Νέα καθυστέρηση σημειώνει η διενέργεια του διεθνούς διαγωνισμού για τη δημοπράτηση του έργου της επέκτασης του 6ου προβλήτα, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ο οποίος είχε...προσδιοριστεί για τις αρχές του Οκτώβρη.
Ο φάκελος για τον σχετικό διαγωνισμό είναι έτοιμος και έχει αποσταλεί στα τρία συναρμόδια υπουργεία από τον Σεπτέμβριο, αλλά φαίνεται πως η γραφειοκρατία είναι, για άλλη μια φορά, ανίκητη.
Υπογραφή
H καθυστέρηση οφείλεται σε ένα καθαρά τυπικό θέμα αφού το μόνο που μένει, πλέον, για να δρομολογηθεί η διαδικασία είναι η υπογραφή του νέου υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων επί της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ), η οποία κατόπιν, θα επιτρέψει να πράξουν το ίδιο οι υπουργοί Οικονομικών και Υποδομών. Παρ' όλα αυτά, η υπόθεση εξακολουθεί να είναι σε εκκρεμότητα, σχεδόν ένα μήνα τώρα, και να κρατά σε «αιχμαλωσία» μια απολύτως αναγκαία υποδομή για να συνεχίσει μελλοντικά το λιμάνι να είναι ανταγωνιστικό.
Το συνολικό ύψος της επένδυσης έχει προϋπολογιστεί στα 220 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 140 εκατ. ευρώ αποτελούν την πρώτη της φάση, που θα δρομολογηθεί με τον επικείμενο διαγωνισμό. Θα προβλέπει δε, επέκταση του 6ου προβλήτα κατά 300 μέτρα μήκος, 100 πλάτος και 15 βάθος.
Σύμβουλος
Εάν δεν προκύψει κάποια απρόοπτη γραφειοκρατική εμπλοκή, εξάλλου, το λιμάνι σχεδιάζει να προκηρύξει μέχρι τις 20 Νοεμβρίου και τον διεθνή διαγωνισμό για την πρόσληψη του συμβούλου που θα εκπονήσει τόσο το master plan, όσο και το business plan της ΟΛΘ.
Αντικείμενο του έργου, που θα διαρκέσει περίπου 12 μήνες, θα είναι η υποστήριξη για τη νομική και τη χρηματοοικονομική προσέγγιση του project για τη δημιουργία του 3PL Logistic Center, αλλά και στο επίπεδο των διαδικασιών αναφορικά με την πιθανή είσοδο, με μειοψηφικό ποσοστό, στο εγχείρημα και ιδιώτη.
Ο σύμβουλος θα ασχοληθεί επίσης και με την εξεύρεση τρόπων για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της ΟΛΘ.
πηγή εφημερίδα Ημερησία
Post Top Ad
Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010
Home
Unlabelled
Νέα καθυστέρηση στο διαγωνισμό για τον ΟΛΘ