είναι τα "σλόγκαν" που επικρατούν στις βιτρίνες των καταστημάτων, οι ιδιοκτήτες των οποίων προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες.
Οι καταναλωτές με τη σειρά τους θεωρούν δεδομένη την παροχή κάποιας έκπτωσης στις αγορές τους.
Βλέπεις...100, το θέλεις 80 ή ακόμη πιο χαμηλά.
Βεβαίως και οι επιχειρήσεις έχουν πάρει το "μήνυμα", αφού έχουν καταλάβει ότι χωρίς κάποια έκπτωση ή προσφορά σήμερα δεν υπάρχει "μέλλον". Έτσι, ενώ όλοι είχαν προχωρήσει σε μια άτυπη συμφωνία με τους εν δυνάμει πελάτες τους, πλέον αυτό το εξωτερικεύουν με σχετικά μηνύματα στις βιτρίνες τους, αδιαφορώντας πλήρως για το γεγονός ότι οι εκπτώσεις ισχύουν σε συγκεκριμένες ημερομηνίες.
Έτσι λοιπόν όλες σχεδόν οι επιχειρήσεις του ευρύτερου λιανικού εμπορίου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο βρίσκονται σε καθεστώς παρανομίας με ένα και μόνο σκοπό: την επιβίωσή τους. Παράλληλα, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες καταστημάτων και γραφείων βάζουν "νερό στο κρασί" τους με έναν και μόνο στόχο και αυτοί: να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιβιώσουν και να πάρουν και αυτοί τα λεφτά τους. Βεβαίως πάντα υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων και επαγγελματιών που "βρίσκονται στον κόσμο τους".
Φαίνεται λοιπόν ότι η αγορά έχει βρει τον τρόπο να ξεπεράσει το βασικότερο, που δεν είναι άλλο από αυτό της έλλειψης ρευστότητας. Το γεγονός ότι όλοι παρανομούν είναι αδιάφορο. Εξάλλου, ο "πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Το θέμα βεβαία είναι να μην πάει κανείς να κόψει πρόστιμο... γιατί τότε αυτός θα αξιολογηθεί ως εξωγήινος.
Βεβαίως και οι επιχειρήσεις έχουν πάρει το "μήνυμα", αφού έχουν καταλάβει ότι χωρίς κάποια έκπτωση ή προσφορά σήμερα δεν υπάρχει "μέλλον". Έτσι, ενώ όλοι είχαν προχωρήσει σε μια άτυπη συμφωνία με τους εν δυνάμει πελάτες τους, πλέον αυτό το εξωτερικεύουν με σχετικά μηνύματα στις βιτρίνες τους, αδιαφορώντας πλήρως για το γεγονός ότι οι εκπτώσεις ισχύουν σε συγκεκριμένες ημερομηνίες.
Έτσι λοιπόν όλες σχεδόν οι επιχειρήσεις του ευρύτερου λιανικού εμπορίου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο βρίσκονται σε καθεστώς παρανομίας με ένα και μόνο σκοπό: την επιβίωσή τους. Παράλληλα, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες καταστημάτων και γραφείων βάζουν "νερό στο κρασί" τους με έναν και μόνο στόχο και αυτοί: να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιβιώσουν και να πάρουν και αυτοί τα λεφτά τους. Βεβαίως πάντα υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων και επαγγελματιών που "βρίσκονται στον κόσμο τους".
Φαίνεται λοιπόν ότι η αγορά έχει βρει τον τρόπο να ξεπεράσει το βασικότερο, που δεν είναι άλλο από αυτό της έλλειψης ρευστότητας. Το γεγονός ότι όλοι παρανομούν είναι αδιάφορο. Εξάλλου, ο "πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Το θέμα βεβαία είναι να μην πάει κανείς να κόψει πρόστιμο... γιατί τότε αυτός θα αξιολογηθεί ως εξωγήινος.