Ποιούς ..."απειλεί" ενδεχόμενη επιτυχία του Λ.Παπαδήμου; - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Ποιούς ..."απειλεί" ενδεχόμενη επιτυχία του Λ.Παπαδήμου;


Απάντηση φίλου-αναγνώστη μέσω email στην ανάρτηση Ο Παπαδήμος δεν είναι ...Μεσσίας:


"Εγώ πάλι αν και έχω, τουλάχιστον με όσα έχω δει μέχρι στιγμής, αρκετή...
εκτίμηση στο πρόσωπο του κ. Παπαδήμου δεν μπορώ να είμαι καθόλου αισιόδοξος.
Πιστεύει αλήθεια κάποιος ότι οι δύο μεγάλες, αντε και οι μικρότερες, συμμορίες θα στηρίξουν τη νέα κυβέρνηση;

Φανταστείτε τι θα γίνει αν τα καταφέρει! Ότι δεν καταφέρνουν όλα αυτά τα σούργελα σε δεκαετίες, να τα καταφέρει ένας άνθρωπος σε λίγους μήνες!

Είμαι σίγουρος ότι κάθε σημαντική θετική ενέργεια της νέας κυβέρνησης θα υπονομευθεί όσο δεν πάει. Ίσως μάλιστα να θελήσουν να του χρεώσουν μια ενδεχόμενη χρεωκοπία για να έρθουν μετά οι ίδιοι ως εθνοσωτήρες!
Άλλωστε υπάρχουν κάποιοι μήνες μέχρι τις επόμενες εκλογές. Όλο αυτό το καραγκιοζιλίκι που λέτε ο σοφός ελληνικός λαός θα το έχει ξεχάσει προ πολλού και θα ξαναστηρίξει τις ίδιες αξιόπιστες λύσεις που επιλέγει τόσα χρόνια..

zorro" .


-Συμφωνούμε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share