Μέσω της συνεργασίας με τις τουρκικές αερογραμμές, η Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στοχεύει σε επισκέπτες από την Ινδία, το Ντουμπάι, το Μπαχρέιν, το Ομάν, το Ιράν, το Αζερμπαϊτζάν και τη Ρωσία.
Την ανανέωση και επέκταση του Μνημονίου συναντίληψης και συνεργασίας (Memorandum Of Understanding), το οποίο είχε υπογραφεί το... Νοέμβριο του 2011, ανακοίνωσαν την Πέμπτη ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) κ. Α. Θωμόπουλος και ο διευθυντής της Turkish Airlines στη Θεσσαλονίκη κ. Utku Yazan.
Η νέα συμφωνία περιλαμβάνει κοινές δράσεις για την προβολή του προορισμού της Θεσσαλονίκης σε νέες αγορές, καθώς τα δρομολόγια που συνδέουν τα αεροδρόμια «Μακεδονία» και «Κεμάλ Ατατούρκ» είναι πλέον καθημερινά.
Η προσέλκυση επισκεπτών από άλλες αγορές αποτελεί πλέον μονόδρομο για τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, καθώς η πτώση των Ελλήνων επισκεπτών συνεχίστηκε και το 2012 εξαιτίας της κρίσης, με αποτέλεσμα μέσα σε μια πενταετία οι διανυκτερεύσεις των Ελλήνων να κατρακυλήσουν από το 75% στο 48 - 50% του συνόλου.
Εν τω μεταξύ, ο Ιανουάριος δεν δείχνει σημάδια ανάκαμψης αφού η πληρότητα αγγίζει μόλις το 20% κατά μέσο όρο, με ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, με βάση τα στοιχεία της Ενωσης Ξενοδόχων. «Με αυτή την κατάσταση, δεν μπορεί να είναι βιώσιμες οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις», επισήμανε ο κ. Θωμόπουλος.
Μέσω της συνεργασίας με τις τουρκικές αερογραμμές, η ΕΞΘ στοχεύει σε επισκέπτες από την Ινδία, το Ντουμπάι, το Μπαχρέιν, το Ομάν, το Ιράν, το Αζερμπαϊτζάν και τη Ρωσία, ενώ την ερχόμενη εβδομάδα θα λάβει μέρος στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση IMTM του Τελ Αβίβ. Ο προγραμματισμός για την προβολή του προορισμού στις χώρες αυτές, εκτός από συμμετοχή σε μεγάλες τουριστικές εκθέσεις, περιλαμβάνει και τη διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) για δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες.
Ο κ. Θωμόπουλος χαρακτήρισε ευνοϊκή τη συγκυρία έναρξης και ενίσχυσης των πτήσεων της Turkish Airlines προς Θεσσαλονίκη, τη στιγμή που το ρεύμα τουριστών από τη γειτονική χώρα είχε αρχίσει να ενισχύεται. Ο ίδιος εκτίμησε ότι η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να «αλιεύσει» σημαντικό αριθμό ταξιδιωτών, μια και 2012 οι διανυκτερεύσεις των Τούρκων στην πόλη ήταν περίπου 47.000, με τον πληθυσμό της Κωνσταντινούπολης να ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια.
Από την πλευρά του ο κ. Yazan τόνισε ότι η πληρότητα στα αεροπλάνα στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη έχει διπλασιαστεί και αγγίζει πλέον το 80%, ενώ σημείωσε πως το όνομα «Θεσσαλονίκη» έχει ανέβει δυο φορές πάνω στις αναζητήσεις της google. Πρόσθεσε επίσης ότι με τα αεροσκάφη της Turkish Airlines ταξίδεψαν προς Θεσσαλονίκη οι πρώτοι Κινέζοι και Ινδοί επισκέπτες, ενώ σημείωσε ότι ένας από τους επόμενους στόχους θα είναι το Γκέτεμποργκ και η Σουηδική αγορά.
Την ανανέωση και επέκταση του Μνημονίου συναντίληψης και συνεργασίας (Memorandum Of Understanding), το οποίο είχε υπογραφεί το... Νοέμβριο του 2011, ανακοίνωσαν την Πέμπτη ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) κ. Α. Θωμόπουλος και ο διευθυντής της Turkish Airlines στη Θεσσαλονίκη κ. Utku Yazan.
Η νέα συμφωνία περιλαμβάνει κοινές δράσεις για την προβολή του προορισμού της Θεσσαλονίκης σε νέες αγορές, καθώς τα δρομολόγια που συνδέουν τα αεροδρόμια «Μακεδονία» και «Κεμάλ Ατατούρκ» είναι πλέον καθημερινά.
Η προσέλκυση επισκεπτών από άλλες αγορές αποτελεί πλέον μονόδρομο για τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, καθώς η πτώση των Ελλήνων επισκεπτών συνεχίστηκε και το 2012 εξαιτίας της κρίσης, με αποτέλεσμα μέσα σε μια πενταετία οι διανυκτερεύσεις των Ελλήνων να κατρακυλήσουν από το 75% στο 48 - 50% του συνόλου.
Εν τω μεταξύ, ο Ιανουάριος δεν δείχνει σημάδια ανάκαμψης αφού η πληρότητα αγγίζει μόλις το 20% κατά μέσο όρο, με ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, με βάση τα στοιχεία της Ενωσης Ξενοδόχων. «Με αυτή την κατάσταση, δεν μπορεί να είναι βιώσιμες οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις», επισήμανε ο κ. Θωμόπουλος.
Μέσω της συνεργασίας με τις τουρκικές αερογραμμές, η ΕΞΘ στοχεύει σε επισκέπτες από την Ινδία, το Ντουμπάι, το Μπαχρέιν, το Ομάν, το Ιράν, το Αζερμπαϊτζάν και τη Ρωσία, ενώ την ερχόμενη εβδομάδα θα λάβει μέρος στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση IMTM του Τελ Αβίβ. Ο προγραμματισμός για την προβολή του προορισμού στις χώρες αυτές, εκτός από συμμετοχή σε μεγάλες τουριστικές εκθέσεις, περιλαμβάνει και τη διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) για δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες.
Ο κ. Θωμόπουλος χαρακτήρισε ευνοϊκή τη συγκυρία έναρξης και ενίσχυσης των πτήσεων της Turkish Airlines προς Θεσσαλονίκη, τη στιγμή που το ρεύμα τουριστών από τη γειτονική χώρα είχε αρχίσει να ενισχύεται. Ο ίδιος εκτίμησε ότι η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να «αλιεύσει» σημαντικό αριθμό ταξιδιωτών, μια και 2012 οι διανυκτερεύσεις των Τούρκων στην πόλη ήταν περίπου 47.000, με τον πληθυσμό της Κωνσταντινούπολης να ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια.
Από την πλευρά του ο κ. Yazan τόνισε ότι η πληρότητα στα αεροπλάνα στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη έχει διπλασιαστεί και αγγίζει πλέον το 80%, ενώ σημείωσε πως το όνομα «Θεσσαλονίκη» έχει ανέβει δυο φορές πάνω στις αναζητήσεις της google. Πρόσθεσε επίσης ότι με τα αεροσκάφη της Turkish Airlines ταξίδεψαν προς Θεσσαλονίκη οι πρώτοι Κινέζοι και Ινδοί επισκέπτες, ενώ σημείωσε ότι ένας από τους επόμενους στόχους θα είναι το Γκέτεμποργκ και η Σουηδική αγορά.