Με τη νέα αυτή σύμβαση:
*Παρατείνεται για δύο χρόνια μετά την ολοκλήρωση των έργων του Μετρό στη Θεσσαλονίκη η εκτέλεση της αστικής συγκοινωνίας από τον ΟΑΣΘ.
*Αυξάνεται ο στόλος του ΟΑΣΘ κατά 64 λεωφορεία και έτσι η συνολική δύναμη ανέρχεται πλέον σε 600 λεωφορεία.
*Μέρος των νέων μετοχών (22 ακέραιες μετοχές), που θα προκύψουν από την αύξηση του στόλου των λεωφορείων δίνονται στο συνεταιρισμό των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, ενώ οι άλλες 21 ακέραιες μετοχές δίνονται στον ΟΑΣΘ, ο οποίος και θα αναλάβει το κόστος της αγοράς των λεωφορείων, ύστερα από διεθνή διαγωνισμό, που θα διενεργήσει ο Οργανισμός.
*Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΘ διευρύνεται, με την προσθήκη εκπροσώπου του Ελληνικού Δημοσίου και εκπροσώπου του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Μέχρις ότου διενεργηθεί ο διαγωνισμός και παραδοθούν τα νέα λεωφορεία και για να σταματήσει η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης, με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Κ. Χατζηδάκη, επανακυκλοφορούν τα αποσυρθέντα 64 λεωφορεία αφού υποστούν τον προβλεπόμενο τεχνικό έλεγχο.
*Αυξάνεται ο στόλος του ΟΑΣΘ κατά 64 λεωφορεία και έτσι η συνολική δύναμη ανέρχεται πλέον σε 600 λεωφορεία.
*Μέρος των νέων μετοχών (22 ακέραιες μετοχές), που θα προκύψουν από την αύξηση του στόλου των λεωφορείων δίνονται στο συνεταιρισμό των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, ενώ οι άλλες 21 ακέραιες μετοχές δίνονται στον ΟΑΣΘ, ο οποίος και θα αναλάβει το κόστος της αγοράς των λεωφορείων, ύστερα από διεθνή διαγωνισμό, που θα διενεργήσει ο Οργανισμός.
*Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΘ διευρύνεται, με την προσθήκη εκπροσώπου του Ελληνικού Δημοσίου και εκπροσώπου του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Μέχρις ότου διενεργηθεί ο διαγωνισμός και παραδοθούν τα νέα λεωφορεία και για να σταματήσει η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης, με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Κ. Χατζηδάκη, επανακυκλοφορούν τα αποσυρθέντα 64 λεωφορεία αφού υποστούν τον προβλεπόμενο τεχνικό έλεγχο.