Έχτισαν με ...τσιμεντόλιθους την είσοδο του Δρομοκαΐτειου - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Έχτισαν με ...τσιμεντόλιθους την είσοδο του Δρομοκαΐτειου

Με τσιμεντόλιθους έχτισαν την είσοδο του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου «Δρομοκαΐτειο» στην Αθήνα οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου, αποκλείοντας έτσι την εφημερία του νοσοκομείου.



Από νωρίς το πρωί, εργαζόμενοι και συνδικαλιστές της ΠΟΕΔΗΝ έφτασαν έξω από το νοσοκομείο με τσιμεντόλιθους, τσιμέντο και λοιπά οικοδομικά υλικά κι έπιασαν δουλειά.

Σήκωσαν επίσης κι ένα μαύρο πανό που έγραφε: «Ψ.Ν.Α Δρομοκαΐτειο Κλειστόν λόγω Μνημονίων».

Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στις αλλαγές που επέρχονται στη λειτουργία των ψυχιατρικών νοσοκομείων και συγκεκριμένα στη μεταφορά των μονάδων ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης και των κέντρων ψυχικής υγείας στις υγειονομικές περιφέρειες.