Απολύονται 38 και βγαίνουν σε διαθεσιμότητα οι 26.
Μαζί με τα διόδια των Μαλγάρων και του Ακτίου στην Εγνατία Οδό μετακομίζει και το μισό περίπου από το προσωπικό των εργαζομένων του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας που βίωσε συνθήκες.. ξαφνικού θανάτου από την κυβέρνηση στα τέλη του προηγούμενου έτους, χωρίς όμως να υπάρξει συνέχεια στο σφράγισμα άλλων κρατικών εταιρειών όπως είχαν αφήσει τότε να εννοηθεί κρατικά στελέχη. Με βάση πρόσφατη απόφαση του υπουργού Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη στην Εγνατία Οδό μεταφέρονται 54 συνολικά υπάλληλοι των δύο σταθμών διοδίων, τα έσοδα των οποίων αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά το ταμείο της κρατικής εταιρείας που τελεί σε καθεστώς ιδιωτικοποίησης.
Σημειώνεται ότι το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας διέθετε συνολικά 125 άτομα. Σύμφωνα με πληροφορίες από τους υπόλοιπους, οι 26 τέθηκαν σε διαθεσιμότητα εκ των οποίων με κοινωνικά κριτήρια θα μεταφερθούν στην Εγνατία 3 και 38 απολύονται. Ελάχιστοι εξ αυτών πληρούν τα κριτήρια για να συνταξιοδοτηθούν.
Ο σταθμός των Μαλγάρων στην Θεσσαλονίκη θεωρείται από τους πιο εμπορικούς μαζί με τις Αφίδνες στην Αττική δημιουργώντας ένα ισχυρό ταμείο για την Εγνατία Οδό, η οποία μέχρι σήμερα όλα της τα έσοδα τα διέθετε στην αποπληρωμή των δανείων της. Σύμφωνα με πρώην εργαζόμενους του ΤΕΟ, τα ετήσια έσοδα από τα Μάλγαρα ανέρχονται σε περίπου 15 εκ. ευρώ και σε 5 εκ ευρώ αντίστοιχα τα έσοδα από το Άκτιο. Υποστηρίζουν πάντως ότι αν και οι δύο σταθμοί έχουν μεταφερθεί στην κρατική εταιρεία, η τελευταία εισπράττει μόνο τα έσοδα από το Άκτιο καθώς των Μαλγάρων πηγαίνουν σε ειδικό λογαριασμό υπέρ του ΤΑΙΠΕΔ.
Το προσωπικό με βάση την απόφαση του υπουργού Υποδομών εντάσσεται σε μισθολογικά κλιμάκια αντίστοιχης κατηγορίας και κλάδου με εκείνη που είχαν στο ΤΕΟ, υπολογίζοντας τα τυπικά προσόντα και το χρόνο υπηρεσίας. Η πλειοψηφία του προσωπικού προέρχεται από τα Μάλγαρα όπου μεταφέρονται στην Εγνατία συνολικά 48 άτομα και 6 από τον σταθμό στο Άκτιο.