Η νέα ΟΑ από το σύνολο των προορισμών της στη δυτική Ευρώπη, πετά πλέον μόνο προς το Άμστερνταμ καθώς έχει ήδη διακόψει τα δρομολόγιά της από Αθήνα προς Βιέννη, Βρυξέλλες, Παρίσι και Λονδίνο και από Θεσσαλονίκη προς Λονδίνο..
- Συνεχής συρρίκνωση της πάλαι ποτέ μεγάλης αεροπορικής εταιρείας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον η νέα ΟΑ από το σύνολο των προορισμών της στη δυτική Ευρώπη, πετά μόνο προς το Άμστερνταμ καθώς έχει ήδη διακόψει τα δρομολόγιά της από Αθήνα προς Βιέννη, Βρυξέλλες, Παρίσι και Λονδίνο και από Θεσσαλονίκη προς Λονδίνο.
Παράλληλα, πούλησε στην Aegean Airlines τις "χρυσοφόρες" χρονοθυρίδες της (slots) στα αεροδρόμια Heathrow του Λονδίνου και Charles de Gaulle του Παρισιού, ενώ προσέθεσε προορισμούς του εσωτερικού με στόχο να μετατραπεί σε περιφερειακό αερομεταφορέα.
Αποτέλεσμα της εγκατάλειψης των παραδοσιακών ευρωπαϊκών προορισμών της εταιρείας, ήταν και η συρρίκνωση του στόλου της κατά έξι αεροσκάφη, η οποία ακολούθησε.
Συγκεκριμένα, η διοίκηση της εταιρείας ανακοίνωσε πριν από περίπου 2,5 μήνες τη μείωση του στόλου των Airbus, από 14 σε οκτώ. Στα ελικοφόρα αεροσκάφη, τα οποία εκτελούν πτήσεις μικρών αποστάσεων, δεν υπήρξε αλλαγή καθώς η Ο.Α. βάσει της νέας στρατηγικής της στρέφει πλέον το βλέμμα της στο περιφερειακό και βαλκανικό δίκτυο.
Κάμψη πωλήσεων
Παράλληλα κάμψη σημείωσαν και οι πωλήσεις της εταιρίας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011, το οποίο θεωρείται και το πιο αδύναμο του έτους. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν πριν λίγες ημέρες, οι πωλήσεις της Olympic Air μειώθηκαν στα 52,4 εκατομμύρια ευρώ από 65,9 εκατομμύρια την αντίστοιχη περσινή περίοδο, της Olympic Handling στα 10 από τα 13,3 εκατομμύρια ευρώ ενώ οριακή άνοδο στο 1 εκατομμύριο από 0,8 εκατομμύρια ευρώ σημείωσαν οι πωλήσεις της Olympic Engineering.Έθνος.