Το Instagram ...«πετάει το γάντι» στο YouTube, με βίντεο μεγάλης διάρκειας - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Το Instagram ...«πετάει το γάντι» στο YouTube, με βίντεο μεγάλης διάρκειας



To Instagram – το οποίο ανήκει στο Facebook- ανακοίνωσε χθες ότι προσθέτει μια ειδική κατηγορία η οποία έχει να κάνει με μεγάλης διάρκειας (long-form) βίντεο, επεκτείνοντας το «βεληνεκές» του πέρα από τον διαμοιρασμό και την επεξεργασία φωτογραφιών και πρακτικά «πετώντας το γάντι» στο YouTube της Google.



Όπως αναφέρει το Reuters, ο διευθύνων σύμβουλος του Instagram, Κέβιν Σίστρομ, δήλωσε σε εκδήλωση στο Σαν Φρανσίσκο ότι η συγκεκριμένη κατηγορία θα ονομάζεται IGTV και θα έχει βίντεο από ανερχόμενους celebrities του Ίντερνετ και καλλιτέχνες. Επίσης, σημείωσε πως θα αρχίσει ως μέρος της εφαρμογής του Instagram και αργότερα θα καταστεί διαθέσιμο ως ξεχωριστή εφαρμογή.

Το Instagram πρόσφατα ξεπέρασε το 1 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες, είπε ο Σίστρομ στους δημοσιογράφους και δημιουργούς βίντεο που βρίσκονταν στην εκδήλωση.

Σύμφωνα με το BBC, τα βίντεο του IGTV θα έχουν διάρκεια μεγαλύτερη από τα 60 δευτερόλεπτα που διαρκούν τα βίντεο που αναρτώνται αυτή τη στιγμή στο Instagram (υπενθυμίζεται ότι στα Instagram Stories, τα οποία διαγράφονται μετά από 24 ώρες, τα κλιπ έχουν όριο 15 δευτερολέπτων). Ωστόσο, δεν έχει ξεκαθαριστεί εάν θα περιλαμβάνουν διαφημίσεις ή αν οι χρήστες θα πληρώνονται για το περιεχόμενο που παράγουν, όπως για παράδειγμα στο YouTube.

Το IGTV θα προβάλλει βίντεο σε mode «πορτρέτου», που, σύμφωνα με το Instagram, είναι ο «φυσικός τρόπος» με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους. Επίσης, το IGTV θα παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα να ανεβάζουν βίντεο και από desktop συστήματα, ενώ ο κάθε χρήστης θα έχει δικό του κανάλι, όπως και στο YouTube, όπου θα αποθηκεύονται τα βίντεό του.

Το υλικό που θα ανεβαίνει στο IGTV θα ακολουθεί τους κανόνες που ισχύουν για το Instagram- δηλαδή θα απαγορεύεται η βία, το γυμνό και το υλικό που προωθεί το μίσος.

Το Instagram, που αγοράστηκε από το Facebook το 2012 για ένα δισ. δολάρια, έχει εξελιχθεί από μια εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών σε ένα μέσον το οποίο οι χρήστες του μπορούν να χρησιμοποιούν και για αποστολή μηνυμάτων και αναρτήσεις σύντομων βίντεο, ενώ έχει εισάγει και διάφορα είδη διαφήμισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share