"500.000 εβραικοί τάφοι κάτω απ΄το ΑΠΘ" (!) - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

"500.000 εβραικοί τάφοι κάτω απ΄το ΑΠΘ" (!)

Mια τόσο άγνωστη όσο και περίεργη ιστορία αναδεικνύει ο Γερμανικός Τύπος ο οποίος κάνει λόγο για "500.000(!) εβραικούς τάφους που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη" όπως υποστηρίζει ο δημοσιογράφος της εφημερίδας Süddeutsche Zeitung..


Συγκεκριμένα η γερμανική εφημερίδα τιτλοφορεί το εκτενές ρεπορτάζ της ως:
«Ο μετροπόντικας τρυπάει και τη μνήμη – εκεί που ανοίγονται οι τρύπες για το μετρό της Θεσσαλονίκης, ήταν κάποτε το εβραϊκό νεκροταφείο, όμως ο δήμος δυσκολεύεται να ‘σκάψει’ πιο βαθιά»..
Και αναλύει πως: «Το εβραϊκό νεκροταφείο ήταν κάποτε το μεγαλύτερο της Ευρώπης.
Υπήρχε από το 1492 όταν οι Ισπανοί εβραίοι εκδιώχθηκαν από τον καθολικό βασιλιά και βρήκαν καταφύγιο στην Οθωμανική αυτοκρατορία, τμήμα της οποίας ήταν τότε και η Θεσσαλονίκη.
Η Θεσσαλονίκη έγινε τότε η Madre de Israel..
Εκεί που ήταν παλιά μισό εκατομμύριο εβραϊκοί τάφοι είναι σήμερα το πανεπιστήμιο. Δεν το γνωρίζουν πολλοί.
Δεν υπάρχει καμία πινακίδα, καμία αναμνηστική πλάκα σε ολόκληρο το πανεπιστημιακό συγκρότημα που να το αναφέρει.

Tο 1942, όταν οι ναζί φρόντισαν να μεταγάγουν τους 50.000 εβραίους της Θεσσαλονίκης στο Άουσβιτς.
Τότε καταστράφηκε και το νεκροταφείο, καθώς οι ναζί ανάγκασαν σε 10 ημέρες τους εβραίους να κάνουν μετακομιδή των οστών των συγγενών και προγόνων τους σε άλλο σημείο εκτός της πόλης.
Οι λίγοι εβραίοι που επέστρεψαν μετά το 1945 βρήκαν ταφόπετρες του νεκροταφείου τους χτισμένες σε πεζοδρόμια και σπίτια, ενώ οι ναζί είχαν κατασκευάσει μια μαρμάρινη πισίνα.»
Το άρθρο αναφέρεται διεξοδικά στις συνθήκες υπό τις οποίες δρομολογήθηκε ο ξεριζωμός των Εβραίων από το Γερμανό στρατιωτικό διοικητή Max Merten με τη συνδρομή και του τότε διοικητή Μακεδονίας Βασίλη Συμεωνίδη, ο οποίος καταδικάστηκε μετά τον πόλεμο για συνεργασία με τους Γερμανούς, και είχε την ιδέα να απειλήσει τους Εβραίους με την καταστροφή του νεκροταφείου τους.
Και καταλήγει:
«Η ιστορικός Ρένα Μόλχο προτείνει σαν απότιση φόρου τιμής να ονομασθεί η στάση του μελλοντικού μετρό ‘Παλιό Εβραϊκό Νεκροταφείο’.
Όμως ο δήμος προς το παρόν τηρεί σιγή ιχθύος.»



84 σχόλια:

  1. Το χουνε χάσει τελείως οι Γερμανοί.
    Τι π@π@ριες ειναι αυτές???????
    Ποιες 500.000 τάφοι?Μηπως τα τελευταια τρι; μηδενικα ηταν ο δαιμων του γερμανικου τυπογραφειου?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το χουνε χάσει τελείως οι Γερμανοί.
    Τι π@π@ριες ειναι αυτές???????
    Ποιες 500.000 τάφοι?Μηπως τα τελευταια τρι; μηδενικα ηταν ο δαιμων του γερμανικου τυπογραφειου?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poly lipasma sto a.p.th. re paidi mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Den ta hasane oi Germanoi, oi evraioi "sympolites mas" parhghllan to arthro. H kyria Molho (pou gia na mhn xexniomaste didaske evraikh istoria sto panteio epi Avourh-Simith) kai to ypoloipo skyloloi den einai h prwth fora pou kanoun thoryvo me to thema. Einai afth pou eixe dhlwsei oti h Makedonia einai evraikh! Oso gia th stash, as onwmastei evraiko nekrotafeio, eftyxws tous xefortwthkame (dysthxws oxi olous!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατι σκουζετε ρε παιδια; Εδω, τους φαγανε τα παντα οι Ελληνες, μολις εφυγαν οι Γερμανοι.Ουτε μαγαζια εμειναν, ουτε σπιτια.Τι μου λετε τωρα;Την κοροιδα κανετε;
    Αφηνει τιποτα, το κορακι, ο Ελληνας, που να μην το βουτηξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΡΕ ΤΗΕΟDORE.
    ΕΔΩ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ 500.000 ΤΑΦΟΥΣ.
    500.000 ΤΑΦΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΟΚΥΟ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 30.000.000 ΠΛΗΘΥΣΜΟ.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΞΗ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ.
    ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΨΕΥΤΙΑ.
    ΕΔΩ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ. ΕΔΩ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΡΥΦΑΘΑΛΑΣΣΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΜΕ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ - ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΦΤΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΡΑΤΟΣ - ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΞΗ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ. ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ.

    ΕΔΩ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ. ΕΔΩ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΡΥΦΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΜΕ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ - ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΦΤΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ.
    ΑΥΤΟΙ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ - ΣΟΡΟΣ Η ΥΠΟΘΕΣΗ.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΡΑΤΟΣ - ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ;

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ
    ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΠΛΕΥΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΙΑΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΣΑΙ theodore;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΚΟΡΑΚΙΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΩΡΑ.
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπορεί το δημοσίευμα να φαίνεται ύποπτο, αλλά είναι ευκαιρία να συζητηθεί η απομάκρυνση αυτού του ΑΣΥΛΟΥ ΑΝΙΑΤΩΝ από το Κέντρο της Πόλης, όπως έχουν προτείνει εδώ και χρόνια διάφοροι φορείς.
    Τι θα λέγατε για ένα πάρκο, ανάδειξη και των λοιπών ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ και ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ αρχαιοτήτων που υπάρχουν από κάτω, όπως και των εβραϊκών και να ελευθερωθεί η πόλη από αυτό το ξένο και απομονωμένο με σιδεριές και κάγκελα ξένο, πλέον, σώμα, μαγαζάκι διαφόρων πανεπιστημιακών και άσυλο φωνασκούντων και καταστροφέων των πάντων συνιστωσών διαφόρων παρατάξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. (συνέχεια)
    δεν είναι πολύ καλύτερη η κατάσταση με τις σχολές/ τμήματα καλλιτεχνικών - μουσικών σπουδών και ΤΕΦΑΑ που μεταφέρθηκαν στη Θέρμη; καλό περιβάλλον, καθαρός αέρας και μακρυά από το κέντρο της πολύπαθης πόλης μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατ΄αρχήν στο άρθρο υπάρχει αναντιστοιχία. Στην παράθεση του γερμανικού άρθρου γίνεται λόγος για μεταφορά 50.000 Εβραίων στο Άουσβιτς, οι οποίοι στα σχόλια τέλους αίφνης έγιναν 500.000. Γιατί; Κι αν ο αριθμός των 500.000 είναι σαφώς ψευδής, ο αριθμός των 50.000 δεν είναι. Όσοι ελάχιστοι από εσάς γνωρίζετε την ιστορία της Θεσσαλονίκης θα ξέρετε ότι στην απελευθερωση οι εβραίοι (ελληνόφρονες και μη) ξεπερνούσαν το 40% με τους ελληνόφρονες χριστιανούς στο 30%. Και στην αρχή της Κατοχής η αναλογία ήταν πια στο 40% εβραίοι - 60% χριστιανοί όχι γιατί μειώθηκε αριθμητικά ο εβραϊκός πληθυσμός, αλλά γιατι έφυγαν οι μουσουλμάνοι και οι Βούλγαροι και ήρθαν οι πρόσφυγες από τη Μικρασία. Και δεν καταλαβαίνω γιατι είναι κακόβουλο το γερμανικό άρθρο. Στο κάτω-κάτω πράγματι το ΑΠΘ είναι χτισμένο πάνω στο εβραϊκό νεκροταφείο. Δείτε τις παλιές καρτ ποστάλ από το Συντριβάνι ή ρωτήστε κάποιον παλιό παοκτσή να σας πει τι σήμαινε το σύνθημα "η μπάλα στα μνήματα" (το γήπεδο του ΠΑΟΚ ήταν τότε στο Συντριβάνι). Οι τάφοι ήσσονος ιστορικής αξίας, που αναφέρονται απο τον αρχαιολόγο, είναι προβυζαντινοί, όπως αυτός στο χώρο ανάμεσα στη Νομική και την Πρυτανεία και ουδεμία σχέση έχουν με τα εβραϊκά μνήματα. Και πολύ φοβάμαι ότι όσο και να κράζετε η ιστορική αλήθειαγια την πόλη μας είναι μια και μάλλον είναι καλύτερα να συμφιλιωθούμε με αυτήν. Όσο για το "φίλο" που αμφισβητεί εμμέσως το Ολοκαύτωμα, τι να πω... Καμένοι εγκέφαλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 9.14 ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ.
    ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΔΕ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ 50.000 ΤΑΦΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ..ΗΤΟΙ 500.000
    ΛΕΕΙ:
    "Εκεί που ήταν παλιά μισό εκατομμύριο εβραϊκοί τάφοι είναι σήμερα το πανεπιστήμιο.
    Δεν το γνωρίζουν πολλοί."

    50.000 ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΟΥ ΕΚΔΙΩΧΘΗΚΑΝ ΤΟ 1942.

    ΜΠΕΣ ΣΤΗ ΝΤΟΙΤΣΕ ΒΕΛΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΕΔΩ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. katharh ebraikh propaganda auto to arthro.
    apo ena blog pou autoapokaleitai me to evraiko onoma ayths ths
    polhs (salonika) den perimena kai tipota kalytero.
    nostradamos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΣ ΟΝΟΜΑΣΤΕΙ ΕΤΣΙ Η ΣΤΑΣΗ.
    ΑΣ ΤΟΥΣ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ.
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πρωτον, για το θεμα. Τι σημασια εχει, αν ηταν 500.000, η 500 σκετο;Ανθρωποι δεν ηταν;
    Εκτος και αν δεν τους θεωρειτε ως τετοιους.
    Τωρα, για το αλλο ζητημα, που εγραψα εγω.
    Για τη "βουτα" δηλαδη, που εγινε στις περιουσιες τους, απο τους παλληκαραδες μας.Μη μου πειτε οτι κι αυτο, ψεμμα ειναι.
    Για το φιλο που ρωταει τι ειμαι εγω.
    Νομιζα οτι τα πιστοποιητικα κοινωνικων φρονηματων , η αλλων προσωπικων δεδομενων, εχουν καταργηθει στην Ελλαδα του 08.
    Τωρα, αν εκανα λαθος και στη Θεσ/νικη, εξακολουθουν να υπαρχουν και να ζητουνται,(αν απο κει βαρανε οι καμπανες), τοτε μαλλον το γεγονος, μου δημιουργει φοβο.
    Εχει ταλαιπωρηθει πολυ η χωρα, με τις αγριοτητες αυτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τι λέτε αγαπητοί ανώνυμοι, ασπάζεστε τις liakovelo απόψεις;

    δε βλέπετε την κατάντια της πόλης; σε κάποιο βαθμό δεν οφείλεται ΚΑΙ στην απουσία κάποιου δημιουργικού στοιχείου που κάποτε "ανέβαζε" την πόλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι τάφοι ήταν 500.000 γιατί δε γινόντουσαν εκταφές τότε. Τους θάβανε και έμενε το μνημείο για πάντα.

    Το εβραϊκό νεκροταφείο καταστράφηκε και δεν έμεινε ούτε μια ταμπέλα για λόγους διαγραφής της ιστορικής μνήμης που κυριαρχούσαν σε κάθε ενέργεια του μετεμφυλιοπολεμικού κράτους.

    Κάποιοι εκπλήσσονται που οι Γερμανοί υπερασπίζονται την ιστορική μνήμη των Εβραίων ενώ τους είχαν εξοντώσει κατά το ΒΠΠ. Η αλήθεια είναι ότι οι Γερμανοί έχουν αποδεχτεί 100% τις ιστορικές τους ευθύνες και πλέον έχουν πλήρως αποστασιοποιηθεί και καθαρθεί από το ναζιστικό τους παρελθόν.
    Στην Ελλάδα όμως η ιστορική μνήμη ακόμα υποφέρει, σφυρίζουμε αδιάφορα σε τετοια ζητήματα και σα γνήσιοι πονηρόβλαχοι που είμαστε κοιτάμε να τη σκαπουλάρουμε.

    Σχετικα με το Μέρτεν, θα θυμίσω ότι είχε αποκαλύψει ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε συνεργαστεί με τις κατοχικές αρχές στο ρουφιάνεμα ευκατάστατων εβραίων, την αποστολή τους στο Άουσβιτς και τέλος στην κλοπή των περιουσιών τους. Ξέρω ξέρω Ελληνάκο, χαμογελάς από μέσα σου και λες ότι καλά έκανε, αυτός είναι πραγματικός εθνάρχης.

    Το ότι ο εθνάρχης μας συνεργαζόταν με το κατοχικό καθεστώς φαίνεται από το γεγονός ότι μετά τον πόλεμο βρέθηκε στο κλειστό περιβάλλον της Φρειδερίκης μαζί μέ αλλους δοσίλογους, και από τον τρόπο που αποκατέστησε και ευνόησε το δοσιλογισμό όταν ήταν πρωθυπουργός.

    Όλοι ξέρουμε τι ήταν οι "φιλοι του Καραμανλη" στη Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τωρα να μιλησω εγω για ρατσισμο;Τι λετε;
    Και για να μην παρεξηγηθω.
    Αλλο τα ατομα οι Εβραιοι,οι ανθρωποι δηλαδη, που χαθηκαν αδικα και αγρια και αλλο το συγχρονο κρατος του Ισραηλ, που αντι να εμπεδωσει το τι εγινε τοτε, κανει κι αυτο με τη σειρα του, τα ιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. theodore σε συγχαίρω για τις απόψεις σου.
    Μια λογική φωνή σε ένα παράλογο ηλεκτρονικό κόσμο.
    Μου αρέσει αυτό το blog,έχει πάντα ενδιαφέρουσες αναρτήσεις,διαβάζω και τα σχόλια αλλά σπάνια θα γράψω κάτι..

    Μαρία,Νάξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να τους τιμήσουμε τους ΕΛΛΗΝΟ εβραίους ρε παιδιά, κανένα πρόβλημα, μόνο που υπάρχουν ήδη ΔΥΟ (2) μνημεία σε περίοπτες θέσεις μέσα στην πόλη, μόνο που ΟΛΟΙ οι οσφυοκάμπτες "ηγέτες" αυτής της πόλης προσκυνάνε στο Εβραικό νεκροταφείο (και καλά κάνουν) σε κάθε επέτειο του λεγόμενου ολοκαυτώματος, να τους τιμήσουμε... Θα ήθελα να ξέρω τα εξής:
    Εκείνους τους μαμελούκους τους υπανάπτυκτους, τους "άραβες", τους "τρομοκράτες" τους ΠΑΛΑΙΣΤΗΝΙΟΥΣ, θα τους τιμήσουμε ποτέ; Θα στήσουμε σε κάποιο σημείο της Προσφυγομάνας( τι ωραία που ακούγεται...) ένα κάτι, μια μικρή, μια πολύ μικρή στήλη για τα παιδάκια που χάνονται κάτω εκεί στην Παλαιστίνη; Αυτός ο λαός ο Εβραϊκός που πέρασε τόσα όσα μας λένε τόσα χρόνια στα σχολεία, πως μπορεί και κάνει ακόμα χειρότερα στους ανθρώπους που τους "φιλοξενούν" στην ουσία; ας αφήσουμε τις υποκρισίες, έχουμε ποτιστεί τόσα χρόνια με την προπαγάνδα τους και είναι δύσκολα να δούμε ποιο πέρα από εκεί που μας μάθανε, δεν είμαστε ρατσιστές, και εμείς πρόσφυγες είμαστε, αλλά η πρόκληση έχει και τα όρια της. Αυτοί που κυκλοφορούσαν με το άστρο του Δαυίδ επί Ναζί τώρα μοιράζουν νερό με δελτίο στους Παλαιστίνιους και χτίζουν τείχη για να τους απομονώσουν, άντε και κάνα κρεματόριο παιδιά γιατί αυτοί οι τρομοκράτες γεννοβολάν συνέχεια οι άτιμοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν θα ήταν κακό που και που ν αδιαβάζετε καλύτερα αυτά που γράφετε. Το εβραϊκό νεκροταφείο της Θεσσαλονίκης δεν είχε 500.000 νεκρούς της χρονιά του 1942 αλλά σωρευτικά 500.000 από την έναρξη της χρήσης του σαν νεκροταφείο.
    Καλό είναι όταν χρησιμοποιείται το Ίντερνετ να κάνετε χρήση των υπερσυνδέσμων (links) όταν θέλετε να τεκμηριώσετε κάτι, αν μπορείτε δηλαδή να το τεκμηριώσετε.
    Από που ακριβώς προκύπτει ότι θα σκάψουν 20-30 μέτρα όταν ο αρχικός σχεδιασμός δεν υπερβαίνει τα 13;
    Ο τάφος (μη εβραϊκος) που βρέθηκε στην ίδια περιοχή με τα 4 χρυσά στεφάνια δεν σας λέει τίποτα;
    Σύμφωνα με τον Μαζάουερ το νεκροταφείο ήταν ελληνικό κατόπιν βυζαντινό και μετά την έλευση των εβραίων έγινε αμιγώς εβραϊκό.
    Και ωραία πετάξατε ένα κομμάτι, αφήσατε ο καθένας μας να πει το μακρύ και το κοντό του έχοντας κάνει υπολογισμούς της πλάκας και δεν βγαίνετε να γράψετε ότι κάνατε λάθος και αυτό το ονομάζετε ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ευήκοος:
    Η κατάντια της πόλης οφείλεται σε χιλιάδες παράγοντες, ένας από τους οποίους είναι και η έκλειψη της εβραϊκής κοινότητας. Μην κάνεις το αντίθετο λάθος από αυτό που κάνουν οι αντισημίτες, δηλαδή, μην εξιδανικεύεις τους Εβραίους.

    @theodore:
    Ναι, οι Έλληνες έκλεψαν περιουσίες Εβραίων μετά τον Β'ΠΠ, αλλά μην ξεχνάς με τρόπο βολικό ότι οι Έλληνες υπέφεραν και αυτοί από τον πόλεμο πάρα πολύ, και σε αντίθεση με άλλους λαούς υπό κατοχή, αναγκάστηκαν να ζήσουν στην εξαθλίωση. Μην αφήνεις να εννοηθεί ότι οι Έλληνες απλώς χάζευαν ανέμελοι τους Εβραίους να φεύγουν για τα στρατόπεδα.

    Ακόμη, μην ξεχνάτε ότι οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης μπορεί να έχασαν τα χαλιά τους και τα ασημικά τους, αλλά δεν έπαυσαν να είναι κύριοι των ιδιοκτησιών τους, δηλαδή της μισής Θεσσαλονίκης, περιουσίες που στη συνέχεια μοσχοπούλησαν.

    Τέτοια περιουσία ήταν και το εβραϊκό νεκροταφείο το οποίο ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ από το ελληνικό δημόσιο, δεν κατασχέθηκε, και τέτοια περιουσία είναι το νέο εμπορικό κέντρο που κατασκευάζεται εκεί όπου ήταν παλιά η στοά Χιρς, ανάμεσα σε Τσιμισκή και Μητροπόλεως.

    Τέλος, οποιαδήποτε αναφορά σ΄την προδοσία που υπέστησαν οι Εβραίοι τής Θεσσαλονίκης είναι άτοπη, αν δεν αναφερθεί κανείς πρώτα και κύρια στον περιβόητο ραββίνο Κόρετς, ο οποίος παζάρευε με τους Γερμανούς ποιους ομοθρήσκους του να πάρουν και ποιους να αφήσουν.

    Κακώς δεν υπάρχει μνημείο στο ΑΠΘ που να αναφέρει ότι εκεί κάποτε ήταν εβραϊκό νεκροταφείο, αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας στη νεκρολαγνεία!

    Μπορεί στη Ρωσσία να μην καταστρέφουν ποτέ τα νεκροταφεία, αλλά στην Ελλάδα, καλώς ή κακώς το κάνουμε όταν ένα νεκροταφείο παλιώσει. Πρόσφατα ένα παλιό νεκροταφείο στα όρια Θεσσαλονίκης - Αμπελοκήπων έγινε παιδική χαρά. Έτσι κάνουμε σε αυτήν την χώρα, τι να γίνει;

    Και μη νομίζετε ότι στο Ισραήλ δείχνουν καμμιά ευαισθησία στα αλλόθρησκα νεκροταφεία. Όλο το κέντρο της εβραϊκής Ιερουσαλήμ είναι χτισμένο πάνω σε παλιά αραβικά νεκροταφεία (για όσους ξέρετε από Ιερουσαλήμ, αναφέρομαι στο τρίγωνο Άγκρον, Γιάφο και Χα-Μέλεχ Τζορτζ).

    Για να μην πούμε τι έκαναν οι Ισραηλινοί στα δικά μας, ελληνικά νεκροταφεία όταν κατέλαβαν την Παλαιστίνη. Δείτε αυτό το σάιτ:

    http://www.jerusalemites.org/crimes/crimes_against_christianity/27.htm

    "Israeli forces desecrated and vandalized the... Greek Orthodox
    cemeteries on Mt. Zion in Jerusalem. Fourteen tombs of Christian patriarchs were
    smashed open and their contents desecrated. Two were demolished and excavated to a
    depth of 6 feet. All marble stones were broken.
    In the Greek Orthodox cemetery on Mt. Zion, practically every tomb in the cemetery was
    smashed open. Fragments of marble crosses, angel’s wings and inscriptions lie
    inextricably mixed with human skeletons and skulls, blackened tree stumps, and the
    remains of rockets and shells".

    Άντε γιατί σαν πολύ να κράτησε η υπερεκμετάλλευση τού πόνου και του χαμού που υπέστησαν οι Εβραίοι του Ολοκαυτώματος από πλευράς εβραϊκού λόμπι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παραθέτω το σάιτ ολόκληρο:

    http://www.jerusalemites.org/crimes/crimes_against_christianity/27.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ζητώ συγγνώμη για τα επαναλαμβανόμενα ποστ αλλά το μπλογκ μου "τρώει" τη διεύθυνση:

    http://www.jerusalemites.org/
    crimes/
    crimes_against_christianity/
    27.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οι Γερμανοί ουδέποτε εγκατέλειψαν το όνειρο τους να ξανακερδίσουν την χαμένη γκέλα του Β ΠΠ και την στρατηγική θέση της Β. Ελλάδας, και οι Εβραίου ουδέποτε εγκατέλειψαν το όνειρο τους να επιστρέψουν σε μια πόλη που αυθαίρετα θεωρούν δεύτερη Ιερουσαλήμ, σε περίπτωση που τελικά το λυώμενο κράτος του Ισραήλ λυγίσει και μπουχτίσει απο τον πόλεμο με τους Αραβες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η Γερμανία πάντα πρωτοστατούσε στον ανθελληνισμό και στήριξε και τις σφαγές που έκαναν οι Τούρκοι στους Ποντιους και Μικρασιάτες!

    Μην το ξεχνάτε αυτό!

    Και φυσικά ο Σιωνισμός ποτέ δεν έφυγε απο το Ραιχ τους!

    Μην εκπλαγείτε εαν πίσω απο τα προβλήματα μας ειναι πρώτα η Γερμανία και η Αμερική απλά μπαίνει μπροστά, και εμεις κοιτάμε μόνο σε μία κατεύθυνση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και βάζω και τα 6,000,000 μόγγλολων που εχουν εκει και σφάζουν τους Γερμανους και έχουν γίνει καθεστώς!

    ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προσπαθούμε να μην παρεμβαίνουμε στο χώρο του σχολιασμού αλλά κάποιες φορές είναι καλύτερα να μη μένουν αναπάντητα ερωτήματα φίλων ειδικά όταν εμπεριέχουν και κάποιες (καλοπροαίρετες ελπίζουμε..) αιχμές.
    Για τον φίλο "argos" λοιπόν,το σχόλιο του οποίου αναρτήθηκε στις 12.17πμ,πρέπει να απαντήσουμε τα εξής:

    1)Δεν αναφέρεται πουθενά στο κείμενο πως οι Εβραικοί τάφοι ήταν 500.000 τη χρονιά του 1942.Αντιθέτως αναφέρεται πως το νεκροταφείο ήταν σε χρήση απ΄το 1492,δηλαδή 450 χρόνια νωρίτερα.Εννοείται φυσικά πως οι 500.000 τάφοι μετριώνται συνολικά απ΄ την έναρξη της χρήσης του ως νεκροταφείο.

    2)Για το βάθος των σηράγγων του μετροπόντικα της Θεσσαλονίκης μπορείς να ενημερωθείς απ΄την επίσημη ιστοσελίδα της κατασκευάστριας εταιρείας "Αττικό Μετρό" στη σελίδα, http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=134,
    όπου αναφέρεται πως ο αρχικός σχεδιασμός έχει αλλάξει για τη αποφυγή προβλημάτων,μεταξύ των οποίων και αυτό της καταστροφής αρχαιολογικών ευρημάτων και-όπως επισημαίνει- "πλέον το βάθος των σηράγγων κυμαίνεται από -14 έως -31 μέτρα",οι δε σταθμοί σε βάθος από 20 εώς 30 μέτρα.

    3)Για τον τάφο τον οποίο κάνεις λόγο έχει υπάρξει ξεχωριστό δημοσίευμα στο ιστολόγιό μας στις 8/6,με τίτλο
    "Σπανιότατα αρχαιολογικά ευρήματα και καθυστερήσεις για το Μετρό Θεσσαλονίκης" και το οποίο μπορείς να επισκεφθείς πληκρολογώντας το
    http://greece-salonika.blogspot.com/2008/06/blog-post_08.html. Πρόκειται για τάφο των πρώιμων Ελληνιστικών χρόνων και ουδεμία σχέση έχει με το Εβραικό νεκροταφείο και το σημερινό δημοσίευμα.

    4)Τον αριθμό των 800 τάφων έδωσε με δήλωσή της στην Εφημερίδα "Μακεδονία" στις 7 Ιουνίου η προϊσταμένη της ΙΣΤ’ Εφορείας Κλασικών Αρχαιοτήτων.

    5)Τη χρήση hyperlink την αποφεύγουμε όταν πρόκειται για ξενόγλωσσα κείμενα αλλά εάν θέλεις μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα της εν λόγω εφημερίδας στο
    http://www.sueddeutsche.de/
    και να κάνεις την αναζήτηση του σχετικού κειμένου με ημερομηνία 29/6.Πρόκειται για μια απ΄τις σημαντικότερες εφημερίδες του Μονάχου τα τελευταία 60 χρόνια.

    6)Στο κείμενό μας δεν υπάρχει κανενός είδους μομφή ενάντια στην Εβραική κοινότητα της Θεσσαλονίκης.
    Ως κάτοικοι αυτής της πόλης αναγνωρίζουμε και τη θετική συνεισφορά όλων των εθνοτικών ομάδων που έζησαν και δημιούργησαν στην περιοχή.Εάν υπάρχει κάποιου είδους μομφή είναι προς το όψιμο ενδιαφέρον αλλά και τη σκοπιμότητα του δημοσιεύματος από κάποιον ευφάνταστο γερμανό συντάκτη για ένα ανύπαρκτο ζήτημα καθώς Εβραικοί τάφοι δεν πρόκειται να καταστραφούν με την κατασκευή του μετρό.

    Όσο για την τελευταία παράγραφο του σχολίου σου θα προτιμούσαμε να μην απαντήσουμε στον ίδιο τόνο.Θα τη θεωρήσουμε δικαιολογημένη καθώς προφανώς αγνοούσες όλα τα παραπάνω.

    Κάνουμε ένα μεγάλο αγώνα για να μη δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο ειδήσεις που δεν έχουν προηγουμένως διασταυρωθεί.Το αν το καταφέρνουμε ή όχι το κρίνουν καθημερινά οι χιλιάδες φίλοι-αναγνώστες μας.
    Ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις και ζητούμε συγγνώμη απ΄τους υπόλοιπους χρήστες για την κατάληψη του χώρου.

    Φιλικά,
    Συντακτική Ομάδα
    www.Greece-Salonika.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι της υπόθεσης, οι σύραγγες μπορεί να κατασκευάζονται σε ένα βάθος χ ή ψ μέτρων και σαφώς κάτω από ότι μπορεί να θεωρηθεί ζώνη αρχαιοτήτων. Το έργο του μετρό όμως έχει και πολλά επιφανειακά έργα που αφορούνε σε κατασκευές σταθμών, φρεατίων, άλλων υποστηρικτικών έργων, και που εκτείνονται σε μεγάλη έκταση της πόλης. Στην Αθήνα πχ βρέθηκαν πάρα πολλά και σημαντικά ευρήματα και έγινε και έκθεση μάλιστα στο μουσείο Γουλανδρή με θέμα "Μια πολή κάτω από την πόλη".
    Ήταν μια εξαιρετική έκθεση με πολύ σημαντικά ευρήματα, στην οποία αποτυπωνοταν ένα ιστορικό παλίμψηστο και μπροστά σου ξεδιπλωνόταν χωρίς καχυποψίες όλη η ιστορία της πόλης από την ακμή της την αρχαιότητα, τη λαμψη της ρωμαϊκής εποχής, την καταστροφή της κατά τις βαρβαρικές επιδρομές, την αφάνεια του Βυζαντίου και της τουρκοκρατίας.

    Μπράβο στην πόλη της Αθήνας που διαχειρίστηκε έτσι αυτά τα ευρήματα του μετρό. Βέβαια δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος ότι κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και στη Θεσσαλονίκη όπου όποιος σκαλίζει το ιστορικό παρελθόν της πόλης αντιμετωπίζεται με καχυποψία, εξυφαίνονται σενάρια συνομωσίας, επιχειρείται λογοκρισία, και τέλος δέχεται αντεπίθεση από ένα οχετό φτηνής προπαγάνδας.
    Τι να πεις για μια πόλη που δε θέλει να ξέρει την ίδια της την ιστορία.

    Όλα τα άλλα είναι προφάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. The Secret Jews By Rabbi Joachim Prinz 1973, pp. 111-122
    το βιβλίο γράφει για τους doenmehς κρυφο-Εβραίους της Σαλονίκης και μετέπειτα της Κωνσταντινούπολης.


    Στό βιβλίο
    Pan-Turkism
    From Irredentism to Cooperation
    by JACOB M. LANDAU διαβάζουμε ότι
    Ο παν-τουρκισμός δημιουργήθηκε από τρείς Εβραίους Arminius Vambery, Leon Cahun και Arthur L. David.

    Ο ιδρυτής των Νεότουρκων ήταν ο Εβραίος από την Ιταλία Emmanuel Carasso που ιδρυσε την μυστική οργάνωση το 1890 στην Σαλονίκη. Ο Emmanuel Carasso ήταν και αρχιμασόνος της μασωνικής στοάς με το όνομα ῾Ἁναστημένη Μακεδονία῾῾.

    Ο εκδότης της εφημερίδας ῾῾Νεότουρκος᾽᾽ ήταν ο σιωνιστής Εβραίος από την Ρωσία Vladimir Jabotinsky.

    Στο βιβλίο του Secret Societies and Subversive Movements,Nesta Webster, London. 1928, p. 284
    γράφει για τόν σύνδεσμο των Νεότουρκων με τις μασωνικές στοές της Θεσαλονίκης κάτω από τις οδηγίες της αρχιστωάς της Ιταλίας που αργότερα έστεψε την επιτυχία του Κεμάλ Ατατούρκ.

    Οι Νεότουρκοι είχαν οικονομική υποστήριξη από τους παμπλουτους Donmè Εβραίους της Θεσαλονίκης, τους Εβραίους της Βιεννας και του Βερολίνου, της Βουδαπέστης, του Παρισιού και του Λονδίνου.

    Εκατομύρια Ελληνες κατακρεουργήθηκαν από τον Εβράιο doenmeh της Σαλονίκης Κεμάλ Ατατούρκ

    Και να μην ξεχνάμε ότι ο Εβραίος σφάχτης των Ελλήνων Κεμάλ έμαθε την τέχνη του πολεμου σε Γερμανική σχολή.

    Καί μην ξεχνάμε ότι το κομμουνιστικό κόμμα Ελλάδος ιδρύθηκε στήν Σαλονίκη από δύο Εβραίους.

    Το άσπονδο μίσος εναντίον των Ελλήνων υποκινείται.

    Οι Ἕλληνες έχουν τις δικές τους γενοκτονίες να θυμούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Στο βιβλιο "Inner Folds of the Ottoman Revolution" του Mevlan Zadeh Rifat, 1929 στα Τουρκικά, γράφει ότι η γενοκτονία των Αρμενίων αποφασίστηκε τον Αυγουστο του 1911 από μιά επιτροπή Νεότουρκων
    που απαρτιζόταν από doenmeh Εβραίους των Βαλκανίων; Talaat, Enver, Behaeddin Shakir, Jemal, and Nizam (που είχαν πάρει μουσουλμανικά ονόματα) στην συνάντηση τους πού έγινε στό Grand Orient ξενοδοχείο καί μασωνική στοά της Σαλονίκης το οποίο χρηματοδοτείτο από τόν Εβραίο Rothschild. Αναφορές σε αυτό το βιβλίο γίνονται στο The Ottoman Empire 1326-1699 (Essential Histories)
    Stephen Turnbull

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στο βιβλιο "Inner Folds of the Ottoman Revolution" του Mevlan Zadeh Rifat, 1929 στα Τουρκικά, γράφει ότι η γενοκτονία των Αρμενίων αποφασίστηκε τον Αυγουστο του 1910 και Οκτώβριο 1911 από μιά επιτροπή Νεότουρκων
    που απαρτιζόταν από doenmeh Εβραίους των Βαλκανίων; Talaat, Enver, Behaeddin Shakir, Jemal, and Nizam (που είχαν πάρει μουσουλμανικά ονόματα) στην συνάντηση τους πού έγινε στό Grand Orient ξενοδοχείο καί μασωνική στοά της Σαλονίκης το οποίο χρηματοδοτείτο από τόν Εβραίο Rothschild. Αναφορές σε αυτό το βιβλίο γίνονται στο The Ottoman Empire 1326-1699 (Essential Histories)
    Stephen Turnbull

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ
    Τιποτα δεν ξεχνιέται και τίποτα δεν χάνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 1:56,

    στη Θεσσαλονίκη ξέρουμε ΜΙΑ ΧΑΡΑ την ιστορία μας, μη στεναχωριέσαι.

    Στην Αθήνα είναι που δεν την ξέρουν.

    Που νομίζουν ότι η Αθήνα είναι μια αιώνια, αρχαία πόλη, ενώ μέχρι το 1830 ήταν μόλις 10 στάνες Αρβανιτών βοσκών.

    Που νομίζουν ότι το 1900 η Αθήνα ήταν ένα μικρό Παρίσι όπου οι κυρίες κυκλοφορούσαν με κρινολίνα και οι κύριποι με ημίψηλα... ενώ αν διαβάσεις Μητσάκη ή άλλους Αθηναίους συγγραφείς της εποχής θα δεις ότι οι χασάπηδες έσφαζαν τα ζώα μέσα στην Ερμού και τα αίματα αναμειγνύονταν με τις λάσπες του δρόμου.

    Αντί να παινεύεις τους Αθηναίους για "σεβασμό" στην ιστορία τους, πήγαινε να υποστηρίξεις αυτούς που θέλουν να σώσουν τα νεοκλασικά αρ ντεκό της Δινουσίου Αρεοπαγίτου από τη μπουλντόζα τού υπουργείου πολιτισμού που θέλει να απελευθερώσει τη θέα προς την Ακρόπολη από το εστιατόριο τού ανοσιουργήματος του Τσούμι:
    http://areopagitou17.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ρε σεις, εδω εχετε σοβαρο "βαρεμα", γιατρο χρειαζεστε.
    Τι ειναι αυτα που γραφετε;
    Μου θυμιζετε εναν μισοτρελλο καθηγητη Θεολογιας, που γνωρισα, εδω και 40 χρονια περιπου, (απο καπου κει πανω ηταν),που ελεγε καμαρωτος, οτι η δολοφονια του Προεδρου Κενεντυ, εξυφανθη εις την μασσονικην στοαν της Δραμας.
    Αλλο οι Εβραιοι, σαν ατομα και αλλο οι σιωνιστες, που εχουν κι αυτοι, το δικο τους βαρεμα.
    Ολοι οι εθνικισμοι, ειναι για τα μπαζα, γιατι παντα, καταληγουν σε ποταμους αιματος.
    Οταν ακουω τη λεξη εθνος, ελεγε καποιος, ανθρωπινο αιμα μου μυριζει.(Νομιζω, ο Μπρεχτ το ελεγε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο/Η ευήκοος είπε...
    τι λέτε αγαπητοί ανώνυμοι, ασπάζεστε τις liakovelo απόψεις;

    δε βλέπετε την κατάντια της πόλης; σε κάποιο βαθμό δεν οφείλεται ΚΑΙ στην απουσία κάποιου δημιουργικού στοιχείου που κάποτε "ανέβαζε" την πόλη;

    ΑΚΡΑΙΑ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
    Οτι οι εβραίοι είναι πιο δημιουργικοί απ' τους έλληνες εδράζεται στα περι περιούσιου λαού που προβάλουν διάφορα κακά λαμόγια για να "δαγκάσουν" συνανθρώπους τους.
    Η αλήθεια είναι ότι μοιάζουν πολύ οι λαοί. Η διαφορά βρίσκεται στο υπαρξιακό κόμπλεξ. Αυτό που λέμε "ιδιαιτερότητα". Εμείς φορές φορές είμαστε πιο "παληκαράδες", αλλά μας έχουν τόσο πολύ συντρίψει τα γεννητικά όργανα η πλύση εγκεφάλου και ο καταναλωτισμός που ο κανόνας έγινε νομίζω εξαίρεση. Η "ιδιαιτερότητά" μας είναι κυνηγημένη, υφίσταται διωγμό τα τελευταία χρόνια λόγω ...παγκοσμιοποίησης.
    Με τους εβραίους συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ολα τα κανάλια και τα μεγάφωνα εξυμνούν τη δική τους ιδιαιτερότητα. Πόσο συμπαθής και έξυπνος είναι ο ταπεινός εβραίος είναι βασικό σενάριο για σινεμά και τιβί. Τα τελευταία χρόνια που μεσουρανεί το σιωνιστικό λόμπυ στις ΗΠΑ τη θρησκεία τους την έκαναν έθνος, απαγορεύοντας ταυτόγχρονα ως εθνικιστικές τις αναφορές στα πραγματικά έθνη των οποίων είναι κι αυτοί γέννημα θρέμα. Δημιούργησαν δηλαδή εθνικό ζήτημα για τους εαυτούς τους εκ του μη όντως επειδή τους φύτεψε ο ιμπεριαλισμός στην Παλαιστίνη.
    Κατα τ' άλλα, οι κακοί εβραίοι είναι σαν τους κακούς έλληνες, άρπαγες, τσιφούτηδες, παραδόπιστοι, αναξιοπρεπείς. Οι καλοί έλληνες διαφέρουν ως (ελαφρώς))) δημιουργικότεροι λόγω της τεράστιας δυσκολίας να παράγεις έργο, καλλιτεχνικό ή άλλο στη χώρα μας. Ελληνικό λόμπυ ως γνωστόν δεν υπάρχει κι όπου εμφανίζεται λειτουργεί ως παράρτημα του εβραίικου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι μας λες, theodore;
    Από "κάπου εκεί πάνω" ήταν ο μισότρελλος θεολόγος σου;

    Μετά είμαστε εμείς οι ρατσιστές, ή εσύ που τσουβαλιάζεις όλους τους Βορειοελλαδίτες σε ένα "κάπου εκεί πάνω";

    Πριν ξαναγράψεις ό,τι γράψεις, κοιτάξου λίγο στον καθρέφτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όπου και να μπεις θα βρεις από έναν απολογητή των σιωνιστών και των γερμανοναζί. Οι γερμανοί λευκομογγόλοι και οι εβραιο-χαζάροι (τουρκικό φύλο) είναι το ίδιο και το αυτό. Και οι δύο προώθησαν την Γερμανική και Σιωνιστική ατζέντα. Για δείτε την θέση της Γερμανίας μέσα στην ΕΕ. Είναι ηγετική και μάλλον σημαίνει πως πέτυχε εως τώρα τους στόχους των ναζί, που π.χ. ήθελαν την Ελλάδα μέρος διακοπών για τους συνταξιούχους γερμανούς και βέβαια τους έλληνες ως υπανάπτυκτους σερβιτόρους (σας θυμίζει κάτι;). Οι εβραίοι πάλι με τις γνωστές μεθόδους έφτιαξαν το κράτος του Ισραήλ (να σημειωθεί πως είχαν μεταναστεύσει στην Παλαιστίνη πάρα πολλοί εβραίοι ως λαθρομετανάστες πριν γίνει κράτος το Ισραήλ) και με τις πλάτες Γερμανών, Άγγλων, Γάλλων και ΗΠΑ, λύνουν και δένουν σε μεγάλη ακτίνα γύρω από το κράτος τους. Ας πάψουν λοιπόν οι απολογητές να μας τα πρήζουν για τα "αγια έθνη" των γερμανών και των εβραίων, όπως επίσης πρέπει να σταματήσουν να βρίζουν το ελληνικό έθνος. "Καρφώνονται" τόσο πολύ που μόνο ως γραφικοί μπορούν να χαρακτηριστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 1 Ιούλιος 2008 9:02 πμ

    Ρε ανώνυμε, άσε τον theodore! Είναι απασχολημένος, μιλάει στο τηλέφωνο με τη μάνα του στο χωριό του, σε αλβανική διάλεκτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τωρα, κατι μας ειπες.
    Ποιος ονομασε τους αλλους, χαμουτζηδες, εγω;
    Ασε ρε φιλε, δε βγαινει τιποτα μ αυτα.
    Και ναι απο τη Δραμα ηταν ο ανθρωπος αυτος, και καμμια αλλη φορα, αμα θελεις, να σου γραψω και μερικα αλλα "κατορθωματα" του, για να γελασεις.
    Απο ο,τι βλεπω παντως, πολυ Λιακοπουλο βλεπετε και διαβαζετε εσεις εκει και μου θυμιζετε την εποχη, γυρω απο το 62, που η Θεσ/νικη, δεν ηταν ο,τι καλυτερο ειχαμε στην Ελλαδα.
    (Γκοτζαμανης, Εμμανουηλιδης, υποθεση Λαμπρακη και αλλα, που δε συμφερει να τα θυμομαστε παλι, γιατι κακο κανουν).
    Ας μην το κουρασουμε αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ theodore ... ΜΠΟΡΕΙΣ.
    ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΛΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΟΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΓΙΑ ῾῾ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ῾῾ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΟΙ ΚΕΜΑΛΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΕΙΚΟΣΤΟ ΑΙΩΝΑ

    Ο ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΟΣ ΚΑΙ Η ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ

    ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ
    http://www.hellenicgenocide.org/quotes/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. theodore, κι εσύ μου θυμίζεις το 2008 που η Αθήνα δεν είναι ό,τι καλύτερο έχει η Ελλάδα...

    Κάθε εβδομάδα καίγονται βιβλιοπωλεία...

    Κάθε μήνα αποκλείεται το κέντρο της πόλης από συμπλοκές των φασιστών της δεξιάς με τους φασίστες της αριστεράς...

    Χθες κιόλας είχαμε άλλη μια συμπλοκή με δύο τραυματίες...

    Κι αυτά όποτε δεν δίνετε ραντεβού στην Παιανία για να σκοτωθείτε αναλόγως με το αν είστε Ολυμπιακοί ή Παναθηναϊκοί...

    Μέσα σε ένα κλίμα γενικότερης σαπίλας και παρακμής... από το αθηναϊκό μιζοκρατικό πολιτικό σύστημα μέχρι το σταρ σύστεμ της πλάκας...

    ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΕΙΣ, theodore, όπως σου είπα, πριν γράψεις ό,τι γράψεις για τη Θεσσαλονίκη, κοίτα τα χάλια σου στον καθρέφτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Το βιβλίο "The Children of Moses," (Τα παιδια του Μωυσή) του Τούρκου κεμαλιστή Ergun Poyraz έχει στο εξώφυλλο τον Tayyip Erdogan μέσα σε ένα Εβραικό αστέρι του Δαβιδ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κύριοι της συντακτικής ομάδας του blog.
    Ο σχολιασμός μου μπορεί να σας φάνηκε ανάρμοστος αλλά ξεκίνησε από το δικό σας κείμενο που αντιγράφω παρακάτω :
    "Τώρα,το πως είναι δυνατόν ένα Γερμανικό μέσο ενημέρωσης να αναλαμβάνει το ρόλο υπερασπιστή Εβραικών τάφων είναι τουλάχιστον περίεργο.Πέρα απ'αυτό όμως υπάρχουν και ορισμένες σημαντικότατες ανακρίβειες όπως :
    α)Ο αριθμός 500.000 μόνο ως εξωπραγματικός μπορεί να εκληφθεί καθώς εκείνη την περίοδο η Θεσσαλονίκη αριθμούσε συνολικά λιγότερους από 100.000 κατοίκους."
    Αυτή αν δεν κάνω λάθος είναι δική σας επισήμανση και όχι της εφημερίδας.
    Στα 9 πρώτα σχόλια που γίνονται τα 6 έχουν έμμεση ή άμεση αναφορά στην απορία σας.
    Δεν θα συζητήσω για το ρατσιστικό των σχολίων μια και δεν είστε υπεύθυνοι γι' αυτό.
    Η επισήμανση για τα link δεν ήταν για το άρθρο της εφημερίδας όσο για τα Link που δίνεται στην απάντησή σας. Το site της αττικό μετρό είναι ελληνόφωνο.
    Η αναφορά στα ευρήματα του τάφου στα οποία έχετε αναφερθεί σε παλιότερο post σας έγινε κυρίως για την δεύτερη επισήμανσή σας όπου λέτε
    "β)Σύμφωνα με γνωστούς αρχαιολόγους,υπάρχουν όντως μερικές εκατοντάδες τάφων κοντά στη σημερινή βιβλιοθήκη του ΑΠΘ αλλά "υπολογίζονται σε περίπου 800 με μικρή αρχαιολογική αξία"."
    Ενώ εσείς οι ίδιοι στο post σας, από όπου και αντιγράφω, λέτε
    " Επιπλέον, η προϊσταμένη της ΙΣΤ’ Εφορείας ΚλασικώνΑρχαιοτήτων, εκτιμούσε μέχρι πριν από μερικές εβδομάδες ότι στην περιοχή της Βιβλιοθήκης βρισκόταν το φτωχότερο τμήμα του ανατολικού νεκροταφείου της Θεσσαλονίκης, καθώς οι περισσότεροι τάφοι φαίνεται να ανήκαν σε άτομα της κατώτερης κοινωνικής τάξης. Το πρόσφατο εύρημα όμως ανατρέπει αυτές τις εκτιμήσεις."
    Σε ότι αφορά των αριθμό των τάφων, επίσης από το δικό σας ίδιο post, καταλαβαίνω ότι οι 800 τάφοι είναι της ελληνιστικής περιόδου και δεν υπολογίζονται καθόλου οι εβραϊκοί
    "Σε έκταση που υπερβαίνει τα 2.650 τ.μ. νοτίως της Κεντρικής Βιβλιοθήκης του πανεπιστημίου, στο χώρο που προβλέπεται να καταλάβουν οι εγκαταστάσεις αλλαγής τροχιογραμμών του μετρό, έχουν εντοπιστεί τους τελευταίους μήνες περισσότεροι από 800 τάφοι(φώτο), οι οποίοι χρονολογούνται στην περίοδο από τους ελληνιστικούς χρόνους ώς τον 4ο μ.Χ. αιώνα. "
    Δεν σας μέμφομαι για επίθεση στην εβραϊκή κοινότητα αλλά 'οτι στην προσπάθειά σας να βρείτε τι και αν κρύβετε κάτι πίσω από το δημοσίευμα, προβήκατε σε πρόχειρες, κατά την γνώμη μου, εικασίες που δημιουργήσανε μια ροή σχολίων που άγγιξε τον ρατσισμό.
    Αν η τελευταία μου πρόταση σας έθιξε, ζητώ συγνώμη αλλά ήταν πιο πολύ εκνευρισμός για τα σχόλια που διάβαζα. Σε κάθε περίπτωση θέλω να πιστεύω ότι τώρα καταλάβατε τι εννοούσα. Συγνώμη για τον χώρο που καταχράστηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΠΑΟΚΑΡΑ
    ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ
    ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ..

    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΜΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΑΟΚΑΡΑ
    ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ
    ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ..

    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΜΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΑΟΚΑΡΑ
    ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ
    ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ..

    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΜΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΠΑΟΚΑΡΑ
    ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ
    ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ..

    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΜΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. argos
    ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Το ποιός είμαι φαίνεται από την διαδικτυακή περσόνα που έχω επιλέξει από τον Ιανουάριο του 2005 που γράφω στα blog.Το ποιός είναι ο Δημητράς δεν έχω ιδέα, όπως και το ποιός ανώνυμος είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. O ΟΡΟΣ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ, ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΛΠ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΛΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ, ΝΑ ΑΣΤΙΕΥΤΕΙ, Η ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗ ΤΟΝ ΠΟΥΝ ΡΑΤΣΙΣΤΗ.

    ΒΑΛΤΕ ΣΕΛΟΤΕΙΠ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΣΤΕ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ.

    ΑΛΛΟΙΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 2.31 γι αυτο γραφω μονο για τον παοκ

    ΑΝΤΕ ΜΠΑΟΚΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 1 Ιούλιος 2008 2:21 μμ
    ῾῾Το ποιός είμαι φαίνεται από την διαδικτυακή περσόνα που έχω επιλέξει από τον Ιανουάριο του 2005 που γράφω στα blog.῾῾

    ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ argos
    ΚΑΙ ΤΡΙΓΥΡΙΖΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ;

    ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
    Ο ΑΡΓΟΣ Ο ΠΑΝΟΠΤΗΣ (ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ) ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΜΕ ΕΚΑΤΟ ΜΑΤΙΑ. ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ Η ΗΡΑ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ ΤΗΝ ΙΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μερικές πληροφορίες για τους αναγνώστες σας που πολλοί χαρακτηρίζονται από άγνοια και μίσος προς τους συμπατριώτες τους:

    1. το εβραϊκό νεκροταφείο δημεύθηκε από το Ελληνικό Κράτος στις 14 Οκτωβρίου του 1943 γιατί "είχε εγκαταλειφθεί από τους ιδιοκτήτες του". Σαν να λέμε οτι το χωριό Διστομο δημεύθηκε γιατί πλέον είχαν σφαγεί οι κάτοικοι του.

    2. οι εβραϊκές περιουσίες μετά τον πόλεμο ποτέ δεν αποδόθηκαν στους κληρονόμους γιατί οι δωσίλογοι είχαν ενσωματωθεί στις ελληνικές κρατικές δομές.

    3. Το νεκροταφείο δεν καταστράφηκε από τους γερμανούς αλλά από τον Δήμο της Θεσσαλονίκης και με κοινή πρωτοβουλία ομάδων της πόλης και του Γενικού Διοικητή Μακεδονίας Σιμωνίδη.

    4. Οστά βρισκόντουσαν μέχρι την δεκαετία του 70 σε έργα στο ΑΠΘ, ενώ ακόμα επιζεί ένας τάφος που μπορούν να επισκεφθούν οι συνωμοσιολάγνοι αναγνώστες σας.

    5. Ταφόπλακες συνεχίζουν να υπάρχουν σε διάφορες περιοχές, έχοντας χρησιμοποιηθεί σε διάφορα έργα. Μάλιστα πολλές χρησιμοποιήθηκαν για την επισκευή του καθεδρικού του Αγ.Δημητρίου.

    6. Η συνολική επιφάνεια ήταν 357.796 τετραγωνικά μέτρα και υπολογίζεται να περιέχει 500.000 τάφους. Οι εβραϊκή πίστη απαγορεύει την εκταφή των νεκρών και καλό είναι οι αναγνώστες να θυμούνται οτι εβραίοι ζουν στη Θεσσαλονίκη από την εποχή του Αποστόλου Παύλου, δηλαδή κοντά 2000 χρόνια.

    Για φωτογραφίες και βιβλιογραφία μπορείτε να επισκεφθείτε την ακόλουθη ανάρτηση:
    http://abravanel.wordpress.com/2007/05/05/the-jewish-cemetery-of-thessaloniki-part-1/
    (φωτογραφίες στο 3ο μέρος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καπως ετσι ειναι φιλε μου τα πραγματα, αλλα φαινεται οτι υπαρχει αυτη η προκαταληψη και αυτος ο ρατσισμος, που ερπει εδω και αιωνες, εναντιον των Εβραιων.
    Οφειλεις ομως να ομολογησεις και εσυ, οτι το κρατος του Ισραηλ, κανει με τις επιλογες του, πιο ευκολη τη διεισδηση αυτης της προκαταληψης,οποτε την πληρωνουν ανθρωποι, που δε φταινε γι αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Υπάρχει ένας μύθος που επαναλαμβάνει οτι το κράτος του Ισραήλ ευθύνεται για τον αντισημιτισμό. Να υπενθυμίσω οτι ο αντισημιτισμός υπάρχει εδώ και εκατοντάδες χρόνια χωρίς την "δικαιολογία" του ισραήλ.

    Το Ολοκαύτωμα 60.000 ελλήνων από Αθήνα, Αρτα, Χανιά, Ηράκλειο, Βόλο, Κέρκυρα, θεσσαλονίκη, Σέρρες, Βέροια, Ιωάννινα, Δράμα, Διδυμότειχο και άλλες πόλεις δεν έγινε για τη Μ.Ανατολή. Ουτε τα πογκρόμ του Κάμπελ στη Θεσσαλονίκη ή στη Κέρκυρα έγιναν λόγω των Παλαιστινίων. Και ούτε προφανώς γίνεται πιστευτό τώρα οτι η επικράτηση των δωσίλογων μεταπολεμικά και η συγκάλυψη του εγκλήματος της καταστροφής του νεκροταφείου γίνονται εις ένδειξης αλληλεγγύης.

    Οποιος πιστεύει οτι ο αντισημιτισμός είναι ένας καρκίνος που πλήττει έλληνες και στρέφει έλληνες εναντίον ελλήνων οφείλει πρώτα να κοιτάξει την δική του αυλή . Οι Εβραίοι Ελληνες δεν εμφανίστηκαν το 1943 και συμμετείχαν πλήρως στο σύνολο των αγώνων του ελληνικού έθνους, η όποια σύνδεση με ένα τρίτο κράτος όπως το Ισραήλ γίνεται εκ του πονηρού - ο καθένας μπορεί να αφήνει το μίσος του να τον οδηγεί και να αναπαράγει φήμες που άκουσε το απόγευμα από τον κ.Λιακόπουλο ή τον κ.Καρατζαφέρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ναι ρε συ,(με την καλη εννοια το ρε),αλλα εγω σου λεω οτι ΤΩΡΑ,με την πολιτικη αυτη, βοηθαει να ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ αυτη η κατασταση.Οχι οτι ειναι η αιτια γι αυτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. abravanel, αιτία του αντισημιτισμού δυστυχώς είναι οι ίδια η εβραΪκή θρησκεία.

    Ποια άλλη θρησκεία ευχαριστεί τον Θεό κάθε Σάββατο βράδυ που:
    1)διαχώρισε το φως από το σκότος
    2)διαχώρισε το ιερό από το ανίερο
    3) διαχώρισε τον Ισραήλ από τα έθνη
    Ε;

    Επίσης, αν και ο Δεύτερος Ναός συλήθηκε από τους Ρωμαίους και καταστράφηκε από τους Σύριους, οι Εβραίοι γιορτάζετε το Χάνουκα σαν γιορτή κατά των Ελλήνων.

    Όσον αφορά την ελληνική εθνική συνείδηση, έχεις δίκιο. Οι Εβραίοι της Ελλάδας έχουν ελληνική εθνική συνείδηση. Οι Ρωμανιώτες είχαν πάντα. Οι Θεσσαλονικείς, όμως, όχι. Ο παππούς του Σαρκοζύ δεν είχε καμμία σχέση με Ελλάδες και ελληνισμούς, ένιωθε κατά κύριο λόγο Σαλονικάι και κατά δεύτερο λόγο Οθωμανός. Οι Θεσσαλονικείς Εβραίοι απέκτησαν σταδιακά ελληνική εθνική συνείδηση, από το 1912 και μετά.

    Αλλά πώς νιώθει ο μέσος Έλληνας Εβραίος όταν κάθε Σάββατο ευχαριστεί τον Θεό που τον διαχώρισε από τον Έλληνα Χριστιανό, και κάθε Δεκέμβριο γιορτάζει τη νίκη των Εβραίων ενάντια στους Έλληνες;

    Σκέψου λίγο, μήπως ο αντισημιτισμός είναι η ανταπόδοση εκ μέρους των "εθνικών" προς εσάς του θεοποιημένου ρατσισμού που αποκαλείτε θρησκεία;

    Ναι, abravanel, έχεις δίκιο για τις εβραϊκές περιουσίες τής Θεσσαλονίκης. Δημεύτηκαν. Όπως και οι ελληνικές περιουσίες τής Δυτικής Ιερουσαλήμ από το Ισραήλ το 1948. Κατάγομαι από οικογένεια Ελλήνων τής Παλαιστίνης και ξέρω: Έμεκ Ρεφαΐμ, Καταμών, Μιγκράς α-Γεβανί... όλες αυτές οι συνοικίες ήταν ελληνικές.

    Οι Ισραηλινοί δεν δήμευσαν απλώς ερημωμένα σπίτια, αλλά ΕΔΙΩΞΑΝ τους μη Εβραίους από τη Δυτική Ιερουσαλήμ, σεβόμενοι μόνο την περιουσία των Εκκλησιών. Έτσι φύγαμε κι εμείς από την Ιερουσαλήμ, επειδή το σπίτι μας δεν ανήκε στο Πατριαρχείο.

    "Οφθαλμόν αντί οφθαλμού" που λένε και τα ιερά σας κιτάπια, abravanel...

    ...κι ας μένει όλος ο κόσμος τυφλός, που έλεγε κι ο Γκάντι.

    Σταματήστε να αντιμετωπίζετε τους μη Εβραίους σαν μιάσματα, σταματήστε να συμπεριφέρεστε λες και μόνο εσείς έχετε υποφέρει σε αυτόν τον ματοκυλισμένο πλανήτη, σεβαστείτε τον πόνο των άλλων λαών, και τότε θα δείτε πώς θα περιοριστεί κι αντισημιτισμός και όλα.

    Κι αυτά τα λέω εγώ, Έλληνας με απώτερη καταγωγή από την Παλαιστίνη, που γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, και που θα προτιμούσα χίλιες φορές να ζω σε μια ανεξάρτητη Θεσσαλονίκη μαζί με τους Εβραίους και τους Τούρκους της, παρά σε αυτό το Διαφθοριστάν, για να με καταδυναστεύουν, να με κλέβουν, να με περιφρονούν και να με κοροϊδεύουν οι μαλάκες οι Αθηναίοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλα το πηγαινες, μεχρι ενα σημειο και μετα τοχεσες το θεμα.
    Τι σου φταινε παλι οι Αθηναιοι, οταν το ζητημα της διαφθορας, ειναι πανελληνιο;
    Εγω εχτισα στην Καλλικρατεια, καιγοντας και αρπαζοντας ο,τι μπορουσα;
    Εγω δηλητηριασα την Κορωνεια;
    Εγω πεταω τα σκουπιδια μου στην αυλη του αλλου, με το ετσι θελω;
    Για μπαστα λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν θα μου πεις εσύ theodore τι πάω καλά και τι όχι.

    Το Ελλαδιστάν είναι ΔΙΚΟ σας δημιούργημα, των Αθηναίων.

    Εμείς είμαστε απλά η αποικία σας.
    Νομίζουμε ότι είμαστε ελεύθεροι αλλά δεν είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. theodore kai 12.52 den pate kala.
    eidika esy 12.52 poly komplex re file.
    kai gw salonikios eimai alla tetoies vlakeies mono apo paokia teleiwmena exw akousei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Κόμπλεξ ε, 12:59;

    Καλά.
    Κάτσε δούλευε εσύ, αν έχεις δουλειά και δεν έφυγε η εταιρεία σου στην Αθήνα, για να πληρώνεις φόρους για να κάνει μπιντέ η Γιάννα και δωράκια ο Χριστοφοράκος.

    Οι Αθηναίοι μας κλέβουν, και σαν να μη φτάνει αυτό, μας κοροϊδεύουν κι απόπάνω, κι εσύ που κάθεσαι όλη μέρα στην τιβί τρως την προπαγάνδα περί χαλλλαρής Θεσσαλονίκης με το κιλό και με λες μετά κομπλεξικό.

    Το πολιτικό μας σύστημα είναι φτιαγμένο και ραμμένο από τους Αθηναίους. Κοροϊδεύουν οι Αθηναίοι τον Ψωμιάδη, κι εγώ σε ρωτάω: ποιος μας κότσαρε τον Ψωμιάδη; Η ΝΔ, δηλαδή ένα αθηναϊκό κόμμα. Θα μου πεις, ναι αλλά εμείς τον ψηφίζουμε... Θα σου πω, ναι, έτσι είναι, άνθρωποι σαν κι εσένα τον ψηφίζετε, που κάνετε ό,τι σας πει το κόμμα. Γιατί είστε ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ και δεν το καταλαβαίνετε. Νομίζετε ότι η Αθήνα και η εκάστοτε μιζοκυβέρνηση που είναι βουτηγμένη στα σκατά νοιάζονται για σας.

    Είδες τι λέει ο theodore; Το ζήτημα της διαφθοράς είναι πανελλήνιο.
    Βέβαια.
    Όταν η Θεσσαλονίκη έχει ένα πρόβλημα, πχ με τον Τσενάι ΄και τη σημαία ή τώρα με το εβραϊκό νεκροταφείο, ο theodore μας κουνάει το δάχτυλο και μας λέει πόσο ρατσιστές είμαστε και δεν συμμαζεύεται.

    Όταν όμως το πρόβλημα το έχει η Αθήνα, τότε όλως δια μαγείας, το πρόβλημα γίνεται πανελλήνιο!

    Ωραίο κόλπο για να βγαίνει η Αθήνα πάντα λάδι!

    Όσο για την Καλλικράτεια, theodore, έχει περισσότερο πράσινο από όλη την Αττική μαζί. Κασσάνδρα ήθελες να γράψεις.

    Δεν λέω ότι δεν υπάρχει διαφθορά εδώ. Αλλά το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, έτσι theodore;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλά το ψάρι σίγουρα βρωμάει από το κεφάλι. Το ψωμιάδη η Αθήνα τον έστειλε, όπως και τον Άνθιμο.

    Αλλά το θέμα είναι άλλο. Σε όλες τις πόλεις του κόσμου που έγινε μετρο κινδύνεψαν να καταρρεύσουν μερικά παλιά σπίτια. Στη Θεσσαλονίκη από τα έργα του μετρό θεωρείται ότι κινδυνεύει να καταρρεύσει όλο το οικοδόμημα της πόλης άμα αρχίσουν να βγαίνουν στο φως οι τάφοι των Εβραίων, Βουλγάρων, Τούρκων κλπ. προκατόχων της πόλης.
    Ρε παιδιά, αν το έδαφος της πόλης είναι τόσο σαθρο ας μην το κάνουμε τελικά το μετρό. Ας διακοπούν οι εργασίες λόγω εδαφοστατικών προβλημάτων της κοινωνίας. Το υπέδαφος της πόλης είναι εθνικά επικίνδυνο. Οι μνήμες της πόλης θα εκλύωνται από τις στοές του μετρό και θα δηλητηριάζουν την εθνική συνείδηση των κατοίκων της πόλης.

    Μην το ψάχνετε, ο σκοταδισμός φταίει για την παρακμή της Θεσσαλονίκης. Ο οποίος δεν είναι 100% εισαγώμενος από την Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ενω εσύ 1.14 που ψηφιζεις 20 χρονια ψωμιαδη-παπαγεωργοπουλοπροφανως δεν εχεις μαθει για τα σκανδαλα σε δημο και νομαρχια και νομιζεις πως για το χαλι σου φταει η αθηνα.
    κλασσικος βλαχος της θεσσαλονικης.
    δεν υπαρχει ασθηνα-θεσσαλονικη-λαρισα κλπ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΠΑΥΛΟΣ,ΜΕΝΕΜΕΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Γιατί, 1:27, τον Άνθιμο η Αρχιεπισκοπή, δηλαδή η Αθήνα δεν τον έστειλε;

    Όσο για το ευφυολόγημα που έγραψες περί κατάρρευσης του ιδεολογικού οικοδομήματος τής πόλης, καλά... εντάξει, μας τά'παν κι άλλοι... Και άνοιξε κάνα βιβλίο ιστορίας πριν γράψεις για Βούλγαρους προκατόχους τής Θεσσαλονίκης.

    Στη Θεσσαλονίκη ξέρουμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ την ιστορία τής πόλης μας και την υπερασπιζόμαστε. Ξέρουμε ΟΛΗ την ιστορία της πόλης μας, βέβαια, όχι μόνο από το 1453 και μετά.

    ΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ξέρει για το εβραϊκό νεκροταφείο, και κακώς που δεν υπάρχει ένα μνημείο στο ΑΠΘ, αλλά οι αντιδράσεις ποθ διαβάζεις εδώ, πολλές τραβηγμένες, έχουν να κάνουν με μια τρομερή αγανάκτηση των Θεσσαλονικιών όταν ένα κομμάτι της ιστορίας τους υπερυψώνεται και καθαγιάζεται σε βάρος των άλλων, τα οποία δαιμονοποιούνται.

    Μιλώντας για ιστορία πόλεων, εσείς οι Αθηναίοι ξέρετε ότι μέχρι το 1830 η Αθήνα ήταν μια χούφτα στάνες και ότι σε ΟΛΗ την Αττική μιλιόντουσαν ΜΟΝΟ αρβανίτικα και καθόλου ελληνικά; Ξέρετε ότι ο Όθωνας γκρέμισε βυζαντινά ξωκκλήσια και τουρκικά τζαμιά για να απελευθερώσει τους αρχαιολογικούς χώρους τής Ακρόπολης και της Αγοράς, έτσι ώστε να μπορεί ελεύθερος να μ@λ@κίζεται ότι είναι ο συνεχιστής τού Περικλή;

    Δεν τα ξέρετε. Νομίζετε ότι στο αίμα σας κυλάει το αίμα τού Σωκράτη.

    Λοιπόν, πριν ξκαναγράψετε οτιδήποτε για τη Θεσσαλονίκη, δείξτε λίγο σεβασμό για μια πόλη που από τότε που προσαρτήθηκε στο Γιουνανιστάν μόνο καταστροφές έχει υποστεί, και τραγικά τραύματα, προκειμένου πάντα να περνάτε εσείς εκεί κάτω καλά.

    Και ας μη μιλάει για σκοταδισμό η Αθήνα, εντάξει; Τα έγραψα και παραπάνω. Δεν περνάει μήνας που να μη σκοτώνονται ακροαριστεροί με ακροδεξιούς, ολυμπιακοί με παναθηναϊκούς, μετανάστες με χρυσαυγίτες, που να μην καίγονται βιβλιοπωλεία, που να μην κατεβαίνουν έργα τέχνης από εκθέσεις (Outlook, ArtAthina), ο Καρατζαφέρης εκεί έβγαλε το μεγαλύτερο ποσοστό του (14% στις νομαρχιακές τού 2000), ο 1 στους 60Αθηναίους ψήφισε για δήμαρχο τον Ζαφειρόπουλο που ζητά εξόντωση των μεταναστών, κι άλλα πολλά.

    Όσο για σένα, Παύλε από τη Μενεμένη, τον πιο υποβαθμισμένο δήμο όλου του πολεοδομικού συγκροτήματος τής Θεσσαλονίκης, συνέχισε να βαυκαλίζεσαι με τα περί Ελλάδας. Αν νομίζεις ότι η Αθήνα νοιάζεται για σένα επειδή είμαστε όλοι Έλληνες, είσαι βαθιά νυχτωμένος. Έμαθες ότι η Siemens Θεσσαλονίκης κλείνει γιατί προφανώς δεν έχει λεφτά να συντηρήσει το εδώ εργοστάσιο; Πού να τα βρει η καημένη η Siemens τα λεφτά; Αφού της φεύγουν κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για λαδώματα Αθηναίων. Αλλά εσύ, αγόρι μου, συνέχισε να νομίζεις ότι είμαστε όλοι μια χώρα κι ένας λαός.

    Και δεν σου φταίει ούτε ο δικομματισμός, ούτε ο υδροκεφαλισμός της Αθήνας, ούτε η διαφθορά της εκάστοτε κυβέρνησης, ούτε το ότι σου πίνουν το αίμα με τους φόρους χωρίς ποτέ να δεις χαΐρι, ούτε η αποβιομηχάνιση, ούτε τίποτα. Εγώ σου φταίω, ο "βλάχος" (sic! ρατσιστικός χαρακτηρισμός) Θεσσαλονικιός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΦΙΛΕ 2 Ιούλιος 2008 1:14 πμ

    ΑΘΗΝΑ = ΕΠΑΡΧΙΑ
    ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ
    ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΣΟΥ

    ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΘΝΟΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ
    ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΑΛΛΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΡΗΤΙΚΟΣ Η ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ.
    ΑΛΛΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ.

    ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΣΕ ΚΡΑΤΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΗΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ, ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΣΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΡΑΤΗ - ΟΧΙ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΠΩΣ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ. ΟΠΩΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ.

    Η ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΟΠΩΣ Η ΑΘΗΝΑ.

    ΚΑΛΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ
    ΔΕΝ ΜΑΣΙΕΤΑΙ ΟΜΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μπορει να ειναι ετσι, προβοκατσια, αλλα νομιζω οτι οι πιο πολλοι εδω, αγνοι ειναι, που απλως, αγονται και φερονται απο πολιτικαντηδες, που τους κοροιδευουν και τους βαζουν μπροστα την Αθηνα οτι και καλα αυτη φταιει και σκατα στα μουτρα τους.(Των πολιτικαντηδων δηλαδη).
    Στο ιδιο ζουμι βραζουμε ρε φιλε κι εσεις και μεις και οι αλλοι. Δεν το καταλαβες ακομη;
    Μακαρι να εφευγε η πρωτευουσα απο δω και να πηγαινε οπου στο διαολο θελει.
    Ετσι κι αλλοιως, ακινητα για να χασουν αξια, δεν εχω.
    Για χαλαρωσε λοιπον, γιατι εγω με το αγχος που ειχα, ετρεχα για στεφανιογραφιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μπορείτε παρακαλώ να παραθέσετε τον σύνδεσμο προς το άρθρο γιατί οι έρευνες στο sueddeutsche.de για θεσσαλονίκη, σαλονίκη κτλ δεν δίνουν αποτέλεσμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΤΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΘΗΝΑ 2 Ιούλιος 2008 9:37 πμ
    ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
    ;
    ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ;
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.

    ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ( ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΥ);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΤΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΘΗΝΑ 2 Ιούλιος 2008 9:37 πμ
    ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΜΑΝΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ;

    ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ;
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.

    ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ;
    ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. 2 Ιούλιος 2008 9:37 πμ

    Οπως βλέπεις και από το τελευταίο άρθρο του
    GREECE-SALONIKA
    ῾῾Απάτη 5 εκ.ευρώ στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης῾῾
    τα προβληματα είναι τα ιδια
    δεν υπάρχει διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. abravanel

    astieakia

    dpoioi einai Ebraioi apo toyw Ellhnew politikoyw.

    http://abravanel.wordpress.com/2008/06/15/pasok-the-great-jewish-political-party/


    ta ebalew me ton Anthymoy
    zhtate kai ta rasa toy

    http://abravanel.wordpress.com/2008/06/15/pasok-the-great-jewish-political-party/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ασχετο, αλλα γιατι κανει μια ωρα, για να κατεβασει μια σελιδα απο το site σας;
    Εχω συνδεση, 24Mbps και υποφερω να την κατεβασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΘΟΔΩΡΑΚΗ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ 24ΑΡΙ ΚΑΙ ΔΕ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΓΙΑ ΨΑΞΕ ΚΑΝΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙ ΣΤΟ PC ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. 800 εβραικοι ταφοι(ακου 500 χιλ!) στην πανεπιστημιουπολη.και μερικες χιλιαδες ελληνων και αλλων παλι κατω απο την πολη σε ολη την υπερχιλειτη ιστορια της πολης...
    εκτος και αν καποιοι θεωρουν πως στο υπεδαφος μονο ταφοι εβραιων υπαρχουν..

    οι ανασκαφες οπου και αν γινονται πρωτα πρωτα ταφους βρισκουν...και οχι εβραικους...ε στο απθ εχει μερικες εκατονταδες...σε αλλο σημειο τουε εδαφους του απθ εχει βυζαντινους,ρωμαικους κτλ...

    δεν συνηθιζεται να γινεται ντορος για την ερευση ταφων αλλων εποχων,αλλα προφανως οι τυψεις της γερμανιας ειναι εντονες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Filoi prosechete ti grafete giati oi praktores toy israhlsas parakoloythoun opos o proktoraw abravanel
    kai o dhmhtras kai alloi.

    an thelete ellada tote prepei na fygoyn oloi oi ksenoi apo thn xhora ton ellinon.

    mia phili legetai phili mono otan ta atoma poy thn apartizoyn
    exohn to idio aima
    to idio DNA
    thn idia glosa
    thn idia thriskia
    ta idia ethima.

    mhn afhnetai na sas koroideyoyn allo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. πογκρόμ του Κάμπελ στη Θεσσαλονίκη???????
    1 Ιούλιος 2008 9:18 μμ

    "
Όπως προκύπτει από τις ίδιες τις εβραϊκές μαρτυρίες (περιοδικό «Χρονικά», τεύχος Μαΐου-Ιουνίου 1994, σελ. 24), οι εβραίοι ανέκαθεν απομυζούσαν τον Μακεδονικό και κατ' επέκταση τον γηγενή Ελληνισμό. Τα ακόλουθα στοιχεία είναι ιδιαιτέρως αποκαλυπτικά των παρασιτικών δραστηριοτήτων τους: «Στα 1821, κατά την έκρηξη της ελληνικής επανάστασης, πολλοί χριστιανοί της Θεσσαλονίκης συνελήφθησαν. Για την απελευθέρωση τους, οι Τούρκοι αξιωματούχοι εισέπραξαν ως λύτρα 440.000 γρόσια. Για να συγκεντρώσουν αυτό το ποσόν οι χριστιανοί, δανείσθηκαν από Εβραίους τραπεζίτες προς 30-50% επιτόκιο, με ενέχυρο τιμαλφή και σκεύη των ναών, λαμβάνοντας μετρητά το ένα δεύτερο ή ένα τρίτο της αξίας. .."


    Οι εβραίοι τοκογλύφοι με πρωτοπόρους τους αδελφούς Μοδιάνο, είχαν απομυζήσει κατά τέτοιο τρόπο την πόλη,....


    Οι εβραίοι εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την δεινή θέση στην οποία είχε περιέλθει το Ελληνικό στοιχείο κατά τη διάρκεια της τουρκοκρατίας, θησαυρίζοντας στην κυριολεξία. Οι ίδιοι οι εβραίοι, στα «Χρονικά», ομολογούν: «Από τον 18ο αιώνα, καθώς ο χρηματικός φόρος γενικεύθηκε στην οθωμανική αυτοκρατορία, ολοένα και περισσότερα χωριά άρχισαν να δανείζονται από πλούσιους εβραίους ή τούρκους με πολύ υψηλό επιτόκιο, με αποτέλεσμα να μετατρέπονται σταδιακά σε τσιφλίκια, στο βαθμό που οι κάτοικοι των χωριών αδυνατούσαν να ανταποκριθούν στους βαρείς φόρους και τους αυξανόμενους τόκους. Πολλά χωριά από τη Θεσσαλονίκη είχαν αυτή την τύχη», («Χρονικά», Μάιος - Ιούνιος 1994).
Κάτω μόνο από αυτό το πρίσμα μπορεί να εξαντληθεί η πυρπόληση του εβραϊκού συνοικισμού Καμπέλ στη Θεσσαλονίκη, όπως άλλωστε και της συναγωγής τους, κατά την προπολεμική περίοδο, από την Ελληνοκεντρική οργάνωση ΕΕΕ, μία αντίδραση που υποδήλωνε την αγανάκτηση των Θεσσαλονικέων, για τα δεινά που είχαν υποστεί από την απάνθρωπη εβραϊκή εκμετάλλευση..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Bookmark and Share