μειονοτικών" αλλά ακούσια,σίγουρα έπαιξαν το παιχνίδι τους,
όπως αποδεικνύεται και με την παρέμβαση της Σκοπιανής κυβέρνησης..
..
,.
**Προστέθηκε αργότερα**,18:12'
Σιγή ασυρμάτου απ΄την Ελληνική κυβέρνηση για το θέμα..
Καμία απάντηση,καμία αντίδραση εώς τώρα!
Μπορεί βέβαια να γίνεται απόπειρα περαιτέρω απαξίωσης του κ.Γκρουέφσκι μέσω της στάσης του Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών αλλά δεν νοείται ευθεία ανάμειξη στα εσωτερικά μιας χώρας χωρίς -έστω-μια διπλωματικού τύπου απάντηση..
Τι μηνύματα δείνει αυτή η στάση σε άλλες πολύ ισχυρότερες χώρες με λεγόμενες "μειονότητες" εντός Ελλάδας ;
.
.
**Προστέθηκε αργότερα**19:58'
Tελικά το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών απάντησε..
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε χαρακτηρίζει "Μη σοβαρές" τις δηλώσεις της κυβέρνησης Γκρουέφσκι ενώ κάνει λόγο και για "συνειδητή διαστρέβλωση της πραγματικότητας με ανυπόστατους ισχυρισμούς και εθνικιστές κορώνες"..
.
.

85 σχόλια:

  1. Οφείλει η τοπική διοίκηση να βγάλει ανακοίνωση οπού να βάζει τους Σκοπιανούς στην θέση τους,αλλιώς κάποιο δόλο είχαν οι πράξεις τους αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάντως συμφωνώ με τον κο Γρούεφσκι.
    Κακώς γίνονται ασκήσεις στην περιοχή της Μελίτης και ενοχλούνται οι κάτοικοι της.
    Για να μην ανφέρω και τον φόβο των αυτονομιστών της περιοχής.
    Και είναι βλακώδες να επιμείνουμε την στιγμή που υπάρχει η εναλλακτική 10 λεπτά δρόμος απο την Μελίτη.
    ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΥΡΑ ΣΤΗΝ ΦΥΡΟΜ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα βέτο και οι ψευτοπαληκαριές ανοίξανε κερκόπορτα εκεί πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτές που κάνει ο Γρουέφσκι είναι ψευτοπαλικαριές, το ποντίκι φωνάζει στην γάτα θα σε φάω..
    Μην ανησυχείτε κύριοί της ομάδας των 25 είμαστε ιδιαίτερα ψύχραιμοι με τις προβοκάτσιες που μας κάνετε και δεν αντιδράμε με τον τρόπο που θέλετε.
    See you Vetoland.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ ανώνυμος 9:56 πμ

    "Στην Μακεδονία δεν υπάρχει υπάρχει "μακεδονική" μειονότητα,"

    Πώς είσαι τόσο σίγουρος ρε μεγάλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην Πελοπόννησο υπάρχει μειονότητα Πελοποννησίων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ ξέρω ότι αυτή η περιοχή ποτέ δεν είχε δημιουργήσει πρόβλημα. Η ανακατωσούρα ξεκίνησε μετά το βέτο.
    Αν βάζοντας βέτο για το ονομα που είναι καθαρά ψυχολογικό θέμα προκαλέσουμε αναγνώριση μειονότητας που είναι ένα χειροπιαστό πρόβλημα, τότε κάποια κεφάλια πρέπει να πέσουνε.

    Το βέτο ήταν σπατάλη εθνικού κεφαλαίου γιατί τώρα δεν έχουμε άλλο μέσο πίεσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όσο υπάρχει εγγλέζικη μειονότητα στην Αγγλία (GB), τόσο υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Μακεδονία (GR).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το βέτο του Καραμανλή απ΄ότι βλέπετε φίλοι μου δεν ήταν μόνο εναντίον των Σκοπιανών και των Αμερικάνων αλλά και εναντίον των εκπροσώπων τους στην Ελλάδα, όπως ο προηγούμενος που θεωρεί το θέμα «ψυχολογικό» (προφανώς όσους το επιδοκιμάζουν τους θεωρεί ψυχολογικά ασταθείς) και μας λέει ότι «άνοιξε κερκόπορτα» και «τώρα δεν έχουμε άλλο μέτρο πίεσης»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμε [3 Οκτώβριος 2008 10:35 πμ] λες "Εγώ ξέρω ότι αυτή η περιοχή ποτέ δεν είχε δημιουργήσει πρόβλημα. Η ανακατωσούρα ξεκίνησε μετά το βέτο."

    Ιστορικά έτσι είναι.
    Και ξέρεις γιατί;
    Γιατί ο Γκρούεφσκι αφού είδε ότι σε διεθνές επίπεδο δεν μπορεί να κάνει τίποτα ΠΙΕΣΘΗΚΕ απο το βέτο μας στο ΝΑΤΟ και τώρα καταναλώνει το ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ προσπαθόντας να βρεί εναλλάκτική λύση για να μας απαντήσει.

    Τον ευχαριστούμε θερμά γιατί με αυτόν το τρόπο μας δείχνει τους εγκάθετους του εντός Ελλάδας. Μέχρι στιγμής ξέραμε μερικούς απο αυτούς. Τώρα τους ξέρουμε όλους.

    Α, και κάτι άλλο.

    Εμείς ακόμη έχουμε το βέτο στην ΕΕ, το βέτο στο σταμάτημα οποιουδήποτε οικονομικου πακέτου κατευθύνεται προς την ΒΑΡΔΑΝΙΑ, το νέο κλείσιμο των συνόρων και την στρατιωτική πίεση.

    Και όλα αυτά χωρίς να είμαι άνθρωπος των κρατικών μηχανισμών που όταν θα το αποφασίσουνε σίγουρα θα βρούν πολύ περισσότερα αντίμετρα.

    Ντομπροούτρε απο την οχι για πολύ υπομονετική Φλώρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το βετο είναι η δήλωση της χώρας μας ότι δεν επιθυμεί να συμπράξει σε μια συμμαχία με μια χώρα που έχει επιθετική πολιτική προς αυτήν,και να που βγαίνει αληθινό,μιας και οι Δυτικο-Βούλγαροι μέσω το γραφείο του πρωθυπουργού τους προσπαθούν να εισέλθουν στα κοινά της δικής μας χώρας.Οπότε να μην περιμένουν τίποτε άλλο εκτός απο βέτο,όσο συνεχίζουν την ίδια πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @3 Οκτώβριος 2008 10:35 πμ

    Ενώ αν τους αφήναμε να μπουν σε ΝΑΤΟ και ΕΕ, μετά θα είχαμε από πολλές πλευρές να πιέσουμε; Μέγα άλμα λογικής!!! Είναι σαν να λες πως αν αφήσουμε έναν εγκληματία να μπει στο σπίτι μας θα μπορέσουμε να σωθούμε από τις επιθετικές του διαθέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @3 Οκτώβριος 2008 10:27 πμ

    Ποια "μακεδονική" μειονότητα; Αυτά τα λίγα άτομα που πριν μερικά χρόνια δήλωναν βούλγαροι και ξαφνικά άλλαξαν τα ρούχα τους και τα φορέσανε αλλιώς και αυτοβαφτίστηκαν ... "μακεδόνες" ανάμεσα σε 2.000.000 πραγματικούς Μακεδόνες (Έλληνες);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι ολίγοι που νομίζουν ότι είναι Βούλγαροι ή Σλαβοβούλγαροι σίγουρα θα θέλουν να πάνε με τους δικούς τους. Γι αυτό αντίο κύριοι, φτιάχτε τις βαλίτσες σας και αποχωρίστε να πάτε στην πατρίδα σας και στούς δικούς σας. Η Ελλάδα είνα για σας μια ξένη χώρα. Γιατί κάθεστε εδώ;

    Οσο για το βέτο της κυβέρνησης του Καραμανλή η γνώμη μου είναι ότι οι εντός Ελλάδος που θέλουν να λέγονται Ελληνες καλά θα κάνουν να κλείσουν το στόμα τους και να μην μιλάνε.

    Σε τετοιες περιπτώσεις κύριοι που αφορούν τα εθνικά ζητήματα όλοι οι Ελληνες (ασχετα με πολιτική ιδεολογία) πρέπει να είναι ενωμένοι, στηρίζοντας την κυβερνηση στο βετο. Η εικόνα που βγαίνει έξω πρέπει να είναι αυτή της ένωσης όχι της διάσπασης. Δεν συμφέρει κανένα Ελληνα η καταστροφή της Ελλάδας.

    Δεν είναι η πρώτη φορά που το Φυρομ επεμβαίνει στα εσωτερικά της Ελλάδας ενάντια στο συνταγμά του. Να ευχαριστήσουμε τον Γρούεφσκι γιατί συνεχώς δίνει στην Ελλάδα αιτίες να σταματήσει κάθε διαπραγμάτευση για το όνομα. Ετσι τα λάθη των εκάστοτε πολιτικών να σβηστούν και η Ελληνική κυβέρνηση να αρχίσει από την αρχή με μοναδική θέση ότι το όνομα δεν θα περιέχει την λέξη Μακεδονία. Οποιος πολιτικός διαφωνίσει να τιμωριθεί για προδοσία. Η θα έχουμε κράτος ή δεν θα έχουμε.

    Γιά αυτούς που η μνήμη τους δεν πάει πιο μακριά από τον 20ον αιώνα να υπενθυμίσω ότι ακόμα και ο εχθρός της Ελλάδας ο Κίσσινγερ είπε ότι η Ελλάδα έχει ιστορικά δικαιώματα στο όνομα.
    Η Μακεδονία υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει, ήταν, είναι και θα παραμείνει Ελληνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. SWSTOS 11.23
    AKOMH KAI O PRWHN PRWTHYPOURGOS TOYS POU HTAN KAI TOU VMRO PHRE DIAVATHRIO VOULGARIKO KAI THN EKANE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ ανώνυμος 11:23
    "ανάμεσα σε 2.000.000 πραγματικούς Μακεδόνες (Έλληνες);"

    Έλληνες μπορεί και να είναι, Μακεδόνες όμως σίγουρα δεν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Auata gia orismenous pou taxamou prospa8isan na mas poun oti ta epeisodia itane peribalontikou xaraktira!

    Egka8etoiu einai oi SlavoBoulgaroi toui Meliti se diatetagmeno sxedio gia na dimiorgi8ei fasaria pro twn die8nwn e3eli3ewn apomonosis tis Slavoskopjas!

    Meionotita mporei na einai oi 1000 Slavoboulgaroi alla Makedoniki pote!

    £ypniste sunellines an pistepsate to parami8i tis Aristeras kai tis Doras 8a 3ipnisetai asxima!


    Edw kai twra prepei na arxisei to sxedio apodomisis tis Vardarskas!

    Arketa anextikame tous Bastardous kai tous edw 'proodeutikous' ipostirixtes tous!

    Pixte tous ston KAIADA TWRA!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε 3 Οκτώβριος 2008 12:27 μμ με το απολυταρχικό υφάκι.

    Εσυ πως το ξέρεις ότι δεν είναι Μακεδόνες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 12:54 kai 12:57

    Taxeis berpsei. Allao Makedonas kai allo Slavoboulgaros!

    Stoixeiwdes nomizw!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεβ βλέπω να μου απαντάς 12:27.

    Σε ξαναρωτάω " Εσυ πως το ξέρεις ότι δεν είναι Μακεδόνες;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το θέμα δεν είναι οι λίγοι “Μακεδόνες” της Φλώρινας αλλά αυτοί που συντονίζονται μαζί τους από την Αθήνα και είναι σαφώς μέσα στο ευρύτερο πλέγμα εξουσίας.
    Υπενθυμίζω ότι για το θέμα των στρατιωτικών ασκήσεων έχει γράψει επανειλημμένα άρθρα ο “Ιός” της Ελευθεροτυπίας,μίας σαφώς κατεστημένης εφημερίδας ενώ έχει κανει επερώτηση κατά των ασκήσεων ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Περικλής Κοροβέσης.
    Επομένως υπάρχει κοινή προσπάθεια ενός κόμματος που πολλοί θεωρούν ότι πρέπει να συγκυβερνήσει στο μέλλον με το ΠΑΣΟΚ,μιάς σημαντικής εφημερίδας και του Γκρούεφσκι για τη δημιουργία μιας αποστρατιωτικοποιημένης ζώνης στα δίγλωσσα χωριά των συνόρων.
    Η κυβέρνηση ορθώς δεν αντέδρασε πιο έντονα γιατί ξέρει πολύ καλά ότι είναι πολλοί που την έχουν στημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μακεδόνας με αλησμόνητες πατρίδες γίνεται;Δε γίνεται.
    Προσωπικά δε γνωρίζω κανένα Μακεδόνα που δεν μπορεί να λησμονήσει την πατρίδα του,δηλαδή τη Μακεδονία.
    Βλέπεις μερικές συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 12:27 δεν βλέπω να μου απαντάς.
    Και επειδή με γρεκομάνο μιλάς, συνειδιτοποιημένο Έλληνα Μακεδόνα, να σου κάνω μια πρόταση.

    Και να ούτσις ντα με οκάις.

    Ζήτω η Μακεδονία αδέλφια.
    Ζήτω η Ελλάδα.

    Η ώρα της γκλίτσας ήρθε ποιό κοντά.
    Ντομπροούτρε απο την όχι για πολύ υπομονετική Φλώρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ σωστή τοποθέτηση φιλε 1.17

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @3 Οκτώβριος 2008 12:27 μμ

    Άκου εδώ καραγκιοζάκι, είμαι Μακεδόνας, ντόπιος (όχι Πόντιος) και Έλληνοφωνος. Καταλαβαίνω πως είτε είσαι στην συνομοταξία "Βοσκόπουλος-Τρίμης-ΙΟΣ" είτε κανένας προβοκάτορας του ΣΥΡΙΖΑ με τους ανεπάγγελτους και αδικαιολόγητα πάμπλουτους φραγκολεβαντίνους αρχηγούς (βλέπε Alavano, φραγκος-απομεινάρι από Τήνο, Corovecci φράγκος-απομεινάρι από τα Ιόνια Νησιά). Καταλαβαίνω πως η ώρα που η καινούργια ιδιαίτερη πατρίδα σας, τα Σκόπια (γιατί παλαιότερα είχατε την Βουλγαρία), πνέουν τα λοίσθια αφού δεν θα επιτευχθεί συμφωνία και βέβαια αποκλύεται να βγει ο πατάτας McCain στις ΗΠΑ, οπότε θα καμφθούν οι πιέσεις προς Ελλάδα και θα έρθει το τέλος του κρατιδίου σας στο οποίο κυριαρχεί η απλοομάδα Ι2Α, δηλαδή το γονίδιο που έχει χαρακτηρισθεί ως χαρακτηριστικό των Σλαβικών φύλων! Κατά τ' άλλα δεν είστε σλάβοι είστε "μακεδόνες"...μαλακεδόνες σας ταιριάζει καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @3 Οκτώβριος 2008 1:33 μμ

    Πες τα ρε μάστορα! Έχουμε γεμίσει τιμητές (βλέπε ΣΥΡΙΖΑ,Βοσκόπουλος,Τρίμης-ΙΟΣ-Σαϊεντολόγοι) των βουλγάρων που έσφαζαν και αφομοίωναν τμήματα των ελλήνων της Μακεδονίας, Θράκης και Ηπείρου από τον 7ο αιώνα μΧ που ήρθαν στα Βαλκάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 1000 ATOMA KANOUN PROPAGANDA ENANTION TIS ELLADOS KE TIS KATHARA ELLINIKIS MAKEDONIAS:
    ALLA PROSOXI PISO APO AFTOUS INE I MIXANI TIS AMERIKANIKIS APOSTATHEROPIISIS GIA TA BALKANIA:
    250.000 ELLINES STA SKOPIA KE THEN AGOUGETE FONI.
    PREPI EMIS KE PROPANTON I DIGLOSI ELLINES STA SINORA NA KINITHOUME ORGANOMENA:
    KE SE AFTOUS POU KATATIKASOUN TO VETO THELO NA PO LIPAME GIA TO DIANOITO SAS EPIPEDO POU EXI SAPISI APO TIN IDEOLOGIA SAS:
    EMIS LEME OXI STIN PROPAGANTA TON AMERIKANONSKOPIANON
    I PRESBIA POU XTISETE STA SKOPIA EXI 7 OROFOUS KATO APO TI GIS TI THA KANOU EKI TO SKEFTIKATE POTE:
    SKEFTIKATE TI MAS PERIMENI AN PERASI AFTI I PATATA TOOU MAKEDONIKOU ZITIMATOS
    VETO PANTOU KE OLI AS AFIEROSIOUME LIGO XRONO GIA AFTO TO ZITIMA ESTO ME ENA EMAIL:
    TOULAXISTON AS POUME STA ENGONIA MAS OTI KANAME TA PANTA KE THEN THA YPOKIPSOUME POTE:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εχουν ανακαλυφθεί τέσσερα αρχαία Ελληνικά και Ρωμαικά θέατρα στο Φύρομ. Η περιοχή ήταν Ἕλληνική διότι κανένας Ευρωπαικός λαός δεν έκτιζε θέατρα εκτός από τους Ελληνες και μετέπειτα τους Ρωμαίους.
    H Oχρίδα ήταν η αρχαία Λυχνίδα. Δείτε το αρχαίο Ελληνικό θέατρο.
    http://www.travelpod.com/travel-photo/brandilinasue/1/1219714920/063.jpg/tpod.html

    Πώς είναι δυνατόν οι ηλίθιοι να κομπάζουν για αρχαία Ελληνικά θέατρα και μνημεία που βρίσκουν στην περιοχή με αρχαίες Ελληνικές επιγραφές και μετά να λένε στα σλαβικά ότι είναι Μακεδόνες; Είναι σλάβο-βούλγαροι που ήλθαν το 6ο αιώνα στήν Ευρώπη και δεν έχουν δικαίωμα να κλέβουν την ιστορία και τον πολιτισμό των Ελλήνων.

    ῾῾The figurine of the goddess Maenad dating from the 6th century B.C. discovered near Tetovo (hence the name of this archaeological find — Tetovo Maenad), the red-figured hydria from the 5th century B.C. unearthed near Demir Kapija, the red-figured vessel (4th century B.C.), on which Dionysus and a group of maenads are depicted, are all kept in the Archaeological Museum of Skopje as convincing evidence of the presence and wide acceptance of theatre play among the population of Ancient Macedonia. Four antique theatres have been discovered in Macedonia in Stobi, Heraclea, Ohrid, and Scupi.῾῾
    http://www.macedonia.co.uk/client/index1.aspx?page=22

    Επίσης με σημαντικές πρωτοχριστιανικές εκκλησίες μέχρι και τον 5ον αιώνα μετά χριστον. Είναι φανερό ότι πρίν έρθουν οι Βουλγαροσλάβοι στήν Ευρώπη, η περιοχή ήταν Ελληνική με απομεινάρια Ελληνικού πληθυσμού μέχρι τις μέρες μας.

    Είναι δυνατόν να αφήσουμε έναν συρφετό από Αλβανούς, Εβραίους, Βούλγαρους, Σλάβους και Ρώμα να σφετερισθεί ότι δικαιωματικά μας ανήκει; διότι το όνομα είναι η ψυχή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. "Εστι μέν ουν Ελλάς καί η Μακεδονία"
    (Στράβων)

    ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    Ετυμολογικά το όνομα Μακεδονία – Μακεδόν(ιος) > Μακεδών ή Μακηδών, όπως και τα: Μάγνης, Μακέτης κ.α. είναι προφανές ότι προέρχονται από τη δωρική ρίζα μακ- από την οποία παράγονται και τα: μάκος ή ιωνικά μήκος, magnus,a,um (o μέγας, ο με μήκος), μακ(ε)ρός – μακρός, μάκαρ κ.α., καθώς και τα σύνθετα: Μακεδονία, μακεδνός,ή,ό – Μάκεδνος,η, μακαρόνια κ.α. = η ρίζα μακ- και η λέξη έδος = η χώρα, το έδαφος κ.α., απ´όπου και η λέξη έδνον = το γλυκύ, εύγευστο κ.α.
    Στην Οδύσσεια (η’ 106) αναφέρεται ..οία τε φύλλα μακεδνής αιγείρειο, όπου το επίθετο «μακεδνός,ή,ος» ή σε ουσιαστικοποίηση Μάκεδνος,η, (κάτι ως θερμή > θέρμη, ξανθή – Ξάνθη, Θερμός > Θέρμος, λευκός,ή – λεύκη ή λεύκος…) μεταφράζεται σε ευμήκη. Δηλαδή Μάκεδνος = ο εύσωμος, ο ευμήκης, ο ψηλός, ο μακρός κ.τ.λ. και Μακεδονία = η ευμήκη, η μακρά και ωραία χώρα. Η Μακεδονία, σύμφωνα με το Θουκυδίδη, ήταν πολύ μεγάλη, μακρά χώρα και διακρίνονταν σε άνω και κάτω.
    Πο-μάκοι = οι απόμακ(ρ)οι, οι ακρίτες, ταυτίζονται με τους Αγριάνες του Μ. Αλέξανδρου. Μάκος ή ιωνικά μήκων η υπνοφόρος = το μακεδονικό λουλούδι, ένα ωραίο λουλούδι που ανήκει στα ροδανθή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θα ερθει και η σειρα τους.Γραικυλοι απλωστε σβερκο να βλεπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λευτερια στα αδελφια μας.300000 Ελληνες ζητουν την λευτερια τους στο σκλαβωμενο Μοναστηρι.Ερχομαστε αδελφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και οι Πομάκοι είναι Ελληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το τραγικό είναι οτι έχει αποσιωπηθεί σχεδόν απ' όλα τα ΜΜΕ αυτό το εξοργιστικό γεγονός. Αναρωτιέμαι το ΥΠΕΞ θα δώσει επιτέλους την πρέπουσα απάντηση ή ο Κουμουτσάκος θα πει ότι... "πρόκειται για ενέργεια που δεν βοηθάει(!!) την προσέγγιση των δύο κρατών";;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ ανώνυμε 1:33

    "Και να ούτσις ντα με οκάις" "Ντομπροούτρε"

    Εγώ κατάλαβα ότι είσαι γρεκομάνος,για τους υπόλοιπους όμως εδώ και δεκαετίες δεν παύει να είσαι έλληνας υπήκοος ρευστής εθνικής συνείδησης.Τaka ne e;
    Nτόμπροντεν οτ Σόλουν.
    ΥΓ: άκο ναούτσαμ κε τι κάζαμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 5:36

    Enw esu eisai veros Slavotsobanaras!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. to koumpi gia th metafrash pou einai..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ?

    ΚΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΓΑΡΓΑΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. min tin enoxleitai tin
    Dora einai apasxolimeni afti tin stigmi
    poulaei to onoma tis Makedonias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΠΩ ΠΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑΡΑ Ο ΚΟΥΜΟΥΤΣΑΚΟΣ!!!
    ΚΙΜΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΑΝΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έλα ήρθε ο μεταφραστης απο την Φλώρινα.

    Του λέω εγώ:
    1-Και να ούτσις ντα με οκάις = Όταν μάθεις να μου πείς,

    2-Ντομπροούτρε= καλημέρα

    Και απαντάει:
    1-Nτόμπροντεν οτ Σόλουν=καλημέρα (κάτι μετά τις δέκα) στην Θεσσαλονίκη,
    2-άκο ναούτσαμ κε τι κάζαμ=όταν θα μάθω θα σου δείξω.

    Εδώ να σας επισημάνω ότι γίνατε μάρτυρες ενός διαλόγου στην ντόπια διάλεκτο που μιλάνε στην Μακεδονία.
    Γιατί ντόπια τα λέμε όταν τα μιλάμε στο σπίτι.
    Είναι η γλώσσα που μας ήρθε απο τους παπούδες και είμαι περήφανος που την διατηρώ.
    Όπως είμαι περίφανος στο ότι οι πρόγονοι μου που μου την μετέφεραν, ενώ πέρασαν δια πυρός και δια σιδήρου (Τουρκική και Γερμανική κατοχή, Βουλγαρική διοίκηση δις) με έμαθαν ότι είμαι Έλληνας.
    Και αυτό μετράει φίλε μου.
    Το τι αισθάνεσαι εσύ.
    Η Ελλάδα είναι ιδέα, δεν είναι η γνώμη του διπλανού.
    Δεν πάνε να λένε οι άλλοι ότι είσαι ρευστής εθνικής συνήδεισης;
    Μην τα μπερδεύεις.
    Άλλο πατρίδα και άλλο κοινωνική χαζομάρα (το λέω για τους άλλους).
    Σκέψου το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ME TO SIMBATHEIO ALLA AYTA DEN EINAI ELLHNIKA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτά είναι σλάβικα. Πολύ απλά. Αυτό δεν αλλάζει την εθνική (ελληνική συνείδηση) των ομιλούντων. Οι έλληνες της Πόλης μιλάνε και Τούρκικα, δεν είναι όμως Τούρκοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Διάλεκτος είναι μια ποικιλία της γλώσσας. Οι διάλεκτοι που μιλιουνται σε όλη την Ελλάδα και στις χαμένες Ελληνικές πατριδες έχουν Ελληνική ρίζα.

    Εσύ θα μας πεις τώρα ότι τα Σλαβουλγάρικα που μιλάτε ειναι και Ελληνικη ντοπολαλια.
    Μας την περνάς και για ντόπια διάλεκτο της Μακεδονιάς. Της Μακεδονίας των ονείρων σου ή της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ;

    Για βλάκες μας περνάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φιλε ανωνυμε 9.02

    Η διαλεκτος που μιλας εσυ ως ντοπιος ειναι εντελως ιδια με αυτη των Σκοπιων ή εχει καποιες διαφορες?

    Εχω ακουσει οτι μοιαζει, δηλαδη καταλαβαινει ο ενας τον αλλον, αλλα δεν ειναι εντελως ιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΙ ΓΩ ΞΕΡΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΡΕΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ.

    ΑΛΛΑ Η ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΕΙΝΑΙ ΤΑ

    ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αλήθεια ; Ξέρεις ότι ο πρώτος πρόεδρος του εκτελεστικού της Επανάστασης του 1821 Κουντουριωτης και όλος ο υδραιικος στόλος με τον Μιαούλη επικεφαλής μιλούσε αρβανίτικα,δηλαδή αλβανικά;
    Εάν δεν υπάρχει αμφιβολία για την εθνική συνείδηση των Αρβανιτων του Νότου (και πως μπορεί να υπάρχει γιαυτούς που συνδημιούργησαν το μαγαζί Ελλάδα) γιατί πρέπει να υπάρχει για τους σλαβόφωνους μακεδονομάχους που πολέμησαν για να γίνει η Μακεδονία ελληνική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ῾῾Εδώ να σας επισημάνω ότι γίνατε μάρτυρες ενός διαλόγου στην ντόπια διάλεκτο που μιλάνε στην Μακεδονία.
    Γιατί ντόπια τα λέμε όταν τα μιλάμε στο σπίτι.῾῾

    Ευχαριστούμε για την μετάφραση
    3 Οκτώβριος 2008 9:02 μμ

    Ολοι οι Ελληνες που πάνε σε ξένες χώρες μιλάνε και την γλώσσα της ξένης χώρας. Οι Ελληνες της Γερμανίας τα Γερμανικά.

    Στήν περίπτωση των Ελλήνων της Τουρκίας (που έφερες παράδειγμα) μιλάνε τα Τουρκικά δηλαδή την γλώσσα των κατακτητών τους. Μέσα στο σπιτι τους όμως, εκεί που αισθάνονται ασφαλείς και άνετα με τους δικούς τους, μιλάνε την μητρική τους γλώσσα την Ελληνική.

    Απομένει να μας εξηγήσεις αν θεωρείται τους εαυτούς σας ίσους με τους Ελληνες της Τουρκιάς που εξαναγκαστηκά μεν μιλάνε την γλώσσα του κατακτητή τους, αλλά μέσα στο σπίτι τους την γλώσσα των παπούδων τους και της φυλής τους.

    Μας λες επίσης ότι αυτή ειναι η ντόπια διάλεκτος της Μακεδονίας. Από πότε απέκτησε αυτή η πανάρχαια περιοχή της Ελλάδας σλαβοβουλγάρικες διαλέκτους; Μήπως θέλεις να μας πεις κάτι άλλο και ντρέπεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 3 Οκτώβριος 2008 9:51 μμ

    ΣΩΠΑ ΡΕ
    ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΤΑ;
    ΤΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ο 9.57 einai καθαρη προπαγανδα εναντιον της ελλαδας. Προσπαθει με καθε τροπο να μπερδεψει τον 9.02

    Ρε 9.57 τι προσπαθεις να κανεις τωρα αει στο χωριο σου δεκα μετρα δρομος ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Είμαι ο 9:02.
    Η γλώσσα που έμάθα απο την οικογένεια μου ήταν φυσικά τα Ελληνικά.
    Υπήρχε όμως και το γλωσσικό αυτό ιδίωμα το οποίο για δεκαετίες περνάει απο στόμα σε στόμα προφορικά. Το ακούμε απο τους παλαιότερους και σιγά-σιγά το μαθαίνουμε και εμείς. Οι παπούδες μας όμως πέρα απο αυτή την γλώσσα μας έμαθαν και κάτι άλλο.
    Ότι είμαστε Έλληνες. Και αυτό μας το δίδαξαν, δεν περίμεναν απλά να το ακούσουμε. Και τώρα καταλαβαίνω το γιατί.
    Και αυτό δεν το χαρίζουμε σε κανένα Γκρούεφσκι, Βοσκόπουλο ή Ουράνιο Τόξο.
    Η ψυχή δεν χαρίζεται ξέρετε.
    Το ιδίωμα αυτό όμως δεν είναι ίδιο με τα Σκοπιανά, διαφέρει αν και καταλαβαινόμαστε όταν συναστηθούμε.
    Το ότι μιλάμε όμως αυτό το γλωσσικό ιδίωμα ούτε ρευστής εθνικής συνήδεισης μας κάνει (όπως παραπονέθηκε ο φίλος προηγουμένως) αλλά ούτε αυτονομιστές.
    Είμαστε Έλληνες και είμασε περήφανοι για αυτό.
    Εδώ αρχίζει η Ελλάδα, είμαστε στην πρώτη την γραμμή για να παραφράσω το γνωστό τραγούδι.
    Μπορείτε να υπολογίζετε σε εμάς.
    Οι Γρεκομάνοι σαν και εμάς κράτησαν τότε την Μακεδονία οι Γρεκομάνοι θα την κρατήσουν και τώρα.
    Είναι γραφτό μας φαίνεται.
    Ντομπροβέτσερ απο την Φλώρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. μπραβο ρε φιλε 10.10!!!

    Αυτο ειναι!! Κατι τυποι σαν το βοσκοπουλο σε εσας υπολογιζουν , κανοιζουν ομως χωρις τον ξενοδοχο!!!

    καταλαβες 9.57? Να πατε να υπολογισετε αλλου!!! Εδω δε σας παιρνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο βετεράνος Δημοσιογράφος Χρήστος Πασαλάρης, με άρθρο του στον Ελεύθερο Τύπο με τίτλο «Ώρα να αρνηθούμε τη λέξη “Μακεδονία” στο νέο όνομα» των Σκοπίων, παρεμβαίνει αναπάντεχα στην Κυβέρνηση, ζητώντας άμεση αλλαγή στάσης, ενώ θέτει και θέμα Ελληνικής Μειονότητας στα Σκόπια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 3 Οκτώβριος 2008 11:43 μμ
    Μην γράφεις μακακίες. Αλβανός είσαι;
    Σε λίγο θα μας πείτε ότι τα Αλβανικά , Τούρκικα, Βουλγαρικά είναι ντοπολαλιές και διάλεκτοι της Ελληνικής. Ημαρτον.

    ο 3 Οκτώβριος 2008 9:57 μμ
    νομίζει ότι μπορεί να το παίζει διπλό.
    Ο ανθρωπος μιλάει ξένη γλώσσα, γιατί Ελληνικά δεν είναι. Σε ποια εθνικότητα και γλώσσα ανήκει το ιδίωμα αυτό; γιατί εγώ που μιλάω Ελληνικά δεν το καταλαβαίνω και χρειάζομαι μετάφραση αλλά το καταλαβαίνουν οι Σκοπιανοι; και γιατί το διατηρούν από πάπο προς πάπο όντας ΕΛΛΗΝΕΣ ή τέλος πάντων Γρεκομάνοι; Το μαθαίνετε και στα παιδιά σας; Γιατί;
    απλά ερωτώ

    Γιατί ανέχεστε εσείς οι Γρεκομάνοι τα Ουράνια Τόξα, και τους Σκοπιανούς που οργώνουν την περιοχή; Γιατί ανέχεστε τα πανηγύρια της Μελίτης κάθε χρόνο χωρίς καμμία διαμαρτυρία αλλά γιορτάζεται με επισκέπτες από τα Σκόπια την επέτειο κάποιου Βουλγαρικού ξεσηκώματος;

    ῾῾Εδώ αρχίζει η Ελλάδα, είμαστε στην πρώτη την γραμμή για να παραφράσω το γνωστό τραγούδι.
    Μπορείτε να υπολογίζετε σε εμάς.῾῾

    Ειδωμεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μέχρι τώρα ξέραμε ότι οι Σκοπιανοί σφετερίζονταν τον Μέγα Αλέξανδρο, τη Μακεδονική Δυναστεία τού Βυζαντίου, τους Αγίους Κύριλλο και Μεθόδιο και τον Τσάρο Σαμουήλ της Βουλγαρίας. Τα επιχειρήματά τους ιστορικώς σαθρά, αλλά φαινομενικώς αληθοφανή, κυρίως για κάποιον ξένο που δεν έχει ιδέα από ιστορία.

    Τα πράγματα στην πραγματικότητα είναι πολύ χειρότερα, όμως.

    Ο παρακάτω σύνδεσμος είναι αποκαλυπτικός:

    http://www.exploringmacedonia.com/?ItemID=84575BDBCB84D64485EB498B60F6CB63


    Η Στήλη της Ροζέτας στο Βρετανικό Μουσείο

    Σκοπιανοί "επιστήμονες" της κακιάς ώρας "ανακάλυψαν" ότι η Στήλη τής Ροζέττας είναι γραμμένη στα αιγυπτιακά, στα ελληνικά και στα αρχαία μακεδονικά!!!

    Ναι, στα αρχαία μακεδονικά!

    Η τρίτη γραφή τής Στήλης τής Ροζέττας δεν είναι η δημώδης αιγυπτιακή, όπως εσφαλμένα πιστοποιούν οι εκατοντάδες αιγυπτιολόγοι που τη μελέτησαν από το 1799 που ανακαλύφθηκε μέχρι τώρα, αλλά τα αρχαία μακεδονικά!

    Αν συνεχίσετε την ανάγνωση θα διαπιστώσετε ότι τα αρχαία μακεδονικά δεν ήταν απλώς κάποια ινδοευρωπαϊκή γλώσσα, αλλά μια σλαβική γλώσσα που μοιάζει πάρα πολύ με τη γλώσσα των Σκοπιανών! Δηλαδή, οι Σλάβοι, πριν κατέλθουν στα Βαλκάνια κατά τον 7ο αιώνα, είχαν ήδη λαμπρή παρουσία στην Αίγυπτο από τουλάχιστον τον 2ο αιώνα, κατά τον οποίο και λαξεύθηκε η Στήλη!

    Τώρα, πώς στο καλό έγινε και ο Σαμπολλιόν, βασισμένος στο ελληνικό κείμενο, κατάφερε και αποκρυπτογράφησε τις δύο αιγυπτιακές γραφές, αποδεικνύοντας ότι ήταν συστήματα γραφής των αρχαίων αιγυπτιακών, οι "επιστήμονες" δεν το εξηγούν. Ίσως ο Σαμπολλιόν να ήταν κι αυτός εξωνημένο όργανο τής ελληνικής προπαγάνδας

    Απο ό,τι διαπιστώνετε, η μανία παραχάραξης τής ιστορίας από πλευράς των Σκοπιανών δεν σταματάει στα αληθοφανή, αλλά ξεφεύγει πλέον σε επίπεδα επιστημονικής φαντασίας.

    οι... συγκλονιστικές επιστημονικές ανακαλύψεις που σας αναφέρω δημοσιεύονται στον επίσημο διαδικτυακό τόπο τού κρατικού σκοπιανικού ΕΟΤ!!!

    http://skinious.blogspot.com/2008/03/blog-post_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 1.25

    Εσυ 1.25 δε σκαμπαζεις μια μου φαινεται. Εδω σου λεμε οτι αυτο το ιδιωμα γεννηθηκε στην περιοχη της μακεδονιας πριν 100-120 χρονια και ειναι ενα μειγμα σερβικων, βουλγαρικων, ελληνικων τουρκικων και αλλων λεξεων με βαση τη βουλγαρικη, το οποιο δεν ειναι εντελως ιδιο με τη διαλεκτο που μιλανε στα Σκοπια. Το χρησιμοποιουσαν οι Βουλγαροι, Σερβοι, Ελληνες κλπ που κατοικουσαν στη Μακεδονια για να συννενοουνται μεταξυ τους και αυτο ειναι ο λογος
    που οι Ελληνες το καλουν "ντοπια" ενω οι fyrom το διεκδικει ως γλωσσα της στην "αιγαιακη μακεδονια" παρολο που δεν ειναι ιδιο.
    Αντε πουλα αλλου το παραμυθι σου, απο Στοιδηδες δε μασαμε πια, μαθαμε
    ΤΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 1.35

    1.35 Εσυ τωρα το εμαθες οτι οι Σκοπιανοι κατρακυλησαν τη rosetta stone στο βουρκο? Να φανταστεις το site της αυτοαποκαλουμενης "Μακεδονικης εκκλησιας" τη μοστραρει πρωτη απ ολα λεγοντας οτι προκειται για αρχαια μακεδονικα!!!Μεχρι εκει εφτασαν!!! Μια καλη εργασια σχετικα με την προπαγανδα τους βρισκεται εδω

    http://maktruth.blogspot.com/2008/09/tendov-boshevski-delusions-of-grandeur.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Βλέπεις λοιπόν μπαρτσέτ από τη Φλώρινα πόσο δίκιο είχα, ότι ένα μεγάλο κομμάτι συνελλήνων μας, δε μας θεωρούν έλληνες λόγω του ιδιώματός μας;Έτσι ακριβώς αντιμετώπισαν οι παππούδες τους τους δικούς μας παππούδες,έτσι τους δίδαξαν,έτσι μας συμπεριφέρονται.Δεν σημαίνει τίποτε γι αυτούς που οι πρόγονοι μας μη γνωρίζοντας λέξη ελληνική,κράτησαν τη Μακεδονία ελληνικότατη,για να μας θεωρούν τώρα άτομα ρευστής εθνικής συνείδησης.Δεν έχουν ακούσει τίποτα για τον Κότα για τον Γκόνο κ.ο.κ
    Dobrooutre ot Soloun.
    Zivee Grcia.
    Zivee Makedonija.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μη λες βλακειες 9.56.Εκτος κι αν πληρωνεσε για να το κανεις..
    Αυτο το στυλακι κατι προς ουρανιο τοξο μου κανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 9:56 κάνεις λάθος.
    Στα εθνικά θέματα δεν μετράει ο κάθε στόκος και τι λέει.
    Δεν ειναι δυνατόν να σε προδιορίσει ο κάθε κομπλεξικός με την στραβομάρα που κουβαλάει.
    Δεν μπορεί να εκδικήσε το έθνος, αρνούμενος την καταγωγή σου, γιατί υπάρχουν πέντε έξη μαλάκες στην πίατσα.
    Για αυτό βγήκε η λέξη αυτοπροσδιορίζομαι. Γιατί το τι είσαι είναι αυστηρά προσωπικό σου θέμα. Εσύ και μόνο εσύ το ορίζεις.
    Τώρα εάν εσύ μετράς αλλοιώς είναι άλλος ο τομέας που πρέπει να εξηγήσει την θέση σου και σταμάτα να μας ανακατεύεις για αν μας "σώσεις" ντε και καλά.
    Άλλωστε στα εθνικά θέματα μετράει η ψυχή και η καρδιά.
    Και τα δύο είναι Ελληνικά.
    Και αυτό δεν αλλάζει ούτε με τον ψυχάκια τον Γρουϊο που έμμεσα θέλει να εκδικηθεί τον Έλληνα πατέρα που ποτέ δεν χάρηκε ούτε και με τους πυροβολημένους Ουράνιους τοξότες που ίδρωσαν για να μαζέψουν τα χίλια κάτι ψηφαλάκια εδώ στην Φλώρινα εργαζόμενοι για αυτό που θέλουν να πολεμήσουν.
    Το ελληνικό δημόσιο.
    Για εμένα προσωπικά, για να στο ξεκαθαρίσω, το τι πιστεύεται ποσός με ενδιαφέρει. Είναι δικό σας θέμα το πως εσείς αυτοπροσδιοριζόσαστε.
    Όταν όμως παίρνετε αμπάριζα, με βάζετε στον λογαριασμό για να με "σώσετε" παραβιάζοντας αυτό που εγώ χωρίς προυποθέσεις σας αναγνωρίζω, το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, τότε όπως όλοι μας εδώ πάνω θα είμαστε απέναντι.
    Και θα πολεμήσουμε για αυτό.
    Και ας φέρετε και τον Μπα Κι Μουν τον ίδιο.
    Και για να τελειώνουμε μια και έξω.
    Με την γλώσσα.
    Η γλώσσα αυτή που μιλάμε εδώ στην Φλώρινα είναι ένας αχταρμάς που κληρονομήσαμε απο παλιά και που ήταν πάντοτε, μα πάντοτε προφορικός. Ήταν δ επροφορικός γιατί την εποχή που αναπτύχθηκε στην Μακεδονία μας υπήρχαν πολλές εθνότητες οι οποίες βρήκαν τον μέσο όρο για συννενόηση.
    Η άποψη μου είναι ότι με το νεότευκτο κράτος των Σκοπιων ή προσπάθεια που γίνεται για να αρχίσει η γραπτή διδασκαλία αυτής της γλώσσας, με την έννοια που της δίνουν οι των Σκοπίων, αποτελεί απόπειρα δημιουργίας τετελεσμένων σε βάρος της Ελλάδας.
    Και αυτό είναι κάτι που ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ.
    Νπομπροούτρε απο την όχι για πολύ υπομονετική Φλώρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μπαρτσέτ,μήπως γνωρίζεις να μου πεις πως είναι η δοτική πληθυντικού της λέξης "ο Μακεδών";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΜΟΝΩΝ ΛΑΒΕ μπρατι οτ Λέρεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 9.56

    Σπουδασες καλα βλεπω στους Ουρανιοτοξηδες ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. MERIKI BLEPO APO ILITHIOTITA THE KATALABENOUN KIOLAS.
    OXI MONO ELLINES INE I DIGLOSI ALLA KE PIO ELLINES APO KATI KATHIKAKIA.
    TI ROLO PESI I GLOSA POU MILAS ME TI SINIDISI SOU.
    IDIOMA INE APO TA XRONIA TIS TOURKOKRATIAS.
    AKOMA KE KINEZIKA NA MILAI KAPIOS KE MAVROS NA INE TI STIGMI POU DILONI KE NIOTHI ELLINAS INE ELLINAS:
    MIN MPERDEVETE MERIKA PRAGMATA KE MIN PETATE PATATES EDO.
    XETETISMATA STIN FLORINA KE STOUS DIGLOSOUS ELLINES EKI.
    MIN MASATE PAIDIA:

    GENITHIKAME KE THA PETHANOUME ELLINES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμε 4 Οκτώβριος 2008 2:45 μμ εμείς το ξέρουμε ότι θα πεθάνουμε σαν Έλληνες.
    Το κόστος αυτό το έχουμε αποδεχθεί απο την πλευρά μας.
    Αυτοί οι απέναντι δεν ξέρω εάν έχουν συνειδητοποιήσει το κόστος που πρέπει να καταβάλουν αυτοί για να πεθάνουμε εμείς σαν Έλληνες.
    Γεία σας απο την όχι για πολύ υπομονετική Φλώρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 4 Οκτώβριος 2008 2:40 πμ

    Τα παραμύθια τα πουλάς εσύ φίλε μου από την Φλώρινα (και όχι Σολουν)

    Προσπαθείς να μας πουλήσεις ελληνικό χαλβά εδώ μέσα ή Ρώσικη σαλάτα;

    Είσαι Ελληνας; ζείς στήν Ελλάδα; γιατί διατηρείς μια ξένη γλώσσα μόλις 100 ετών; για ποιο λόγο;
    δεν σου φτάνει η Ελληνική (η ποιο αρχαία γλώσσα της Ευρώπης ) για να εκφράζεσαι και διατηρείς ενα "γλωσσικό ιδίωμα'῾ενός συρφετού όπως λές λαών; Βάζεις και χρονολογίες στο ιδίωμα 100-120 ετών δηλαδή πάμε πισω στην ημερομηνία που ο Εβραίος Τιτο είχε την φαεινή ιδέα να δημιουργήσει δήθεν ''Μακεδονικό'' κράτος και φυλή.

    Τι θά πεί ιδίωμα; ε;
    Αν ζεις στην Ελλάδα και είσαι Ελληνας γιατί διατηρείς το ιδίωμα που οι τρελλο-Σκοπιανοί ονομάζουν ῾῾Μακεδονική'' γλώσσα';

    Γιατί διατηρείς το ''ιδίωμα'' που τους δίνει την αιτία να διασύρουν την Ελλάδα παγκοσμίως για ανὐπαρκτη μειονότητα; ε;

    γιατί διατηρείς το ''ιδίωμα'' που δημιουργει Ουράνια Τόξα;

    γράφεις ότι ή ώρα της γκλιτζας είναι κοντα...
    εννοείς η ώρα που θα ξεχωριστούν τα πρόβατα από τα ερίφια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ῾῾Γεία σας απο την όχι για πολύ υπομονετική Φλώρινα.῾῾

    από υπομονή πάτε καλά φίλε
    αργά και μεθοδικά
    αφήνετε να μεγαλώνουν τα ζιζάνια στα χωράφια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

    ΟΤΑΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΘΙΚΙΑ
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

    ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΙΣΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ας με συγχωρήσει ο σχολιαστής άλλου άθρου εδώ μέσα να βάλω εδώ το σχολιό του για ένα ενδιαφέρον σενάριο επιστημονικής φαντασίας .....

    ''Ένα πολύ “ενδιαφέρον” σενάριο θα ήταν να ξυπνήσουμε κάποια μέρα και να πληροφορηθούμε ότι, ο σκοπιανός στρατός μπήκε απο κάποια αφύλακτα σύνορα (όλα είναι αφύλακτα γιατί έχουμε τρείς μεραρχίες ανυπότακτων) και πολεμάει για να σώσει τους Μακεδόνες, όπως λέει το εκεί δίδυμο Άμποτ και Κοστέλο απο Γκρούεφσκυ και Μιλόσοσκι, να ρίξει την Πινακίδα στο αεροδρόμιο τη Θεσσαλονίκης που γράφει Μακεδονία και να μας πηδήξει δεόντως, επειδή δέν μιλούμε, γιατί ακόμα δέν μάθαμε να μιλάμε, την γλώσσα τους σαν Μακεδόνες που είμαστε.

    Και μετά να ανεβεί κανένας λόχος Λοκατζήδων και να αρχίσει να τους “χαϊδεύει” καθώς πρέπει και να τους φθάσει μέχρι και τα Σκόπια χαϊδεύοντάς τους. Και τότε θα έλθει η στιγμή, που ο Πλανήτης θα ακούσει το γοερό κλάμα τους Μιλόσοσκι. Οι Έλληνες άρχισαν την εξόντωσή μας, το ολοκαύτωμά μας κ.λ.π., κ.λ.π.

    Και μετά θα υποδεχθούμε, μάλλον στην Θεσσαλονίκη, μαζί με το μπαρμπαδάκι τον Νίμιτς και την μαύρη Αφροδίτη της αμερικανικής πολιτικής.

    Και τότε και εμείς θα αναφωνήσουμε

    Ζήτω η Ντόρα που μας έφερε την Κοντολίζα. Και εσύ Καραμανλή, τί τον ήθελες τον αγωγό.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Egw ta peri reustis sinidisis ta 8ewrw malakies!

    An oi An8ropoi ais8anontai ellines EINAI ELLHNES!
    kaneis deen exei dikaioma na to arni8ei auto!
    kanenas den exei dikaioma na zitaei e3igiseis apo kanena!
    O gios mou milaei ta agglika kai ta gallika kalitera po ta Ellinika!
    kai otan einai stin Ellda Egglezika milaei!!!!

    EINAI OMWS ELLHNAS STHN SINIDISI PERISSOTERO APO POLOUS ALLOUS POU THN MILANE KAI THN GRAFOUN APTAISTA!

    Koita kati 'Ellinares' san to LI8O3OU TON NEKRATZA TON ALABANO klp gia na katalabetai oti ta rassa den kanoun ton papa!

    Gia na katalabetai!

    SYNELLHNES DIGLOSOI TRIGLWSSOI 4-GLOSSOI!

    H ELLADA SAS AGKALIAZEI SAS TIMA SAS AGAPA OPWS ALLWSTE ARMOZEI SE SAS GNHSIA TEKNA TOU ELLHNISMOU!

    MILATE OPOIA GLWSSA GOUSTARETAI!
    H KEARDIA KAI O NOUS METRAEI!!!!!

    ZHTW H MAKEDONIA MAS!

    ZHTW H ELLADA MAS!

    MOLWN LABE SLABOTSOBANARADES KAI SE OSOUS NTOPIOUS H 3ENOUS EX8ROUS!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Kai kati allo

    Mesa stin Slavotsobanaria Vardarska exoume kammia 200,000 synellines!
    H glwssa pou milane den 8a einai pote to empodio na tous dex8oume otan er8i ekeini i glykia wra!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Grkomantse,pordadena dusa auto eisai.

    3 Οκτώβριος 2008 6:34 μμ


    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ; ΑΡΧΑΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΦΙΛΕ ΑΣΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ
    Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ
    ΑΝ Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

    ΕΔΩ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

    ΕΔΩ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΙΤΙΕΣ ΣΕ ΤΡΕΛΛΟΥΣ ΝΑ ΜΑ ΔΙΑΣΥΡΟΥΝ ΔΙΕΘΝΩΣ, ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

    ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ

    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ Ε;
    ΠΟΣΟΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΝΑ ΕΛΘΟΥΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. κοψτε την πρωινή ρε παιδια.
    τι χαζα ειναι αυτα που συζητατε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμε 4 Οκτώβριος 2008 2:58 μμ ασ τα πάρουμε με την σειρά γιατί έβαλες πολλά μαζί.

    *Τα παραμύθια τα πουλάς εσύ φίλε μου από την Φλώρινα (και όχι Σολουν)=[Σόλουν λένε οι Σκοπιανοί τη Θεσσαλονίκη φίλε μου. Δεν ξέρω τι θέλεις να πιστέψεις παραμύθια ή όχι αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα εκεί έξω]

    *Προσπαθείς να μας πουλήσεις ελληνικό χαλβά εδώ μέσα ή Ρώσικη σαλάτα; =[Απο την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα]

    *Είσαι Ελληνας; ζείς στήν Ελλάδα; γιατί διατηρείς μια ξένη γλώσσα μόλις 100 ετών; για ποιο λόγο;
    δεν σου φτάνει η Ελληνική (η ποιο αρχαία γλώσσα της Ευρώπης ) για να εκφράζεσαι και διατηρείς ενα "γλωσσικό ιδίωμα'῾ενός συρφετού όπως λές λαών; Βάζεις και χρονολογίες στο ιδίωμα 100-120 ετών δηλαδή πάμε πισω στην ημερομηνία που ο Εβραίος Τιτο είχε την φαεινή ιδέα να δημιουργήσει δήθεν ''Μακεδονικό'' κράτος και φυλή. = [ο προπάππος μου ήταν τσομπάνης νομαδικής ζωής, όπως και ο παππούς μου και αυτές τις ιστορικές λεπτομέρειες μάλλον δεν τις ήξεραν αλλά και ούτε μπορούσαν να τις φανταστούν. Απλά ζούσαν την ζωή τους στο βουνό, χωρίς τα τωρινά ΜΜΕ. Παρά όλα αυτά όμως μου μετέδωσαν τον Ελληνισμό τους. Επίσης δεν έβαλα χρονολογίες στο κείμενο μου. Είπα δεκαετίες δηλώνοντας το εύρος αυτών που ξέρω.]

    *Τι θά πεί ιδίωμα; ε;
    Αν ζεις στην Ελλάδα και είσαι Ελληνας γιατί διατηρείς το ιδίωμα που οι τρελλο-Σκοπιανοί ονομάζουν ῾῾Μακεδονική'' γλώσσα'; =[Δεν είναι δυνατόν να απολογηθώ εγώ γιατί οι Σκοπιανοί αποκαλούν το ιδίωμα Μακεδονική γλώσσα. Και γιατί το διατηρώ. Γιατί μικρό παιδί ήμουνα και άκουγα. Και ως γνωστόν τα μυαλά των μικρών παιδιών είναι σαν σφουγγάρια. Δεν ήξερα βλέπεις ότι μετά απο είκοσι χρόνια θα υπήρχε πρόβλημα για να κλείσω τα αυτιά μου. Και ποιός σου είπε ότι το διατηρώ. Το παιδί μου δεν ξέρει γρί. Και για να ησυχάσεις, η γλώσσα αυτή φθίνει και χρησιμοποιείται πιά μόνο απο τους μεγαλύτερους. Για αυτό έχει λυσάξει ο Βοσκόπουλος να αρχίσει να διδάσκεται. Αν θέλεις την άποψη μου η γλώσσα αυτή έχει κλείσει τον κύκλο της εδώ στην Ελλάδα. Έχουν εξαληφθεί οι λόγοι για τους οποίους δημιουργήθηκε. Δεν υπάρχουν πιά εδώ παρά μόνο Μακεδόνες. θα πάρει ακόμη λιγο για να σβήσει τελείως]

    *Γιατί διατηρείς το ''ιδίωμα'' που τους δίνει την αιτία να διασύρουν την Ελλάδα παγκοσμίως για ανὐπαρκτη μειονότητα; ε;=[σου απάντησα παραπάνω]

    *γιατί διατηρείς το ''ιδίωμα'' που δημιουργει Ουράνια Τόξα; =[οι Ουράνιοι τοξότες εάν είχαν αρχίδια, που δεν έχουν, θα ονόμαζαν το κόμμα Μακεδονικό. Αλλά ξέρουν ότι σε αυτή την περίπτωση ότι ο κόσμος εδώ θα τους έδινε αντί ψήφους αυτό που τους λείπει. Αρχίδια]

    *γράφεις ότι ή ώρα της γκλιτζας είναι κοντα...
    εννοείς η ώρα που θα ξεχωριστούν τα πρόβατα από τα ερίφια;=[όχι. Γράφω για την ώρα που δεν θα αντέξουμε άλλο και ελλείψη της πολιτείας στο θέμα που είναι απασχολημένη να τα κονομήσει ο κάθε ξεφτίλας πολιτικός θα πάρουμε τις γκλίτσες και θα τους στρώσουμε στο κυνήγι μόνοι μας. Γιατί μας προσβάλλουν. Έχουν κινήσει γή και ουρανό για το σώσιμο της "μειονότητας" ο Βοσκόπουλος. Και να δεχτώ για πρακτικούς λόγους ότι κάποιος που θέλει να σωθεί άντε και παέι κάπου, στον ΟΗΕ για παράδειγμα, και λέει σώστε με. Το αδιέξοδο και η προσβολη για εμάς ξεκινάει ότι βάζουν και εμάς στον λογαριασμό που δεν θέλουμε να σωθούμε. Έχεις καμμιά καλή πρόταση να μου κάνεις πως θα αποφύγω το σώσιμο; Θα πρέπει να πάω που; Στον ΟΗΕ και να πώ τι; Μην με σώζετε περιοριστήτε στον Βοσκόπουλο και τους συν αυτώ; Σε ακούω. Έχεις τίποτα να προτείνεις εντός νόμου εννοήτε;]

    Αυτά. Ελπίζω να τα κάλυψα κατα το δυνατόν. Ξέρεις ειναι δύσκολο να καλύψεις ζωές σε τόσες λίγες γραμμές.

    Στο επαναγράφειν απο την όμορφη Φλώρινα. (όχι Σόλουμν είπαμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Πάνε πολύ δυνατά οι Φλωρινιώτες της διασποράς
    Στο πλευρό των Ελλήνων που κατάγονται από τη Φλώρινα οι Αυστραλοί αξιωματούχοι:


    On 20 September 2008, members of the Panepirotic Federation of Australia attendned the Macedonian Pita Festival of the New United Villages of Florina - a vibrant association that is devoted to maintaining the Greek traditions and idenity of the region of Florina. This event was also attended by the Speaker of the House of Representatives, the Hon Harry Jenkins, Federal Member for Calwell, Maria Vamvakinou, State member for Northern Metropolitan Jenny Mikakos and State Member for Mill Park, Lily D' Ambrosio.

    In his address, Panepirotic Federation Secretary Konstantinos Kalymnios emphasized the hellenic character of Florina and the ties that bind the region to Epirus. Alexander the Great's mother, Olympias, was an Epirotic princess. The Cheimattiote captain Spiros Spiromilios also fought for the freedom of Florina in the Prespan Lakes.

    Father Stavros, of the Greek Orthodox Archdiocese of Australia, of Epirotic descent, referred to the sections in the Bible that attest to the hellenic character of Macedonia.
    και παίρνουμε και τις μεγαλύτερες επιδοτήσεις από την Αυστραλιανή κυβέρνηση !
    Έσκασαν οι Σκοπιανοί!!!!!
    New United Villages of Florina

    http://taxalia.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 4 Οκτώβριος 2008 3:43 μμ

    Εν τάξει φίλε Φλωρινιώτη πάω πάσο
    Είχα απορίες και έκανες καλά που δεν με διαολόστειλες, επέμενες και έδωσες απαντήσεις.
    Είναι σημαντικό να ακουστεί, να γραφτεί, να διαβαστεί η αποψή σου, ώστε και οι υπόλοιποι Ελληνες να ξέρουμε τι συμβαίνει εκει πάνω.


    Macedonians with Church Bells against the Greek Army
    http://macedoniaonline.eu/content/view/3784/2/


    http://www.vesti.alfatv.com.mk/default.aspx?mId=36&egId=1&eventId=111

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. http://www.florina.org/


    ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΜΙΛΟΥΜΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
    ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ
    http://www.florina.org/abecedar/002.asp

    ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
    ''Το δεύτερο μέρος του βιβλίου αποτελείται από ένα σύγχρονο Αλφάβητο της Μακεδονικής γλώσσας έτσι όπως αυτή αναγνωρίζεται και διδάσκεται ανά τον κόσμο''.

    (και εντός Ελλάδος;;;;;; )
    http://www.florina.org/abecedar/002.asp

    Ετσι που πάμε η επόμενη έκδοση που
    σύντομα θα κυκλοφορήσει θα είναι το λεξικό αρχαίας Μακεδονικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΚΑΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ
    ΟΧΙ ΣΟΛΟΥΜΝ ΑΛΛΑ ΛΕΡΙΝ
    ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμε 4 Οκτώβριος 2008 4:20 μμ
    κάτι είναι και αυτό.

    Σου εύχομαι κάποτε στο μέλλον να μπορέσεις να μάθεις και τους Έλληνες (και οι Μακεδόνες μέσα ε, δεν κατορήσαμε στο πηγάδι;).

    Και έχω μια πρόταση να σας κάνω.

    Επισκευθήτε την Φλώρινα.

    Ειδικά χειμώνα και άνοιξη είναι μαγεία.

    Ελάτε να μας γνωρίσετε.

    Στους δέκα πρώτους θα δείξουμε, εντελώς δωρεάν, που μπορούν να γιαουρτώσουν τον Βοσκόπουλο (πλακα κάνω).

    Γειά σας απο την Φλώρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Σου εύχομαι κάποτε στο μέλλον να μπορέσεις να μάθεις και τους Έλληνες (και οι Μακεδόνες μέσα ε, δεν κατορήσαμε στο πηγάδι;).

    Ε ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΧΟΝΔΡΟ ΦΙΛΕ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

    ΟΜΟ-ΑΙΜΟ
    ΟΜΟ-ΘΡΗΣΚΟ
    ΟΜΟ-ΓΛΩΣΣΟ
    ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ

    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμε 4 Οκτώβριος 2008 4:44 μμ
    χαλάρωσε δεν το είπα για κακό.
    Εισαγωγή για την πρόσκληση ήταν.

    Να σου πώ δε με την ευκαιρία ότι πολλά έχουν πεί οι αρχαίοι πρόγονοι μας και εμείς τίποτα (δική μας δημιουργία εννοώ όχι επανάληψη των αρχαίων).

    Κανονικά θα έπρεπε να ντρεπόμαστε που καταντήσαμε καραγωγείς του ένδοξου ονόματος των προγόνων μας.

    Για τον λόγο αυτό ακριβώς έχουμε κενά (σε μέγεθος χάσματος) και βρίσκει την ευκαιρία ο κάθε κομπλεξικός Γκρούεφσκι και μας την λέει.

    Εάν σεβόμαστε τον εαυτόν μας πρώτα και τους προγόνους μας τώρα θα έπρεπε να τους είχαμε σβήσει.

    Αντί αυτού πάμε σαν κότες στον ΟΗΕ και επαναλαμβάνουμε στον κάθε άσχετο ότι κάναμε τον μισό δρόμο ας κάνουν και οι Σκοπιανοί τον υπόλοιπο. Ξλερεις τι σκέφτονται. Ότι δεν μας φταίει κανένας που είμαστε κότες λυράτες.

    Εδώ να προσέξεις ότι τους απαντήσαμε ότι η επιστολή σας δεν συνάδει με το πνεύμα καλής γειτονίας όταν στις Θερμοπύλες χαιρόντουσαν που θα πολεμάνε υπο σκιά. Με τα γνωστά αποτελέσματα που τα θυμούνται παντού στον κόσμο.
    Αντίθετα τους τωρινούς πολιτικούς θα τους ξεχάσουν όλοι εντός δεκαετίας (για να θυμηθούμε και τον απαράδεκτο Επίτιμο που μας πούλησε).

    Φτάνει τόσο πάω για καφέ.

    Σου εύχομαι ολόθερμα ένα καλό Σαββατοκύριακο. Όσο τουλάχιστον έμεινε απο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. GIA OSOUS THEN KSEROUN OSI ZOUNE EKSOTERIKO THEN EXOUN TI DINATOTITA ITE GIATI THEN GRAFI TO PC TOUS ELLINIKA ITE GIATI I GRAMATIKI TOUS THA TOSO XALIA POU THA INE BIASMOS TIS ELLINIKIS GLOSAS.
    KE TIXENI NA ANIKO SE AFTOUS
    KE TA KATHIKIA POU NOMISOUN OTI LEGONTE ELLINES THA TOUS BRISO PANTA GIATI THEN EXOUN IXNOS ELLINISMOU.
    3.06
    EGO EXO TI TOLMI KE GRAFO PANTA ONOMASTIKA EDO SAN ARISTOTELIS KE AN THEN MPORO STA ELLINIKA NA GRAFO MIPOS ME KANI XIROTERO ELLINA APO SENA.
    SE PARAKALO TETIOUS IDOUS SXOLIA ASE TA KALITERA KE AN KATALABENIS TI GRAFO KE GIATI AGNOISETA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Τι θα γίνει με αυτά τα βλαμμένα που έχουν ξεμείνει στη Ελλάδα;;;
    Άκου Λερίν και παπαριές και Αιγαιάτες του κώλου!!

    Χάσανε στον πόλεμο και φύγανε όπως και εμείς απο πιο βόρεια. Ας το πάρουν απόφαση όλοι οι γείτονες.

    Όπου γουστάρει θα κάνει ασκήσεις ο Ελληνικός Στρατός γιατί χύθηκε αίμα να λευτερωθούν αυτά τα μέρη (για να μην πω πόσα μένουν σκλαβωμένα). Σιγά μη τους ρωτήσουμε κιόλας. Που παίρνουν και τηλέφωνα στις τηλεοράσεις την ώρα που οι δικοί μας εκεί φοβούνται να πούνε ότι είναι Μακεδόνες Έλληνες.

    Όσοι υπηρετήσαμε ξέρουμε ότι οι ασκήσεις δεν γίνονται όπου να'ναι. Οι αξιωματικοί έχουν μεγαλύτερη ευθύνη και προσέχουν. Μπορεί να έχει άλλα ελλατώματα ο ΕΣ αλλά αυτό δεν το έχει.

    Αντε γειά απο Αθήνα (για να μη λέτε ότι δεν μας νοιάζει:)

    ΥΓ. Και καλά θα κάνουν και οι Σκοπιανοί να φύγουν απο αυτά τα blogs και να πάνε στα δικά τους να κάνουν κουτοπονηριές και να το παίζουν αντικειμενικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Bookmark and Share