Για τις σχέσεις Ιερώνυμου-Βαρθολομαίου.. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 18 Μαΐου 2008

Για τις σχέσεις Ιερώνυμου-Βαρθολομαίου..

Εmail από
ts***@otenet.gr
http://psthermopilai.blogspot.com
"Οι φωτογραφίες στον Τύπο μιλούσαν από μόνες τους. Ανέδιδαν εξάλλου τόση μπόχα, που προκαλούσαν ναυτία και εμετό στους Έλληνες πατριώτες! Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, έχοντας δίπλα του τον προϊστάμενό του, τον χαμογελαστό Τούρκο νομάρχη Κωνσταντινούπολης Μουαμέρ Γκιουλέρ και το "λάφυρό" του, τον Αρχιεπίσκοπο της Ελλάδος Ιερώνυμο, ήταν μέσα στην τρελή χαρά. Και πώς να μην είναι...Η ειδοποιός διαφορά..Εμείς όμως αναρωτηθήκαμε πολλές φορές ποιος ο λόγος της επίσκεψης ενός Έλληνα Αρχιεπισκόπου στον Τούρκο νομάρχη. Απλό: ο Παναγιώτατος ήθελε να κάνει επίδειξη του νέου υποτακτικού του και της παρεπόμενης ισχύος του στον Γκιουλέρ και στους ανωτέρους του. Να τους πει ότι ελέγχει τις εξελίξεις στη μεγάλη και διεθνούς επιρροής Εκκλησία της Ελλάδος. Να του πει ότι ο Ιερώνυμος είναι του χεριού του, ότι δεν ανήκει, όπως ο μακαριστός Χριστόδουλος στη χωρία των κατάπτυστων "εθνικιστών" (να μην ξεχνούμε εξάλλου ότι ο "εθνοφυλετισμός είναι αίρεση" κατά το Φανάρι και τον Ιερώνυμο) που παρεμβάλλονται στην προσπάθεια άλωσης της Εκκλησίας της Ελλάδος. Όπως τότε λοιπόν, το 1453, που το χέρι του προδότη Γεννάδιου βύθισε τον Ελληνισμό στο σκοτάδι για 400 χρόνια: "Καλύτερα Τούρκου σαρίκι...". Τίποτα τελικά δεν άλλαξε! Ο Χριστόδουλος είχε άλλα μυαλά, η ψυχή του ανέδιδε Ελλάδα και ουχί δουλοπρέπεια στους συνοδοιπόρους της Αγκυρας. Όρθωσε το ανάστημά του και βίωσε την ταπεινωτική για ιερέα διακοπή κοινωνίας από τη Διευρυμένη Σύνοδο, όπου κάποιοι Έλληνες αρχιερείς οι οποίοι συμμετείχαν, δεν είχαν τον ανδρισμό να τον υπερασπιστούν. Όρθωσε το ανάστημά του στον εκλεκτό της Ουάσινγκτον, που όταν βομβαρδιζόταν η Σερβία από τις δυνάμεις του Κακού, δεν άρθρωσε μια κουβέντα υπέρ των ομόδοξων αδερφών μας.Τα έδωσε όλα!Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, για το ποιόν του οποίου σας είχαμε εγκαίρως προειδοποιήσει, δεν μας εξέπληξε: απλά, κατέλυσε το αυτοκέφαλο της Εκκλησίας της Ελλάδος (θα τρίζουν τα κόκκαλα του μακαριστού Σεραφείμ, που όταν μιλούσε για το Φανάρι έκανε λόγο για "Τούρκους", αλλά και του Μακαριστού Χριστόδουλου), παραχωρώντας ουσιαστικά τον έλεγχό της στο Φανάρι (και κατ' επέκταση στον Τούρκο νομάρχη). Και τι δεν παραχώρησε... Απλά ενέδωσε σε όλες τις παράλογες και αντεθνικές απαιτήσεις του Φαναρίου: ένταξη όλης της Πράξης του 1928 στον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος (δεν ρώτησε φυσικά κανέναν από την κυβέρνηση ο "πράσινος" Ιερώνυμος για την ομολογουμένως "πρωτότυπη" και ετσιθελική εκχώρηση νομοθετικής εξουσίας στο Φανάρι), αναβάθμιση της παρουσίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Αθήνα (κοινώς "καπέλωμα"), αναβάθμιση της διπλωματικής παρουσίας του Πατριαρχείου στις Βρυξέλες με παράλληλη υποβάθμιση της παρουσίας της Εκκλησίας της Ελλάδος... Γυρίσαμε λοιπόν εκκλησιαστικά στα πέτρινα χρόνια πριν το 1850, όταν το Φανάρι ουσιαστικά διαφέντευε τον Ελληνισμό, προνόμιο που είχε κατακτήσει ανοίγοντας την Κερκόπορτα.ΑντιδράσειςΚάποιοι μητροπολίτες εκτός των λεγόμενων "Παλαιών Χωρών" (αντεθνικός όρος, τον χρησιμοποιούμε κατ' οικονομία), μιλούν για "ξεβράκωμα". Λένε επίσης ότι ο Μακαριώτατος δεν θέλει κοντά του τους εκπροσώπους των μέσων επικοινωνίας (τους άφησε σχεδόν όλους πίσω στην Αθήνα), επειδή έχει πολλά να κρύψει: συμφώνησε να παρέμβει να έχει λόγο το Φανάρι, που είναι δέσμιο της τουρκικής διπλωματίας, ακόμα και στον ορισμό των εκκλησιαστικών δικαστών, κάτι που αποτελεί νομοθέτημα και ευθύνη της ελληνικής Πολιτείας. Ο Αρχιεπίσκοπος δεσμεύτηκε να πείσει την Ιεραρχία να αποδεχθεί απόλυτα την πατριαρχική πράξη του 1928, πράγμα που σημαίνει κυριαρχία του Οικουμενικού Πατριαρχείου σε όλες τις μητροπόλεις της Βορείου Ελλάδος, με ανυπολόγιστες συνέπειες για την εθνική μας κυριαρχία. Κατηγορούν τον Ιερώνυμο οι περί τον Σπάρτης Ευστάθιο για έλλειμμα πατριωτισμού λόγω "αριστεροφροσύνης"! Λένε κοινώς ότι μειώνεται η ιστορικά πατριωτική διάσταση του σχήματος, με ανυπολόγιστες συνέπειες. Η δε σιωπή του στην Πόλη, ήταν τουλάχιστον ταπεινωτική...Αντιδράσεις όμως ξεσηκώνει και η συμπεριφορά του "Αγίου" (του περιοδικού "Penthouse") Ζακύνθου: σε κάθε του βήμα στην Πόλη, έδειχνε ποιος πραγματικά κάνει κουμάντο στην Εκκλησία, κάτι που επιβεβαιώνει φόβους των ιεραρχών που στήριξαν τον Σπάρτης, που έλεγαν ότι αυτός θα είναι ο πραγματικός Αρχιεπίσκοπος. Μιλάμε για μια εξέλιξη ιδιαίτερα επώδυνη για την Εκκλησία της Ελλάδος, με βάση τουλάχιστον τις θέσεις που έχει εκφράσει στο παρελθόν. Σκούρα...Σκούρα τα πράγματα για την Εκκλησία της Ελλάδος. Αν οι περί τον Αγιο Σπάρτης δεν αντιδράσουν στην επόμενη Σύνοδο, θα καταγραφούν ως δειλοί και ανάξιοι, ενώ η Ιστορία θα τους κρίνει πολύ αυστηρά. Όσοι αρχιερείς παρακολουθούν αμέτοχοι τις εξελίξεις, καθίστανται συνένοχοι. Αν διστάζουν, ας διαβάσουν τι είπε ο Αρχιεπίσκοπος στο γεύμα που του παρέθεσε ο Έλληνας πρέσβης (καλό λουλούδι του μπαξέ και αυτός) Φώτης Ξύδας: ότι η Εκκλησία "δεν γνωρίζει τους εθναρχισμούς"...
Μέχρι πότε θα κάθονται άπραγοι να βλέπουν τη μνήμη του μακαριστού Χριστόδουλου να σπιλώνεται;

http://psthermopilai.blogspot.com/2008/05/oyte-ta.html

10 σχόλια:

  1. Εδώ χρειάζεται τεκμηρίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα με το ξεκίνημα και περίπου το πρώτο μισό. Έχω τις εξής παρατηρήσεις, σε όσα δε συμφωνώ απόλυτα

    1. Ο Εθνοφυλετισμός είναι όντως αίρεση και δεν έχουν θέση στην Εκκλησία οι Εθνο-φυλετιστές

    2. Δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς Εθνοφυλετιστής για να διαφωνεί κάργα, 100% δηλαδή, με τον Ιερώνυμο και τον Πατριάρχη, με την ενσωμάτωση της Πράξης του 28 στον ΚΧΕ και να συμφωνεί με τον Χριστόδουλο

    3. ο Γεννάδιος δεν έβαλε ΚΑΝΕΝΑ χέρι και μάλιστα 2-3 ημέρες μετά την Άλωση τον κυνήγησαν και τον συνέλαβαν οι Οθωμανοί. Φυλακίστηκε για 6-7 μήνες μέσα σε μπουντρούμια. Αφότου αφέθηκε ελεύθερος, ένα χρόνο μετά την Άλωση περίπου ψηφίστηκε από τη Σύνοδο ως Πατριάρχης, ο πρώτος επί Οθωμανών. Δεν έβαλε κανένα χέρι λοιπόν. Ας μην αναπαράγουμε εδώ την προπαγάνδα των αρχαιόθρησκων.

    4. Η φράση για το πριν το 1850 δεν είναι ακριβής. Το 1833 η Ελλαδική Εκκλησία διακύρηξε το Αυτοκέφαλο και δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με το Πατριαρχείο. Ουσιαστικά ήταν σχισματική. το 1850 το Πατριαραχείο αναγνώρισε την Εκλ. της Ελλάδος, γιατί δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς και συμφιλιώθηκαν μεταξύ τους. Το 1928 παραχώρησε τις Νέες Χώρες διατηρώντας κάποια ΤΥΠΙΚΑ δικαιώματα που ΠΟΤΕ δεν εφαρμόστηκαν από το 1928 μέχρι το 2003, που βρήκε ευκαιρία και το θυμήθηκε ο Βαρθολομαίος μετά από 75 χρόνια να "την μπει" στον Χριστόδουλο και ζήτησε να ασκήσει τα δικαιώματά του, που δεν είχε ασκήσει ΠΟΤΕ, ξαναλέω. Τώρα ο πλήρως υποταγμένος Ιερώνυμος στον Βαρθολομαίο ετοιμάζεται να εκχωρήσει στο Οικ. Πατριαρχείο την πνοή ζωής της Εκκλ. της Ελλάδος...

    5. Δεν είναι μόνο οι περί τον Ευστάθιο Σπάρτης που θα πρέπει να αντιδράσουν. Πολλοί Χριστοδουλικοί ψήφισαν (ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ!!!!) τον Ιερώνυμο. Πρέπει να αποκτήσουν φωνή και να αντιδράσουον στο "ξεπούλημα" της Εκκλησίας στον Βαρθολομαίο.

    Σε κάποιο μπλογκ διάβασα ότι τον Ιερώνυμο τον χαρακτήρισε κάποιος "Κουίσλιγκ της Εκκλησίας". Εγκρίνω τον χαρακτηρισμό και προτείνω να τον καθιερώσουμε!!

    (Όσοι δεν ξέρετε για ποιον μιλάμε, ψάξτε λίγο, καλό κάνει!)

    Τ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. o kirios arxontakis[i kapos etsi]ine epikindinos gia ton elinismo.omiros[kai to parakmiako magazi tou]tis osmanikis psixosis ginete organo tis dierontas tin xora[kai politika] se tria thriskeftikos krati kai en tetarton prosexos[kratos agiou orous].evlogi ta lefta tou ypourgiou pou ginontai p.r morofilodokson monomanon ipourgon tis ksenodoulias.tha ta ekame afta sto rosiko patriarxio?i americans ton sigontaroun[moni ''fileliniki thesi'']gia anaxoma sto rosiko patriarxio.i ienes mixaneyonte tin dialisi tis grekias kai i entaftha zitoun dikaiomata gia mia thraka thriskeftikon apolithomaton.o eis me piravlous kai eteros me pemptofalagitas kai sfendonas.kai apodoso ta tou ekastou to ekasto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. o kirios arxontakis[i kapos etsi]ine epikindinos gia ton elinismo.omiros[kai to parakmiako magazi tou]tis osmanikis psixosis ginete organo tis dierontas tin xora[kai politika] se tria thriskeftikos krati kai en tetarton prosexos[kratos agiou orous].evlogi ta lefta tou ypourgiou pou ginontai p.r morofilodokson monomanon ipourgon tis ksenodoulias.tha ta ekame afta sto rosiko patriarxio?i americans ton sigontaroun[moni ''fileliniki thesi'']gia anaxoma sto rosiko patriarxio.i ienes mixaneyonte tin dialisi tis grekias kai i entaftha zitoun dikaiomata gia mia thraka thriskeftikon apolithomaton.o eis me piravlous kai eteros me pemptofalagitas kai sfendonas.kai apodoso ta tou ekastou to ekasto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Parte to xampari o oikoumenikos patriarxis einai o protos politis tou eyryterou ellinismou.
    O Batholomaios einai to anotero simbolo tou ellinismou.Giauto min akoumpate ligdiarides!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ!

    ΟΜΩΣ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΠΗΓΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΚΑΙ ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΜΑΖΙ ΤΑ ΣΕΒΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΝΟΜΑΡΧΗ ΙΣΤΑΜΠΟΥΛ...

    ΠΟΥ 'ΣΑΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕΕΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την αξία του Χριστόδουλου και τι πολέμησε και γιατί προσπαθούσε να μας αφυπνίσει και να μας προειδοποιήσει, τώρα που πέθανε θα την καταλάβουμε πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ας δεχτούμε τις ασυναρτησίες και τις λανθασμένες εκτιμήσεις, ως υπόθεση εργασίας.

    Καλά έκανε ο Βαρθολομαίος να δείξει πως δεν είναι κάποιος που χειρίζεται 2.000 γέρους της Πόλης (όπως τον θέλουν οι Τούρκοι), αλλά εκατομμύρια Έλληνες, ΠΛΗΝ της οικουμενικότητάς του.

    Συνέλθετε, παιδάκια. Ο Αρχιεπίσκοπος δεν είναι ηλίθιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ανώνυμος Τ.Κ. έχει απόλυτο δίκιο και προσυπογράφω απόλυτα το κείμενό του.
    Όσο για τους Χριστοδουλικούς που ψήφισαν Ιερώνυμο, εγώ το εξηγώ από το γεγονός ότι ο Σπάρτης Ευστάθιος είναι γενικά λιγότερο ανεκτικός σε "χαλαρά διαβιούντες" κληρικούς από ό,τι ο Ιερώνυμος. Ο νοών νοείτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και ποιος σου είπε ότι εκατομμύρια Έλληνες θέλουν να χειρίζονται από τον Βαρθολομαίο; Έχουμε τρελαθεί τελείως; Η δικαιοδοσία του σταματάει στους 1500 γέρους της Κωνσταντινούπολης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Bookmark and Share