Κι όμως δεν είναι φάρσα...
Ο Ηπειρώτης μηχανικός Δημήτρης Βαρτζιώτης, και η εταιρεία του TWT Science & Innovation (Επιστήμη και Καινοτομία), με εγκαταστάσεις σε τρεις γερμανικές πόλεις αλλά και στην Κατσικά Ιωαννίνων, εξασφάλισε τον τιμητικό αυτό τίτλο σε ... έρευνα μεταξύ 38 επιχειρήσεων-κολοσσών της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, με περισσότερες από 1,2 εκατ. θέσεις εργασίας συνολικά και κύκλους εργασιών που κυμαίνονται από 25 εκατομμύρια έως 105 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η εταιρεία παροχής υπηρεσιών τεχνολογίας υψηλής έντασης για τη βιομηχανία δραστηριοποιείται τα τελευταία 22 χρόνια στον τομέα της ταχείας μετατροπής της επιστημονικής γνώσης σε απαιτητικά τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες. Πελάτες της είναι, μεταξύ άλλων, οι Daimler, Porsche, Mercedes, BMW, Audi, VW, Smart, EADS, Airbus, Liebherr-Aerospace κ.ά., πολλές από τις οποίες ήταν «αντίπαλοί» της στην έρευνα για τον καλύτερο εργοδότη.Η παγγερμανική έρευνα διενεργήθηκε από τις εταιρείες Corporate Research Foundation, Α.Τ. Kaerney και το περιοδικό «Κarriere», οι οποίες μέσα από προσωπικές συνεντεύξεις στελεχών και συνεργατών των 38 εταιρειών, τις αξιολόγησαν με βάση πέντε κύρια κριτήρια:
Αποδοχές, δυνατότητα απασχόλησης και ανέλιξης, εργασιακό περιβάλλον, καινοτομία και διεθνή χαρακτήρα. Η ελληνική εταιρεία κατατάχτηκε άνω του μέσου όρου και στις πέντε κατηγορίες, ενώ πέρα από τη συνολική πρωτιά κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία αποδοχές και τη δεύτερη στο εργασιακό περιβάλλον.
«Η διάκριση αυτή αποτελεί επιβεβαίωση της επιτυχημένης μας στρατηγικής να επενδύουμε συνεχώς σε εξειδικευμένους συνεργάτες και στη δημιουργικότητά τους», δήλωσε ο Δ. Βαρτζιώτης, ο οποίος στις μονάδες του στη Στουτγκάρδη, στο Μόναχο, στο Φρίντριχσχάφεν και στην Κατσικά Ιωαννίνων απασχολεί περισσότερους από 120 μόνιμους συνεργάτες υψηλής ειδίκευσης.Στα επιτεύγματα της εταιρείας είναι, μεταξύ άλλων, η ψηφιακή εξωτερική αεροδυναμική, που εφάρμοσε πρώτη η Mercedes και υιοθέτησαν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς και η προσομοίωση ροής αέρα που εφάρμοσε για το θηριώδες αεροσκάφος Α380 της Airbus.
Στην Ελλάδα ήταν ο διευθυντής ανάπτυξης και παραγωγής του πρωτότυπου ελληνικού αυτοκινήτου Aletis από την ΕΛΒΟ το 2001.Από τον περασμένο χρόνο επεξεργάζεται, για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Διαστήματος (ESA), το έργο Roadscanner, για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός οχήματος με ειδικό εξοπλισμό που θα «σκανάρει» και θα χαρτογραφεί ψηφιακά κάθε μέτρο εθνικού και επαρχιακού ελληνικού δρόμου. Το έργο εντάσσεται στο πλαίσιο της ανάπτυξης του ευρωπαϊκού συστήματος δορυφορικής πλοήγησης Galileo, αντίπαλου δέους του αμερικανικού GPS.
O Δ. Βαρτζιώτης σπούδασε αεροναυπηγός - διαστημικός μηχανικός και πολιτικός μηχανικός στο Πανεπιστήμιο της Στουτγκάρδης. Υπήρξε στέλεχος της ΙΒΜ Γερμανίας, την οποία άφησε για να δημιουργήσει την εταιρεία του το 1986 στο Τεχνολογικό Κέντρο της Στουτγκάρδης. Από το 1994 διοικεί τις επιχειρήσεις του από την ιδιαίτερη πατρίδα του, την Κατσικά Ιωαννίνων, όπου ίδρυσε τη ΝΙΚΙ Information Technologies/Digital Engineering.