Τι να πούμε για τη διαφήμιση της Vodafone; - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Τι να πούμε για τη διαφήμιση της Vodafone;

Μας ζητούν φίλοι να σχολιάσουμε τη γνωστή διαφήμιση της Vodafone στην οποία γελοιοποιείται η επανάσταση του 1821.
Τι να πούμε;Αν μπεις στη διαδικασία να σχολιάσεις μια αθλιότητα όπως τη διαφήμιση αυτή,απλώς παίζεις το παιχνίδι της διαφημιστικής εταιρείας που πόνταρε και σε όσους δυσανασχετίσουν απ'την προβολή της..
Μετά τη διαφήμιση της γερμανικής Cosmote που παρουσίαζε τον Ελληνικό στρατό περίπου ως...gay parade (χωρίς να έχουμε κάτι με την ιδιαιτερότητα μερικών συνανθρώπων μας) ,ήρθε η διαφήμιση της βρετανικής Vodafone να ασχοληθεί με τους Έλληνες ήρωες του '21 λες και επρόκειτο για επιθεώρηση στο Δελφινάριο..
Προτείνουμε στη Wind -η οποία ως τώρα πάντως δεν ξέπεσε στο επίπεδο των δύο ανταγωνιστών της- να γυρίσει καλοκαιρινό διαφημιστικό με Μέγα Αλέξανδρο και Δαρείο να ανταλάσσουν sms για ραντεβού σε beach bar της Χαλκιδικής..

*Θα θέλαμε πάντως να μάθουμε εάν η Vodafone θα τολμούσε ποτέ να προβάλει διαφημιστικό στη Βρετανία διακωμωδώντας ήρωες των Γαλλοβρετανικών πολέμων ή εάν η Deutsche Telekom προχώρησε σε αντίστοιχη διαφήμιση με τον Γερμανικό στρατό..

9 σχόλια:

  1. παιδια μη βαζετε ιδεες στη wind..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η διαφορά των σοβαρών λαών από αυτούς που θεωρούν ότι είναι σοβαροί είναι ότι οι πρώτοι αντιλαμβάνονται το χιούμορ χωρίς κόμπλεξ. Έτσι, σε σοβαρές χώρες το χιούμορ -αλλά και η κριτική σε ιστορικά πρόσωπα/πράγματα κλπ- είναι εν γένει αποδεκτά. Ακραίες καταστάσεις πιθανότατα θα απορριφθούν. Όσον αφορά στην Ελλάδα, προφανέστατα δεν ανήκει σε αυτό το γκρούπ.

    Τέλος, η αναφορά στην 'βρεττανική' εταιρία κινητής, είναι τουλάχιστον ατυχής διότι η παραγωγή και δημοσίευση της διαφήμισης είναι καταφανώς ελληνικότατη υπόθεση. Μην τα μπερδεύετε λοιπόν. Άλλωστε οι διεθνείς καμπάνιες της εταιρίας αυτής -και αντίστοιχων πολυεθνικών- βοούν από την ποιότητα και της παραγωγής και της εκτέλεσης.

    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μη ΑΓΟΡΆΖΕΙ κανείς προιόντα απο την ελ λόγω εταιρεία. πρέπει να καταλάβουν τελικά ότι δεν είμαστε χαχόλοι. αει στο....ο, κοπρίτες των υποκλοπών και της μίζας. αυτοί απεργαζονται την αποδόμηση του Ελληνικού Εθνους και εμείς τους ενισχύουμε αγοράζοντας προίοντα , σα να λέμε με τα λεφτά μας διαλύστε μας. ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 9.14 συμφωνω μεν αλλα το χιουμορ οπως και η κριτικη εχουν τα ορια τους.
    στις περιπτωσεις των δυο διαφημισεων απλως τα ορια αυατ ξεπεραστηκαν.

    το να το παιζουμε υπερανω,αριστεριζοντες και αφ υψηλου μας εχει κοστισει στο παρελθον και θα μας κοστισει και στο μελλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 31 Ιανουαρίου 2010 9:14 μ.μ.
    +1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @31 Ιανουαρίου 2010 9:14 μ.μ.

    Αγαπητέ Ανώνυμε (όπως και εγώ),
    Μπορείς να μας δώσεις μια επιστημονική έρευνα περί σοβαρής χώρας και σοβαροφανής; Υπάρχει κάποιο paper που έχει δημοσιευθεί σε επιστημονικό περιοδικό που ασχολείται με την Ιστορία ή την Κοινωνιολογία; Απλά, δεν έχω ακούσει τέτοια έρευνα και αναρωτιέμαι αν είναι πραγματική ή την δημιούργησες μόλις τώρα για να υπερασπιστείς μια διαφήμιση, που άλλοι την θεωρούν αστεία, άλλοι προσβλητική και άλλοι απλά δεν ενδιαφέρονται για να την κατηγοριοποιήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο διαφημιστικός τρόπος προσέγγισης της πελατείας είναι γελοίος, προσβλητικός, έως και αποκρουστικός.
    Υπόσχομαι ως Έλλην πολίτης την από δω και πέραν δυσφήμηση της εταιρία αυτής από μέρος μου προς αποκατάσταση της προσβολής της νοημοσύνης και της προσωπικότητας ως προς την ιστορία του τόπου μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ 09.06

    Για αποφυγή παρεξηγήσεων....οι δυο αυτές διαφημίσεις δεν μου αρέσουν. Ούτε τις υπερασπίζομαι. Άλλωστε στο αρχικό μου σχόλιο αναφέρομαι στην ποιότητα παραγωγής και εκτέλεσης διεθνών παραγωγών που είναι σαφώς ανώτερες από αυτές. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις λογικά σχεδιάστηκαν από Έλληνες (concept και εκτέλεση) η έγκριση για την παραγωγή και την προβολή τους προφανώς δόθηκε και από Έλληνες διευθυντικά στελέχη των εταιριών, και ας μην αναζητούμε ένοχους αλλού.

    Αυτό που προσπάθησα να και ίσως απέτυχα να εκφράσω είναι ότι δεν πρέπει κατά την δική μου άποψη να εκλαμβάνουμε τα πάντα τόσο σοβαρά. Δεν χρειάζεται. Ούτε να βλέπουμε τριγύρω μας πάντα συνωμοσίες. Ενίοτε κάποιες προσπάθειες για διαφήμιση σχοινοβατούν μεταξύ χιούμορ και γελοιότητας και το σημείο ισορροπίας είναι λεπτό. Το ζητούμενο όμως κάθε φορά είναι να το αναγνωρίζει κανείς και να μην εκλαμβάνει τα πάντα ως προμελετημένη υστερόβουλη ενέργεια, συνωμοσία κλπ..... Δεν αξίζει τον κόπο.

    Όσον αφορά στις σοβαρές και μη σοβαρές χώρες......υπάρχουν και κάποιες αναφορές στην 'φαιδρή πορτοκαλέα' και τα συναφή. Βέβαια κάποια ψήγματα αυτοσαρκασμού δεν κάνουν την διαφορά αλλά στην σοβαροφανή εποχή μας κάτι είναι και αυτά :-)

    Χαιρετώ
    Giorgos

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Bookmark and Share