Ο χρησμός της Πυθίας «ήξεις αφήξεις ουκ εν πολέμω θνήξεις» έπαιρνε διαφορετικά νοήματα αναλόγως του σε ποια σημεία του χρησμού θα έβαζε κανείς το κόμμα:
«ήξεις, αφήξεις, ουκ εν πολέμω θνήξεις» = «θα φύγεις, θα επιστρέψεις, δε θα πεθάνεις στον πόλεμο» ενώ
«ήξεις, αφήξεις ουκ, εν πολέμω θνήξεις» = «θα φύγεις, δε θα επιστρέψεις, θα πεθάνεις στον πόλεμο».
Συνεπώς, ο ερωτών για το αν θα γλιτώσει το θάνατο στο... πόλεμο άκουγε αυτό που ήθελε να ακούσει και ο Απόλλων ήταν αλάνθαστος.
Αυτόν το λαϊκισμό του ιερατείου μάς θύμισε η δήλωση της ΔΗΜΑΡ «να κοστολογηθεί και να ληφθεί υπόψη στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα, το λάθος του ΔΝΤ».
Γιατί ή συμμετέχει στην τριμερή κυβέρνηση αποδεχόμενη την αναγκαιότητα της προσαρμογής με την οποιαδήποτε απόκλιση στόχου να καλύπτεται με νέα μέτρα ή τη θεωρεί αδιέξοδη και την εγκαταλείπει.
Ενδιάμεση λύση, όπως το να ζητάμε αποζημίωση για «λάθη» και παρεκκλίσεις, παραπέμπει σε μάσημα φύλλων δάφνης και έκθεση στις αναθυμιάσεις ψυχοτρόπων βοτάνων...
«ήξεις, αφήξεις, ουκ εν πολέμω θνήξεις» = «θα φύγεις, θα επιστρέψεις, δε θα πεθάνεις στον πόλεμο» ενώ
«ήξεις, αφήξεις ουκ, εν πολέμω θνήξεις» = «θα φύγεις, δε θα επιστρέψεις, θα πεθάνεις στον πόλεμο».
Συνεπώς, ο ερωτών για το αν θα γλιτώσει το θάνατο στο... πόλεμο άκουγε αυτό που ήθελε να ακούσει και ο Απόλλων ήταν αλάνθαστος.
Αυτόν το λαϊκισμό του ιερατείου μάς θύμισε η δήλωση της ΔΗΜΑΡ «να κοστολογηθεί και να ληφθεί υπόψη στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα, το λάθος του ΔΝΤ».
Γιατί ή συμμετέχει στην τριμερή κυβέρνηση αποδεχόμενη την αναγκαιότητα της προσαρμογής με την οποιαδήποτε απόκλιση στόχου να καλύπτεται με νέα μέτρα ή τη θεωρεί αδιέξοδη και την εγκαταλείπει.
Ενδιάμεση λύση, όπως το να ζητάμε αποζημίωση για «λάθη» και παρεκκλίσεις, παραπέμπει σε μάσημα φύλλων δάφνης και έκθεση στις αναθυμιάσεις ψυχοτρόπων βοτάνων...