Τρεις Ελληνίδες "γιαγιάδες" κάνουν ...θραύση στις ΗΠΑ - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Τρεις Ελληνίδες "γιαγιάδες" κάνουν ...θραύση στις ΗΠΑ

Μέσα από τρία αμφιλεγόμενα διαφημιστικά σπότ η πολυεθνική εταιρεία τροφίμων Kraft λανσάρει στην αγορά των ΗΠΑ -μέσω της ετικέτας "Athenos"- παραδοσιακό Ελληνικό γιαούρτι αλλά και παραδοσιακό(;) .."χούμους"!

..................
  • Δείτε παρακάτω και τα άλλα δύο σποτς
Ενα νέο αστέρι ή για την ακρίβεια τρία ξεπρόβαλαν στο διαφημιστικό στερέωμα της αμερικανικής τηλεόρασης, τρεις παραδοσιακές και τρομερές Ελληνίδες γιαγιάδες που κατακρίνουν τους πάντες και τα πάντα εκτός από το ελληνικό γιαούρτι. Πρόκειται για τη... διαφημιστική καμπάνια της σειράς προϊόντων Athenos της Kraft, που μεταξύ άλλων διαθέτει γιαούρτι ελληνικού τύπου, χούμους, φέτα και τσιπς από πίτα.
Είναι η πρώτη τηλεοπτική εκστρατεία που κάνει η εταιρεία για τα συγκεκριμένα προϊόντα, θέλοντας να μπει ακόμα πιο δυναμικά στην ταχύτατα εξελισσόμενη αγορά προϊόντων ελληνικού τύπου.

Χαρακτηριστικό της τεράστιας ανόδου που παρατηρείται στη συγκεκριμένη αγορά, είναι η αύξηση, πέρσι, κατά 160% των πωλήσεων του γιαουρτιού που παρασκευάζεται με τον «ελληνικό τρόπο», οι οποίες απέφεραν έσοδα 589 εκατ. δολαρίων, ενώ, συνολικά, οι πωλήσεις τέτοιων προϊόντων αγγίζουν το 1 δισ. δολάρια.

Επιδίωξη της εταιρείας -σύμφωνα με αμερικανικά δημοσιεύματα- ήταν να δημιουργήσει κάτι πιο αστείο και σύγχρονο. Κατέφυγε λοιπόν στην εμβληματική μορφή της Ελληνίδας γιαγιάς με το τσεμπέρι, που λέει ανοιχτά τη γνώμη της, δίχως να λογαριάζει αν θα σοκάρει!
Το πρώτο σχόλιο προκαλεί αμηχανία αφού η ηλικιωμένη Ελληνίδα λέει στην κοπέλα ότι είναι ντυμένη σαν «πόρνη». Η κοπέλα μένει άναυδη, αναρωτιέται αν άκουσε καλά και η γιαγιά επαναλαμβάνει τον χαρακτηρισμό.

Ωστόσο, βρίσκει και κάτι θετικό, το γεγονός ότι η κοπέλα σερβίρει χούμους της Athenos. Αυτή είναι και η κεντρική ιδέα, δηλαδή ότι η γιαγιά δεν βρίσκει τίποτα του γούστου της, ωστόσο εγκρίνει τα διαφημιζόμενα προϊόντα.

Στα άλλα δύο σποτ η γιαγιά κατακεραυνώνει ένα νεαρό ζευγάρι, λέγοντας ότι θα βρεθούν στην κόλαση επειδή συζούν, ενώ δεν διστάζει να ρεζιλεύει τον πατέρα της οικογένειας που κάθεται στο σπίτι και προσέχει τα παιδιά, ενώ η γυναίκα του δουλεύει...

Υπάρχουν βέβαια και αντιδράσεις..

Αρκετοί Ελληνες της Αμερικής πάντως θεωρούν πως αναπαράγουν στερεότυπα στα οποία αρέσκεται το Χόλιγουντ, με αποτέλεσμα να παρουσιάζει ως καρικατούρες τους σύγχρονους Ελληνες. Αρκετοί μάλιστα ζητούν την απόσυρση των διαφημίσεων, θεωρώντας πως είναι προσβλητικές...Η Kraft από την πλευρά της απάντησε πως δεν είχε σκοπό να προσβάλει. «Μπορεί αυτή η διαφήμιση να είναι αμφιλεγόμενη, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι θα τη θεωρήσουν αστεία», επισήμανε ο Τζιλ Μπάσκιν σε δηλώσεις του, επικεφαλής του διαφημιστικού πρότζεκτ...



..Αλήθεια όμως ..από πότε το αράβικο "χούμους" βαφτίστηκε παραδοσιακό Ελληνικό προιόν;



.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share