Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2016

Στο ...περίμενε οι Ιταλοί για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

  • Δεν προχωράει καμία ιδιωτικοποίηση.
  • Στο Ελεγκτικό Συνέδριο κόλλησε η σύμβαση.


Μπορεί ο... διευθύνων σύμβουλος της Ferrovie dello Stato Italiane (Trenitalia), Renato Mazzoncini να είχε προβλέψει ότι η σύμβαση εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα υπογραφτεί στα τέλη Σεπτεμβρίου και η μεταβίβαση των μετοχών τον Ιανουάριο του 2017, ωστόσο όπως όλα δείχνουν, οι παραπάνω ημερομηνίες παίρνουν μετάθεση για αργότερα.
Η σύμβαση που δεν έχει υπογραφεί ακόμη, βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο από τις αρχές Σεπτεμβρίου και αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες να καθυστερήσει αρκετές ημέρες ακόμη.
Οι Ιταλοί που απέκτησαν για μόλις 45 εκατ. ευρώ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (όταν μία τηλεοπτική άδεια στην χώρα μας κοστίζει 75 εκατ. ευρώ) και έκαμψαν τις αντιδράσεις των εργαζομένων με μπόνους 1.000 ευρώ, ετοιμάζονται να επενδύσουν 1 δισ. ευρώ δίνοντας βάρος στην ανάπτυξη των επιβατικών μεταφορών.
Να σημειωθεί ότι οι συνολικές οικονομικές επιπτώσεις για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ -άμεσες και έμμεσες- από τον παρατεταμένο αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη από μετανάστες., αναμένεται να φτάσουν τα 5 εκατ. ευρώ.
Πέρα από το άμεσο κόστος τού αποκλεισμού, το οποίο υπολογίζεται σε 2 εκατ. ευρώ, η εταιρεία θα κληθεί να "σηκώσει" το κόστος των σταλιών για τα βαγόνια της εταιρείας, που παρέμειναν διάσπαρτα σε όλο το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο, ακόμη και στη Φιλανδία (οκτώ βαγόνια), αδυνατώντας να φτάσουν στον προορισμό τους.
Η μεταβίβαση στη Ferrovie dello Stato Italiane (Trenitalia), θα φέρει αλλαγές στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις και μεταφορές, όταν ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση τουλάχιστον στον κορμό του δικτύου.
Βεβαίως, ουδείς μπορεί να γνωρίζει ποιά εταιρεία τελικώς θα ελέγχει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς σχεδιάζεται από την ιταλική κυβέρνηση και η ιδιωτικοποίηση της Trenitalia.

Blog Widget by LinkWithin