Η Google αλλάζει τα δεδομένα στις διαφημίσεις που εμφανίζονται στις διάφορες ιστοσελίδες μέσω του Chrome browser.
Από τις 15 Φεβρουαρίου η εταιρεία αναγκάζει τις ιστοσελίδες που θέλουν να εμφανίζονται σωστά τα διαφημιστικά banners τους να συμμορφωθούν με συγκεκριμένους όρους, οι οποίοι εξασφαλίζουν πως ο χρήστης δεν θα ενοχλείται κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του.
Όλα τα sites θα έχουν μια περίοδο χάριτος για να συμμορφωθούν με αυτά τα νέα δεδομένα και όσα δεν φροντίσουν να ακολουθήσουν συγκεκριμένες οδηγίες, απλά θα δουν τα διαφημιστικά έσοδά τους να μειώνονται δραματικά, καθώς ο δημοφιλής browser δεν θα τα εμφανίζει καν και έτσι δεν θα μπορεί να τα βλέπει ο κάθε χρήστης.
Από τις 15 Φεβρουαρίου η εταιρεία αναγκάζει τις ιστοσελίδες που θέλουν να εμφανίζονται σωστά τα διαφημιστικά banners τους να συμμορφωθούν με συγκεκριμένους όρους, οι οποίοι εξασφαλίζουν πως ο χρήστης δεν θα ενοχλείται κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του.
Όλα τα sites θα έχουν μια περίοδο χάριτος για να συμμορφωθούν με αυτά τα νέα δεδομένα και όσα δεν φροντίσουν να ακολουθήσουν συγκεκριμένες οδηγίες, απλά θα δουν τα διαφημιστικά έσοδά τους να μειώνονται δραματικά, καθώς ο δημοφιλής browser δεν θα τα εμφανίζει καν και έτσι δεν θα μπορεί να τα βλέπει ο κάθε χρήστης.