To Ζenith ..και το ναδίρ. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 30 Μαΐου 2010

To Ζenith ..και το ναδίρ.

Τη στιγμή που η πραγματική οικονομία της χώρας βουλιάζει στην οικονομική ύφεση, την ώρα που χιλιάδες άνθρωποι απολύονται και πολλοί περισσότεροι αγωνιούν για το μέλλον των ιδίων και των οικογενειών τους, την ώρα που η κρίση πλήττει και τον τουριστικό τομέα της ελληνικής οικονομίας, τούτη τη δύσκολη στιγμή, κάποιοι συνδικαλιστές, με συγκεκριμένη κομματική υποστήριξη, αυτοαναγορεύθηκαν σε συνδιαχειριστές ναυτιλιακών εταιρειών, και αποφάσισαν να πλήξουν καίρια την οικονομία της χώρας.

Η πρόσφατη απόφαση της πλοιοκτήτριας εταιρείας να αλλάξει το δρομολόγιο του κρουαζιερόπλοιου Ζενίθ, που θα πάει στη Μάλτα αντί για τον Πειραιά, αποτελεί κόλαφο, και θλιβερή παραδοχή για την κυβέρνηση, ότι δεν μπορεί να τηρήσει τους νόμους της χώρας, και να προστατέψει τους πολίτες από την αυθαιρεσία και τις ιδεολογικές αγκυλώσεις, περιθωριακών πολιτικών ομαδοποιήσεων, που πιστεύουν ότι έχουν το παπικό αλάθητο, και μπορούν να...περνούν ολόκληρη τη χώρα από “ιερά εξέταση” και “ιδεολογικό καθαρτήριο”.
Φαίνεται ότι ο πραγματικός στόχος των συνδικαλιστών που υποβάλλουν τους πολίτες σε επαναστατική γυμναστική, είναι η οικονομική κατάρρευση της χώρας, με απώτερο σκοπό να επωφεληθούν πολιτικά, συγκεκριμένα κόμματα και παρατάξεις.

Τη στιγμή που η πραγματική οικονομία της χώρας βουλιάζει στην οικονομική ύφεση, την ώρα που χιλιάδες άνθρωποι απολύονται και πολλοί περισσότεροι αγωνιούν για το μέλλον των ιδίων και των οικογενειών τους, την ώρα που η κρίση πλήττει και τον τουριστικό τομέα της ελληνικής οικονομίας, τούτη τη δύσκολη στιγμή, κάποιοι συνδικαλιστές, με συγκεκριμένη κομματική υποστήριξη, αυτοαναγορεύθηκαν σε συνδιαχειριστές ναυτιλιακών εταιρειών, και αποφάσισαν να πλήξουν καίρια την οικονομία της χώρας.
Χιλιάδες τουρίστες, που κατέβαιναν για λίγες ώρες στον Πειραιά και θα επισκέπτονταν το ιστορικό κέντρο της Αθήνας, και θα άφηναν “ζεστό χρήμα” στην αγορά, θα επισκεφθούν τελικά τη Μάλτα, αντί για την Αθήνα.
Οι συνδικαλιστές συζητούν ουσιαστικά για μόλις 1,000 θέσεις εργασίας στα κρουαζιερόπλοια, τη στιγμή που αν οι επισκέψεις τους αυξηθούν με την πλήρη και ουσιαστική άρση του Καμποτάζ, οι θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν θα είναι πολύ περισσότερες.

Η κυβέρνηση πρέπει να επιδείξει πολιτική βούληση και να προστατέψει τους πολίτες, τους επαγγελματίες, τους εργαζόμενους, τους επιχειρηματίες και τους εμπόρους αυτής της πολύπαθης οικονομικά χώρας, από αυτούς που έχουν βασικό τους επάγγελμα τις “επαναστατικές ασκήσεις”, και την ιδεολογική κατήχηση ανθρώπων, που υποτίθεται ότι θέλουν να προστατεύσουν από την “άγρια καπιταλιστική εκμετάλλευση”, αλλά ουσιαστικά περιθωριοποιούνται, οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά, λόγω της δράσης των συνδικαλιστών. Δεν είναι όμως αυτό.
Οι κομματικοί σωλήνες και ο ιδεολογικός δογματισμός, αλλά και η πλήρης απομόνωση των συνδικαλιστών από τους πραγματικά και ουσιαστικά εργαζόμενους, έχει δημιουργήσει μια κάστα προνομιούχων, που πλήττει την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, καταστρέφει τη μόνη βαριά βιομηχανία που έχουμε, μαζί με τη Ναυτιλία, τον Τουρισμό, και υπονομεύει το οικονομικό μέλλον της χώρας και των ανθρώπων της.

Η κυβέρνηση και το κυβερνητικό κόμμα, τον προηγούμενο Οκτώβριο, κέρδισαν μια μεγάλη πολιτική νίκη, όχι μόνον με την υποστήριξη του πολιτικού και κομματικού πυρήνα του ΠΑΣΟΚ, αλλά και με την ανοχή και έμμεση υποστήριξη δυναμικών στρωμάτων της ελληνικής κοινωνίας που ήλπιζαν σε μια αλλαγή προς το θετικότερο.
Η μεγάλη αυτή πολιτική νίκη αλλά και η παρούσα οικονομική κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, παρέχουν στην κυβέρνηση τη νομιμοποίηση για να αναμορφώσει τη χώρα, και να την απαλλάξει από τις παθογένειες και όλους εκείνους που την κρατούν δέσμια, και δεν της επιτρέπουν να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί, μέσα στην κοσμογονία που λαμβάνει χώρα στον πλανήτη. Το πολιτικό όμως κεφάλαιο της κυβέρνησης έχει αρχίσει να εξαντλείται.
Ο χρόνος περνά γρήγορα, η οικονομική και κοινωνική κρίση βαθαίνει καθώς σφίγγει η μέγγενη του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, ενώ η Αντιπολίτευση, μείζονα και ελάσσονα, δεν φαίνεται να έχει διάθεση συνεργασίας με την κυβέρνηση, η οποία όμως την κατηγορεί για τα πάντα, και τορπιλίζει έτσι κάθε δυνατότητα συνεργασίας.

Η ουσία είναι ότι, καθώς η οικονομία της χώρας εισέρχεται σε ένα κύκλο βαθιάς ύφεσης, καθώς οι πολίτες αρχίζουν να αισθάνονται άμεσα τις συνέπειες της κρίσης, όπως και οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες αλλά και ο κάθε εργαζόμενος, η Ελλάδα δεν έχει την πολυτέλεια να “διώχνει” κρουαζιερόπλοια των 4,000 και 5,000 επιβατών.
Η κυβέρνηση, τα αρμόδια υπουργεία και όλοι οι εμπλεκόμενοι θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να τηρήσουν τους νόμους του κράτους. Αυτοί δεν που δεν θέλουν να τηρήσουν τους νόμους του κράτους, πρέπει να αντιμετωπιστούν αναλόγως, από τις υπεύθυνες αρχές. Η κυβέρνηση δεν πρέπει να επιτρέψει να έρθουν στα χέρια πολίτες, στις προβλήτες των λιμανιών, υπό το βλέμμα έκπληκτων τουριστών.
Το πλήγμα, τόσο για την εικόνα της κυβέρνησης όσο και της χώρας θα είναι μεγάλο...
Δ.Θωμάς.















skai
Bookmark and Share