Μια ασυνήθιστη απόφαση για ένα από τα πιο γνωστά έργα του που κοσμούσε τη Θεσσαλονίκη έλαβε ο δημιουργός του, ο γλύπτης Κώστας Βαρώτσος.
Για ασυνήθιστη απόφαση για ένα από τα πιο γνωστά γλυπτά του που κοσμούσε τη Θεσσαλονίκη έλαβε ο ίδιος ο δημιουργός του. Αναφερόμαστε στον γλύπτη Κώστα Βαρώτσο, ο οποίος ζήτησε την καταστροφή του έργου του ο «Ορίζοντας», που ήταν τοποθετημένο μπροστά στη ΔΕΘ. Το έργο από μέταλλο και γυαλί, που βρισκόταν από το 1990 μπροστά από την Πύλη της ΔΕΘ, στην πλατεία ΧΑΝΘ, καταστράφηκε με εντολή του ίδιου του καλλιτέχνη, καθώς υπήρχαν προβλήματα στατικότητας.
Ο κ. Βαρώτσος ζήτησε από το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Momus να το καταστρέψει διότι είχε υποστεί φθορές. «Δεν έγινε ποτέ συντήρηση δεν βάφτηκε ποτέ και είδα ότι το έργο μετά από 30 χρόνια ήταν επικίνδυνο για την δημόσια υγεία. Έδωσα εντολή και το έργο ξηλώθηκε. Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ με τον "ορίζοντα" διότι ήμουν συναισθηματικά δεμένος μαζί του», ανέφερε ο κ. Βαρώτσος στην TV100.
Για σημαντική απώλεια έκανε λόγο η διευθύντρια του Momus, Συραγώ Τσιάρα. «Προχωρήσαμε στην καταστροφή του, αφού πρώτα καλέσαμε εμπειρογνώμονες για να γνωμοδοτήσουν για την αντοχή», τόνισε η ίδια.
thestival.gr
Για ασυνήθιστη απόφαση για ένα από τα πιο γνωστά γλυπτά του που κοσμούσε τη Θεσσαλονίκη έλαβε ο ίδιος ο δημιουργός του. Αναφερόμαστε στον γλύπτη Κώστα Βαρώτσο, ο οποίος ζήτησε την καταστροφή του έργου του ο «Ορίζοντας», που ήταν τοποθετημένο μπροστά στη ΔΕΘ. Το έργο από μέταλλο και γυαλί, που βρισκόταν από το 1990 μπροστά από την Πύλη της ΔΕΘ, στην πλατεία ΧΑΝΘ, καταστράφηκε με εντολή του ίδιου του καλλιτέχνη, καθώς υπήρχαν προβλήματα στατικότητας.
Ο κ. Βαρώτσος ζήτησε από το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Momus να το καταστρέψει διότι είχε υποστεί φθορές. «Δεν έγινε ποτέ συντήρηση δεν βάφτηκε ποτέ και είδα ότι το έργο μετά από 30 χρόνια ήταν επικίνδυνο για την δημόσια υγεία. Έδωσα εντολή και το έργο ξηλώθηκε. Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ με τον "ορίζοντα" διότι ήμουν συναισθηματικά δεμένος μαζί του», ανέφερε ο κ. Βαρώτσος στην TV100.
Για σημαντική απώλεια έκανε λόγο η διευθύντρια του Momus, Συραγώ Τσιάρα. «Προχωρήσαμε στην καταστροφή του, αφού πρώτα καλέσαμε εμπειρογνώμονες για να γνωμοδοτήσουν για την αντοχή», τόνισε η ίδια.
thestival.gr