Τα σκήπτρα στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία διατήρησε η Ελλάδα και το 2013.
Σύμφωνα με τα στοιχεία για το 2013 της United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD), η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλία βρίσκεται στην πρώτη θέση του κόσμου όσο αφορά τη...
χωρητικότητα που ελέγχει και, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι και το σημαντικότερο.
Ειδικότερα ελέγχει το 15,17% του παγκόσμιου στόλου και ακολουθεί
η Ιαπωνία με 13,8% ,
η Κίνα με 13,8,
η Γερμανία με 7,7% και την πεντάδα συμπληρώνει
η Κορέα με 4,6%.
Η Σιγκαπούρη ελέγχει το 3,98%
και η Ταϊβάν το 2,74%.
Η Κίνα είναι πρώτη δύναμη όσο αφορά τον αριθμό πλοίων που έχει στον στόλο της και ανέρχεται στα 5.313.
Από αυτά τα 2.665 χωρητικότητας 66,9 εκατ. τόνων είναι υπό κινεζική σημαία και τα 2.648, χωρητικότητας 123,1 εκατ. υπό ξένη.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Ιαπωνία με 3.991 πλοία εκ των οποίων 738 χωρητικότητας 17, 2 εκατ. τόνων είναι στο ιαπωνικό νηολόγιο και 3.253 χωρητικότητας 206,5 εκατ. υπό ξένη σημαία.
Στην τρίτη θέση είναι η Γερμανία με 3.833 πλοία εκ των οποίων 396 χωρητικότητας 16,6 εκατ. τόνων στο γερμανικό νηολόγιο και 3.437, χωρητικότητας 109,1 εκ. τόνων υπό ξένη σημαία.
Η Ελλάδα, όσον αφορά στον αριθμό των πλοίων που έχει στον στόλο της, βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 3.695 πλοία εκ των οποίων τα 825 χωρητικότητας 69,6 εκατ. τόνων είναι υπό ελληνική σημαία και 2.870 χωρητικότητας 224,8 εκ. τόνων υπό ξένη.
Ψηλά στη λίστα είναι και η Σιγκαπούρη με 1.888 πλοία συνολικής χωρητικότητας 64 εκατομμυρίων τόνων και η Ταϊβάν με 814 πλοία χωρητικότητας 44 εκατομμυρίων τόνων.
Αν προστεθούν στον στόλο της Κίνας τότε ο «Κόκκινος Δράκος» διαθέτει στόλο που αποτελείται από 8.015 πλοία και ελέγχει το 18,5% της παγκόσμιας χωρητικότητας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία για το 2013 της United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD), η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλία βρίσκεται στην πρώτη θέση του κόσμου όσο αφορά τη...
χωρητικότητα που ελέγχει και, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι και το σημαντικότερο.
Ειδικότερα ελέγχει το 15,17% του παγκόσμιου στόλου και ακολουθεί
η Ιαπωνία με 13,8% ,
η Κίνα με 13,8,
η Γερμανία με 7,7% και την πεντάδα συμπληρώνει
η Κορέα με 4,6%.
Η Σιγκαπούρη ελέγχει το 3,98%
και η Ταϊβάν το 2,74%.
Η Κίνα είναι πρώτη δύναμη όσο αφορά τον αριθμό πλοίων που έχει στον στόλο της και ανέρχεται στα 5.313.
Από αυτά τα 2.665 χωρητικότητας 66,9 εκατ. τόνων είναι υπό κινεζική σημαία και τα 2.648, χωρητικότητας 123,1 εκατ. υπό ξένη.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Ιαπωνία με 3.991 πλοία εκ των οποίων 738 χωρητικότητας 17, 2 εκατ. τόνων είναι στο ιαπωνικό νηολόγιο και 3.253 χωρητικότητας 206,5 εκατ. υπό ξένη σημαία.
Στην τρίτη θέση είναι η Γερμανία με 3.833 πλοία εκ των οποίων 396 χωρητικότητας 16,6 εκατ. τόνων στο γερμανικό νηολόγιο και 3.437, χωρητικότητας 109,1 εκ. τόνων υπό ξένη σημαία.
Η Ελλάδα, όσον αφορά στον αριθμό των πλοίων που έχει στον στόλο της, βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 3.695 πλοία εκ των οποίων τα 825 χωρητικότητας 69,6 εκατ. τόνων είναι υπό ελληνική σημαία και 2.870 χωρητικότητας 224,8 εκ. τόνων υπό ξένη.
Ψηλά στη λίστα είναι και η Σιγκαπούρη με 1.888 πλοία συνολικής χωρητικότητας 64 εκατομμυρίων τόνων και η Ταϊβάν με 814 πλοία χωρητικότητας 44 εκατομμυρίων τόνων.
Αν προστεθούν στον στόλο της Κίνας τότε ο «Κόκκινος Δράκος» διαθέτει στόλο που αποτελείται από 8.015 πλοία και ελέγχει το 18,5% της παγκόσμιας χωρητικότητας.