"Έκρηξη" στις online αγορές... - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

"Έκρηξη" στις online αγορές...

 

Οι Έλληνες μπορεί να άργησαν λίγο αλλά -συνεπικουρούμενοι και από την κρίση- ανακαλύπτουν και αγκαλιάζουν τις αγορές μέσω διαδικτύου.
  • 38% αύξηση σε ένα χρόνο
  • Σχεδόν στα 3 δις ευρώ ο τζίρος!
Όπως προκύπτει από την ετήσια έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, όλο και... περισσότεροι καταναλωτές στη χώρα μας αρχίζουν να εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες και τις χαμηλότερες τιμές που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι οποίοι μάλιστα, κάνουν πλέον και πιο πολλές αγορές μέσω διαδικτύου.


Αύξηση 38% μέσα σε έναν χρόνο!
Συγκεκριμένα, η ανάπτυξη που παρουσίασε το 2012 το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι άκρως εντυπωσιακή, καθώς η έρευνα του ELTRUN δείχνει ότι συνολικά 1,9 εκατ. Έλληνες (από 1,5 εκατ. το 2011) αγόρασαν online προϊόντα ή υπηρεσίες.

Η συνολική αξία των αγορών που πραγματοποιήθηκαν ήταν της τάξεως των 2,9 δισ. ευρώ έναντι 1,8 δισ. ευρώ πέρυσι (αύξηση 38%), ενώ κατά μέσο όρο οι Έλληνες πραγματοποίησαν σε ετήσια βάση 20 αγορές μέσω Διαδικτύου (15 πέρσι) συνολικής αξίας 1600 ευρώ (από 1200 ευρώ πέρυσι).
Ο τομέας με την μεγαλύτερη αύξηση ήταν αυτός των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ενώ σημαντική αύξηση υπήρξε και στα είδη ένδυσης και υπόδησης.
Αξιοσημείωτη είναι πλέον η εμφάνιση για πρώτη φορά μίας νέας μεγάλης κατηγορίας υπηρεσιών γύρω από τις τηλεπικοινωνίες, ασφάλειες, ενοικίαση/πώληση, χρηματοοικονομικά/νομικά. Η έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες online καταναλωτές ξοδεύουν τα δύο τρίτα των χρημάτων που δαπανούν στο ίντερνετ αγοράζοντας προϊόντα/υπηρεσίες τεχνολογίας και τουρισμού και μόνο το ένα τρίτο σε όλες τις άλλες 20 κατηγορίες.


Ξενομανής και στο ίντερνετ ο Έλληνας!
Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι πως μόνο το 61% των αγορών πραγματοποιήθηκε σε ελληνικές ιστοσελίδες, σε αντίθεση με την τάση στην Ευρώπη όπου το 80% των αγορών είναι από εθνικές/τοπικές ιστοσελίδες

Ακόμη, οι ιστοσελίδες των on-line προσφορών επηρεάζουν τον Έλληνα, αφού οκτώ στους δέκα τα επισκέπτονται και έξι στους δέκα αγοράζουν μέσω των προσφορών.
Bookmark and Share