Ανάκαμψη στα έσοδα αναμένεται να δουν μετά από τέσσερα χρόνια οι ξενοδόχοι της συμπρωτεύουσας, με την εξέλιξη των κρατήσεων μέχρι τώρα να εξελίσσεται με ρυθμό που αφήνει πολλά περιθώρια αισιοδοξίας για την είσοδο της πόλη στο χάρτη των «city break» προορισμών.
«Απόβαση» στη συμπρωτεύουσα έχουν κάνει τουρίστες από τη...Ρωσία, την Τουρκία και το Ισραήλ, ενώ σημαντική είναι η παρουσία και Κύπριων επισκεπτών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, οι Ρώσοι αναδεικνύονται σε «πρωταθλητές» κατά τους πρώτους έξι μήνες, φθάνοντας ήδη τις 35.698 διανυκτερεύσεις από 22.007 την περσινή χρονιά, σημειώνοντας αύξηση κατά 62,21%. Όπως σημειώνουν οι ξενοδόχοι της συμπρωτεύουσας, οι οικονομικές εξελίξεις στην Κύπρο φαίνεται ότι δεν επηρεάζουν προς το παρόν την τουριστική κίνηση από πλευράς τους, καταγράφοντας άνοδο κατά 9,65%, με τις διανυκτερεύσεις να βρίσκονται στη δεύτερη θέση του πίνακα κατάταξης των ξένων επισκεπτών(31.765 έναντι 28.969 το 2012).
Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Τούρκοι, με 28.556 διανυκτερεύσεις φέτος από 19.025 πέρυσι (αύξηση 50,10%) και στην τέταρτη θέση οι Ισραηλινοί, οι οποίοι «ανέκαμψαν» και σημείωσαν αύξηση κατά 67,92% (26.854 από 15.992 πέρσι).
Άνοδος καταγράφεται παράλληλα για πρώτη φορά μέσα στην τετραετία και στους Έλληνες ταξιδιώτες. Η αύξηση που παρουσιάζουν οι διανυκτερεύσεις Ελλήνων στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, το πρώτο εξάμηνο του 2013 (Ιανουάριος – Ιούνιος) ανέρχεται κατά 6,67%. Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Ένωσης, οι διανυκτερεύσεις Ελλήνων ανήλθαν σε 452.848 (από 424.551 το αντίστοιχο περσινό διάστημα).
Η επιχειρηματίες της πόλης έχουν εξάλλου πολλαπλασιάσει τους τελευταίους μήνες τις δράσεις σε επίπεδο μάρκετινγκ και τουριστικής προβολής. Η συμμετοχή σε περισσότερες και στοχευμένες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, η διοργάνωση νέων ταξιδιών εξοικείωσης (fam/press trips) για ξένους δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες, η ενίσχυση της συνεδριακής δραστηριότητας και η προσέλκυση επισκεπτών από νέες αγορές – στόχους, είναι μερικές από τις προτεραιότητες έχουν θέσει οι ξενοδόχοι.
Επιπλέον προγραμματίζεται η διείσδυση σε νέες αγορές, όπως η Ινδία, το Ντουμπάι, οι χώρες του Αραβικού Κόλπου, οι ΗΠΑ και η Κίνα, με την τελευταία μάλιστα να τίθεται πολύ ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων.
Βίκυ Κουρλιμπίνη
«Απόβαση» στη συμπρωτεύουσα έχουν κάνει τουρίστες από τη...Ρωσία, την Τουρκία και το Ισραήλ, ενώ σημαντική είναι η παρουσία και Κύπριων επισκεπτών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, οι Ρώσοι αναδεικνύονται σε «πρωταθλητές» κατά τους πρώτους έξι μήνες, φθάνοντας ήδη τις 35.698 διανυκτερεύσεις από 22.007 την περσινή χρονιά, σημειώνοντας αύξηση κατά 62,21%. Όπως σημειώνουν οι ξενοδόχοι της συμπρωτεύουσας, οι οικονομικές εξελίξεις στην Κύπρο φαίνεται ότι δεν επηρεάζουν προς το παρόν την τουριστική κίνηση από πλευράς τους, καταγράφοντας άνοδο κατά 9,65%, με τις διανυκτερεύσεις να βρίσκονται στη δεύτερη θέση του πίνακα κατάταξης των ξένων επισκεπτών(31.765 έναντι 28.969 το 2012).
Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Τούρκοι, με 28.556 διανυκτερεύσεις φέτος από 19.025 πέρυσι (αύξηση 50,10%) και στην τέταρτη θέση οι Ισραηλινοί, οι οποίοι «ανέκαμψαν» και σημείωσαν αύξηση κατά 67,92% (26.854 από 15.992 πέρσι).
Άνοδος καταγράφεται παράλληλα για πρώτη φορά μέσα στην τετραετία και στους Έλληνες ταξιδιώτες. Η αύξηση που παρουσιάζουν οι διανυκτερεύσεις Ελλήνων στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, το πρώτο εξάμηνο του 2013 (Ιανουάριος – Ιούνιος) ανέρχεται κατά 6,67%. Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Ένωσης, οι διανυκτερεύσεις Ελλήνων ανήλθαν σε 452.848 (από 424.551 το αντίστοιχο περσινό διάστημα).
Η επιχειρηματίες της πόλης έχουν εξάλλου πολλαπλασιάσει τους τελευταίους μήνες τις δράσεις σε επίπεδο μάρκετινγκ και τουριστικής προβολής. Η συμμετοχή σε περισσότερες και στοχευμένες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, η διοργάνωση νέων ταξιδιών εξοικείωσης (fam/press trips) για ξένους δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες, η ενίσχυση της συνεδριακής δραστηριότητας και η προσέλκυση επισκεπτών από νέες αγορές – στόχους, είναι μερικές από τις προτεραιότητες έχουν θέσει οι ξενοδόχοι.
Επιπλέον προγραμματίζεται η διείσδυση σε νέες αγορές, όπως η Ινδία, το Ντουμπάι, οι χώρες του Αραβικού Κόλπου, οι ΗΠΑ και η Κίνα, με την τελευταία μάλιστα να τίθεται πολύ ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων.
Βίκυ Κουρλιμπίνη