Πάνω από 524 εκατ. προσβάσεις σε ιστοσελίδες μέσω του Google.gr! - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Πάνω από 524 εκατ. προσβάσεις σε ιστοσελίδες μέσω του Google.gr!

Eντυπωσιακά στοιχεία από ομιλία του country manager της εταιρείας-κολοσσού στη Θεσσαλονίκη.

Ξεπερνούν σε αριθμό τον συνολικό πληθυσμό της Ευρώπης οι προσβάσεις σε ιστοσελίδες, που πραγματοποιήθηκαν μέσω του ελληνικού δικτύου του Google, σε μόλις ένα τρίμηνο.
Συγκεκριμένα, τα "χτυπήματα" μέσω του ελληνικού Google έφτασαν τα 524.000.000 στο τελευταίο τρίμηνο 2008, αυξημένα κατά 97% σε σχέση με το...διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου του ιδίου έτους, όπως επεσήμανε ο country manager Ελλάδα της εταιρείας, Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας, μιλώντας σε εκδήλωση του Συνδέσμου Εξαγωγέων B. Ελλάδος, για την ψηφιακή υποστήριξη της εξωστρέφειας.

Ο ίδιος σημείωσε ότι το ελληνικό Google "σερβίρει" σήμερα διαφημίσεις στα 40 ελληνικά sites με τη μεγαλύτερη προσβασιμότητα μέσω του "Google AdWords" και ότι το 81% της κίνησης στο διαδίκτυο συνδέεται με μηχανές αναζήτησης. Υπενθύμισε ότι, πλέον, το 60% των ελληνικών νοικοκυριών διαθέτει σύνδεση στο Ιντερνετ και το 49% είναι συνδεδεμένο ευρυζωνικά. Παράλληλα, το 81% των ελληνικών επιχειρήσεων άνω των δέκα εργαζομένων είναι on-line. Το κοινό αυτό μπορεί να εμπεριέχει χιλιάδες δυνητικούς πελάτες, αν η επιχείρηση αξιοποιήσει τις ευκαιρίες, πχ, μέσω του διαφημιστικού προγράμματος adwords.google.gr.
Μέσω του adwords, η ελληνική επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα της παγκοσμίως, με οποιοδήποτε ποσό αυτή διαθέτει (πληρώνοντας μόνο όταν κάποιος κάνει «κλικ» πάνω στη διαφήμισή της).
Μόλις στο 1% του συνολικού το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα
Την "πεπατημένη" φαίνεται ότι ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις σε ό,τι αφορά τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), αφού τις χρησιμοποιούν περισσότερο για χρηστικά θέματα (όπως η ενημέρωση λογιστηρίου) και λιγότερο για "δημιουργικές" εφαρμογές (π.χ., ίδρυση ηλεκτρονικού καταστήματος). Ετσι, το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν ξεπερνά το 1% του συνολικού εμπορίου στην Ελλάδα, έναντι μέσου όρου 12% στην ΕΕ.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε στην εκδήλωση ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ, Βασίλης Θωμαΐδης, η χρήση ΤΠΕ από τις ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα περιορίζεται στην ενημέρωση εσωτερικών διαδικασιών: λογιστηρίου (63%), αποθήκης (51%), διαχείρισης διανομής (34%) και διαχείρισης παραγωγής (32%). Κι αυτό, τη στιγμή που οι ΤΠΕ μπορούν να αποτελέσουν παράγοντα-κλειδί για την ενίσχυση των εξαγωγών.

"Η χρήση ΤΠΕ συμβάλει στην αναδιοργάνωση και απλοποίηση της εργασίας και στην αποδέσμευση πόρων, με αποτέλεσμα την υψηλότερη κερδοφορία των επιχειρήσεων. Επίσης, οδηγεί στην ανάπτυξη νέων προϊόντων", κατέληξε και ανέφερε το παράδειγμα της γερμανικής "Augenoptik Bennewitz", που μέσα σε λίγα χρόνια κατόρθωσε να αυξήσει κατά 60% την καταναλωτική κίνηση στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και άνοιξε νέες αγορές μέσω Διαδικτύου (π.χ., Αυστρία, Ελβετία, Σκανδιναβία).

Στο μεταξύ, στη δημιουργία συμπαγούς δικτύου ελληνικών επιχειρήσεων ΤΠΕ και επιλεγμένων εταιριών του εξωτερικού στον ρόλο δυνητικών πελατών, στοχεύει το έργο του ΣΕΒΕ, με τίτλο «Ανάπτυξη Ψηφιακών Εφαρμογών για την Προώθηση της Εξωστρέφειας της Eλληνικής Οικονομίας και των Ελληνικών Επιχειρήσεων ΤΠΕ».

Όπως εξήγησε ο εντεταλμένος σύμβουλος του ΣΕΒΕ, Αναστάσιος Αλεξανδρίδης, το έργο, διάρκειας 18 μηνών και προϋπολογισμού 484.100 ευρώ, περιλαμβάνει δράσεις όπως: χαρτογράφηση συναλλαγών ΤΠΕ με το εξωτερικό, ανάπτυξη και διάθεση Δεικτών Εξαγωγιμότητας ΤΠΕ, που αφορά σε 60 τουλάχιστον επιχειρήσεις και παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών προώθησης εξωστρέφειας (πχ, ηλεκτρονική διερμηνεία).

Ο προϊστάμενος της Μονάδας Προγραμματισμού Υπηρεσίας Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση", Εμμανουήλ Γιαμπουράς, παρουσίασε τις νέες δράσεις του προγράμματος καθοδόν προς το 2013._

ού
Bookmark and Share