Κι όμως, το 2014 ήταν η πιο «ασφαλής» χρονιά για πτήσεις, λένε οι ειδικοί! - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Κι όμως, το 2014 ήταν η πιο «ασφαλής» χρονιά για πτήσεις, λένε οι ειδικοί!



  • Καθώς ολοκληρώθηκε και η δεύτερη μέρα ερευνών για το Airbus A320-200 της AirAsia, με τον επικεφαλής των υπηρεσιών έρευνας και διάσωσης της Ινδονησίας να εκτιμά ότι το αεροσκάφος με τους 162 επιβαίνοντες βρίσκεται στον βυθό της θάλασσας, οι ελπίδες για την ανεύρεση επιζώντων σβήνουν.


Με αυτήν την τελευταία αεροπορική καταστροφή, το 2014 περνά στις πλέον...πολύνεκρες χρονιές της τελευταίας δεκαετίας. Το 2005, το Γραφείο Αρχείων Αεροπορικών Δυστυχημάτων, μετρούσε 1.463 θύματα, περιλαμβανομένων των εμπορικών, ιδιωτικών και στρατιωτικών πτήσεων. Το 2014, ο αριθμός των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους σε αεροπορικά δυστυχήματα φθάνει τους 1.320. Εφόσον επιβεβαιωθεί ο θάνατος των επιβαινόντων στο Airbus A320-200 της AirAsia, οι νεκροί φέτος θα φθάσουν περίπου τους 1.500.

Οι περισσότεροι χάθηκαν στην πτήση 370 των Malaysia Airlines (εξαφανίστηκε μυστηριωδώς στις 8 Μαρτίου με 239 επιβαίνοντες), στην πτήση 17, επίσης των Malaysia Airlines (συνετρίβη στις 17 Ιουλίου στην Ανατολική Ουκρανία με 298 επιβαίνοντες), στην πτήση 5017 της Air Algerie (24 Ιουλίου, 116 επιβαίνοντες) και τώρα στην πτήση 8501 της Air Asia – συνολικά 815.

Κι όμως, παρά τις πολύνεκρες αυτές τραγωδίες στον αέρα, οι ειδικοί επιμένουν ότι το 2014 ήταν μία «ασφαλής» χρονιά για πτήσεις!

Είναι γεγονός ότι από τη δεκαετία του ’60 έως και τα τέλη της δεκαετίας του ’90, τα θύματα των αεροπορικών δυστυχημάτων ήταν σταθερά περισσότερα από 2.000 κάθε χρόνο. Επιπλέον, αν και τα θύματα φέτος ήταν ομολογουμένως πολλά, τα αεροπορικά δυστυχήματα ήταν 111.

Το 2013, τη χρονιά με τα λιγότερα θύματα («μόνο» 459, σύμφωνα πάντα με το Γραφείο Αρχείων Αεροπορικών Δυστυχημάτων), σημειώθηκαν 139 αεροπορικά δυστυχήματα.

Σύμφωνα με τη Διεθνή Ενωση Αεροπορικών Μεταφορών, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερες από 200 αεροπορικές εταιρείες, η αναλογία φέτος (έως τον Σεπτέμβριο) ήταν 2,1 δυστυχήματα προς ένα εκατομμύριο πτήσεις – η μικρότερη των τελευταίων πέντε ετών, όπως αναφέρει η Wall Street Journal...
Bookmark and Share